Onko nyt teinitytöillä joku muotivillitys olla bi- tai homoseksuali? 13v tytön luokkakaveriesta joka 2 tyttö on ei-hetero.
Kommentit (62)
Vierailija:
Sanotaanko nyt vaikka sitten loppukommentiksi vielä se, että mulle on ihan se ja sama kehen ihmiset rakastuvat. Lain puitteissa tietenkin.Oli se sitten mies tai nainen, sitä tarkoitan. Itse voisin rakastua naiseen, jos en olisi naimisissa tai suhteessa. Mulla on lukuisia ihania ystäviä, jotka ovat homoja, lesboja tai biseksuaaleja. Heillä on ihanat puolisot kaikilla.
Olisi vissiin pitänyt valita parempi toteamus, kuin että " rakastua ihmiseen" , mutta tarkoitin siis sitä, että joillekin persoona, luonne ja ihmisen sisin merkkaavat enemmän kuin se, mikä jalkojen välissä on.
50
Mitä tarkoitat tuolla? Viittaatko jälleen siihen, että heterot valitsevat kumppaninsa vain genitaalien perusteella? Että persoonalla, luonteella ja sisimmällä ei olisi mitään merkitystä? Anteeksi vain jälleen kerran, mutta tämä alkaa mennä huvittavaksi jo. Sovitaan sitten niin, että heterot rakastavat vain toistensa sukupuolielimiä ja kaikki muut sitten sitä persoonaa ym. Hohhoijaa...
Sovitaan sitten niin, että sinä rakastat munaa, kaikki muut ihmiset rakastavat ihmistä. Nyt voit huokailla loppuelämäsi tätä vääryyttä.
Vierailija:
Sovitaan sitten niin, että sinä rakastat munaa, kaikki muut ihmiset rakastavat ihmistä. Nyt voit huokailla loppuelämäsi tätä vääryyttä.
Onneksi tässä maailmassa on kuitenkin homoja, lesboja ja biseksuaaleja, jotka osaavat aidon rakastamisen taidon. Oppisivat vielä kunnioittamaan muita ihmisiä, niin maailma olisi oikea Shangri-La.
Mitään seksuaalista se ei oikestaan ollut (ainoastaan kerran kokeiltiin, miltä tuntuu pussata), vaan enemmänkin uuden ja ehkä jännittävänkin asian läpikäymistä. Tietääkseni meistä on yhtä lukuun ottamatta tullut aika lailla perusheteroita ja kaikin puolin tavallisia tallaajia. Mielestäni ihan normaalia että murrosiässä leikitellään ajatuksissa (ja ehkä joskus kokeiluissakin) erilaisilla identiteeteillä, eikä se vielä todellakaan tarkoita mitään sen kummempaa. Tietysti jos jotain selvää painostusta suuntaan tai toiseen esiintyy kaveriporukassa, niin se ei ole hyvä juttu.
t. äiti vm. 73
Miksi joidenkin on niin hankala uskoa, että geenit määräävät paljolti millaisia olemme, joten miksei geeneissä voisi olla myös homoseksualismi. Samoin kuin vaikka silmien väri, luonteenpiirteet, sisäelinten koko jne. Ulkoinen ympäristö voi vaikuttaa geeniperimään vain tietyn osan. Homoja ja lesboja tulee kaikenlaisista taustoista, joten kasvatuksella ei ole niin suurta merkitystä. Kasvatus ehkä vaikuttaa sen verran uskaltaako henkilö olla miten avoin oman seksuaalisuutensa kanssa. Myös hyvin uskovaisista perheistä tulee homoseksuaaleja henkilöitä, mutta nämä eivät sosiaalisen painostuksen perusteella uskalla olla omia itsejään.
Homouden pedofiileihin rinnastavat ihmiset eivät ota huomioon, että pedofiileja on todella pieni osuus väestö kun taas homoja on suurempi.
Kyllä 13v on oikeus tuntea ihastusta samaa sukupuolta olevaan samoin kuin toiseenkin sukupuoleen. Seksisuhteiden aloittaminen on noin nuorella iällä riskialtista niin homojen kuin heteroidenkin keskuudessa.
mulla oli teininä lapsuuden tyttökaverin kanssa koskettelua puolin ja toisin ja molemmat ollaan miehen kanssa naimisissa, mielestäni tuollainen kuuluu teini-ikään ja ei ole mitenkään erikoista...
Mutta täytyypä todeta että vieläkin kyllä ajatus naisen kosketuksesta kiinnostaisi ja voisi jopa toteutuakkin tässä avioliitossa :)
minä olen siis kai bi, mutta en halua luokitella itseäni miksikään:)
Paljon turvallisempaa se on kuin poikien kanssa pelehtiminen. Ja onneksi homous on nykyään nuorista normaalia, jopa suurimmasta osasta pystyyn kuivuneista vanhoista ämmistä, joiden luulisi tuomitsevan kaiken. Ei tartte enää piilotella ja se on mukavaa.
nyt sitten lupa nimetä joksikin. Mä muistan miten tuossa iässä jossain kesämökillä kaikki mun kaverit painu kammareihin pareittain ja oli sit aamulla ihan nolona.
Mutta tiesikö ap, että täys-heteroja on aivan yhtä vähän kuin täys-homojakin, eli se 1 tai 2 kymmenestä? :)
Katsokaa nyt mitä homojen ja lesbojen pitäminen normaalina saa aikaan. Lapsetkin jo alkavat miettiä ovatko ei-heteroita ja unohtavat luonnollisen järjestyksen.
Nyt lasten ei vaan tarvi enää olla ihan niin ahdistuneita miettiessään asiaa kuin aikaisemmin.
Se että huutaa toiselle " vitun homo" , ei tarkoita, että se olis oikeesti homo :-)
Ennen ei tarvinnut moisilla päätään vaivata. Kyllä sen ajan kanssa huomaa jos ei vastakkainen sukupuoli kiinnosta. Nyt sitä mietitään vaikka selkesti kiinnostaisikin!
jotka huomaavat olevansa homoja/lesboja, eivät enää koekaan olevansa yksin ja sairaita, vaan huomaavat että on ihan normaalia olla muutakin kuin hetero. Ei ihmisiltä saa viedä sitä tuskaa ja ahdistusta pois!!
Vierailija:
Katsokaa nyt mitä homojen ja lesbojen pitäminen normaalina saa aikaan. Lapsetkin jo alkavat miettiä ovatko ei-heteroita ja unohtavat luonnollisen järjestyksen.
Vierailija:
Mutta tiesikö ap, että täys-heteroja on aivan yhtä vähän kuin täys-homojakin, eli se 1 tai 2 kymmenestä? :)
Kyllä niitä täysheteroja on eniten. Biseksuaaleja toiseksi eniten, ja homoseksuaaleja vähiten.
Sellaistahan nuoret aina hakevat - kohahduttamista. Nyt kun mitkään lävistykset ja tatuoinnit eivät ole enää mitään niin keksitään jotain muuta. Mutta ei kai siinä mitään, huomaavat varmaan jossain vaiheessa mitä oikeasti ovat.
13 v. Ei hitto tuollaisten LAPSIEN pitäisi vielä miettiä seksuaalista suuntautumista.
Kaikki rakastuvat ihmiseen. SAnonta " rakastua ihmiseen" tarkoittaa, että sillä ihmisen sukupuolella ei ole merkitystä. Joten kyllä, ihan kaikki rakastuvat ihmiseen. Sanonko vielä kerran? Sanon; kaikki rakastuvat ihmiseen.