Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan arvojen ristiriita. Mitäköhän tästä tulee?

Vierailija
30.10.2024 |

Minulla on ihmisenä täysin oikeus avautua asiasta ja mielestäni mulla on terve ihmettely joten turha on moden ottaa pois. 

Mä neutraalina ihmisenä ihmettelen suuresti että mikä hinku on yhdistää ja sekoittaa kaikki tavat ja kulttuurit? Minusta olisi niin paljon mukavampi että jokainen maa saisi ylläpitää sitä omaa ja olla sitä mitä ollaan.

En osaa selittää mutta tämä kansojen sekoitus tulee tuomaan vain enemmän jännitteitä. Suomen tilanne eniten ihmetyttää kun muslimit otetaan avosyliin vastaan ja samalla halutaan tätä woke ja liberaalinen kulttuurin aivopesu joka paikkaan. 

Mitä eniten surettaa että nyky Suomessa perinteiset arvot, virsit, kristillisyys ja kirkko pidetään pahimpana. Esim. Aito avioliitto sai porttikiellon kirjamessuille.

Mä en kestä enää tätä syrjimistä, kaksinaismoralismia ja asioiden sekoittamista. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooon samaa mieltä. Miksi ei voi olla rauhaa? 

Vierailija
2/20 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota siitä tulee. Maapallon pitää aika ajoin puhdistaa itsensä meistä satiaisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi se on ihmiselle niin ahdistava jos joku tykkää perinteisestä elämästä? Onks se poissa joltain? Kaikki naiset ei halua olla tatuoituneita, voimantuneita autisteja.

Mä haluan olla tavallinen nainen.

Vierailija
4/20 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/20 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosiaan asia jossa saattaapi tulla vuosisadan loppupuolella jäljellä olevilla eurooppalaisilla kakkiaiset housuun. Tosi laiha lohtu sitten kyllä viisastella että olisitte kuunnelleet ajoissa. Mutta kun ei niin ei, pitää olla niin perhanan idioottia jengiä.

Vierailija
6/20 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P E R S K U T A R A L L A A !

Tämän aitousleiman saa ketju, jossa on sitä kuuluisaa äärioikeistolaista somevaikuttamista.

Vierailija
7/20 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja neutraali ihminen :D

Vierailija
8/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyl samaa mieltä. Ennen ei tehty jostain niin isoo numero asioista. Toi perinteisten arvojen syrjimistä on pelottavaa. 

Vierailija
9/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on kaikenlaisia ryhmiä liiaksi asti. Koetaan milloin mitäkin ja tulkitaan asioita miten huvittaa. Ennen luontoyhteys saneli arkea ja ylipäätään ihminen oli sidottu enemmän paikkaan ja ryhmään, oltiin todennäköisesti elämän olennaisista asioista yhtä mieltä. Nykyajan haihatukset ja lukemattomat trendit loistivat poissaolollaan ja ei ollut nettiä, josta jokainen voi hakea oman viiteryhmänsä.

Vierailija
10/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat toki ahdistua ihan rauhassa. En usko että kukaan kieltää.

Sitä vain en tiedä mitä siitä tulee jos joku pikkuruinen maankolkka Suomi eristäytyy omaksi saarekseen erilleen koko muusta maailmasta? Vain suomalaisille sallittu ja tietynlaisille sellaisille. Massasta erottuvat ulos.

Tuntuu todella omituiselle näin maailmalla asuvana seurata näistä ajatuksia. Onko nyt sitten todellakin niin, että suomalaiset  - ei tietenkään kaikki mutta suuri osa -  on niin ennakkoluuloisia ja itseensä käpertyneitä että kaikki oman maan rajojen ja tapojen ulkopuolella pelottaa niin valtavasti?

Syrjäinen sijainti ja mitättömän pieni koko tekee  varmasti osansa että Suomesta tulee helposti omituinen periferia jota kaikki täällä ei edes tiedä olevan olemassa saati missä se sijaitsee. Ei ole kauaa kun eräälle työkaverile yritin selittää Suomen sijaintia, tiesi Hollannin, Tanskan,  Norjan mutta Suomesta ei hajuakaan. Piirsin sitten oikein kartan ihmeteltäväksi.

Kun ei tajuta että näkyvyys ja tavoitettavuus, kansainvälisyys, ovat avainsanoja nukypäivän maailmassa.  Ei kosin hyvä idea eristyä joksikin Pohjois-Koreaksi missä hiustyylijekin on vain muutama sallittu.

Tuo kuulostaa kyllä kauhealta.

Vierailija
11/20 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä, miten muslimien arvot merkittävästi eroavat kannattamistasi kristityistä arvoista? 

Vierailija
12/20 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hyvä keskustelu. 

Vierailija
13/20 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan kantasuomalainen, en mitenkään hirveän nuori ja "perinteiset arvot" ei ole koskaan olleet mun arvoja.

Vierailija
14/20 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi se on ihmiselle niin ahdistava jos joku tykkää perinteisestä elämästä? Onks se poissa joltain? Kaikki naiset ei halua olla tatuoituneita, voimantuneita autisteja.

Saat olla. Sulla ei kuitenkaan ole oikeutta vaatia samaa muilta.

Vierailija
15/20 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arveletko tosiaan, että autismi johtuu omasta halusta? 

Vierailija
16/20 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka haluaa sellaisen naisen on toksinen, incel ja pieni munainen ym ym palstalaisten mukaan.

Vierailija
17/20 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi sitten niillä jotka ei arvosta perinteitä on oikeus vaatia muilta?

Vierailija
18/20 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosiaan asia jossa saattaapi tulla vuosisadan loppupuolella jäljellä olevilla eurooppalaisilla kakkiaiset housuun. Tosi laiha lohtu sitten kyllä viisastella että olisitte kuunnelleet ajoissa. Mutta kun ei niin ei, pitää olla niin perhanan idioottia jengiä.

Heikot miehet on syyllisiä siihen kun antavat naisten mellastaa ja pilata kaiken.

Vierailija
19/20 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten lqtbxhzjfjf+ friikkisirkusväellä on oikeus vaatia muita käyttämään itse valitsemaansa identiteettiä ja pronomineja? Tää woke-ideologia on jo lähes pakollista esim yliopistomaailmassa ja perinteisten arvojen kannattajat lievemmissäkin tapauksissa savustetaan ulos tai pahimmillaan canceloidaan. Reilua?

Vierailija
20/20 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kulttuurit ja ihmiset sekoitetaan, ja alkuperäiset kulttuurit tuhotaan, Euroopasta on helpompi tehdä liittovaltio, kuten USA:sta. Eliitti myös hyötyy siitä, että kansa on jakautunut, koska se on osa hajota ja hallitse -strategiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi