Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt teinitytöillä joku muotivillitys olla bi- tai homoseksuali? 13v tytön luokkakaveriesta joka 2 tyttö on ei-hetero.

Vierailija
09.04.2008 |

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun itse olin teini, 15 vuotta sitten,meininki oli samanlaista. Joka toinen tyttö oli (tai ainakin kuvittelivat olevansa) bi ja kaverit pussailivat toisiaan. Se oli olevinaan jotenkin hienoa ja erilaista. Eikä sillon ollut läheskään niin paljon homoseksuaalisuus pinnalla kuin nykyään.

Nykyään nämä samaiset tytöt/naiset vaikuttavat kyllä ihan heteroilta, tai en ainakaan tiedä kenenkään olleen parisuhteessa naisen kanssa.

Vierailija
2/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska arvot ja se mikä on oikein ja väärin on mennyt ihan sekaisin.

mä en usko mihinkään lesboksi synnytään juttuun sori vaan, saatte läväyttää minkä tahansa tutkimustuloksen tahansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä en usko mihinkään lesboksi synnytään juttuun sori vaan, saatte läväyttää minkä tahansa tutkimustuloksen tahansa!

Voithan sinä elää siellä litteällä maapallolla lopun ikääsi, mitä se meiltä muilta on pois? Ota uudestaan yhteyttä jos joskus tulee sellainen olo, että haluaisit sivistyä ja päivittää tietosi tähän päivään. Kiittimoiiii =)

Vierailija
4/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
5/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Maailma tarvitsee yhden sellaisen ihmisen.

Vierailija
6/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimakkaasti vasta muutaman viime vuoden aikana? Mitä on tapahtunut, mikä on aivopessyt ihmiset?

Vierailija
7/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan nänmä ajat muuttuneet tosi paljon!

Itse olen avioliitossa miehen kanssa ja kahden ihanan tytön äiti. Mutta olen aina ajatellut ja miehellenikin todennut, että jos en olisi naimisissa tai suhteessa, niin en pidä mitenkään mahdottomana, ettenkö voisi rakastua naiseen.

Minä rakastun ihmiseen, en sukupuoleen.

Itse olen ollut rakastunut mieheeni 16v saakka, joten teininä ei niitä suhteita ehtinyt olla kuin muutama.. kaikki kyllä miesten kanssa. Mieheni oli kuitenkin ensimmäinen ja ainoa seksikokemukseni ikinä :).

Vierailija
8/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä rakastun ihmiseen, en sukupuoleen.

Vierailija
9/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä älähdetään, jos väitettäisiin, että lesbo voisi rakastua mieheen tai homo naiseen?

Vierailija
10/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi rakastua samaa sukupuolta olevaan?

Vierailija
11/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nyt selvennyksen, että miksi tämä koskee vain heteroita? Onko muka homot ja lesbot seksuaalisuudessaan jotenkin varmempia, että eivät voi rakastua vastakkaisen sukupuolen edustajaan?

Jos voisit 50 kommentoida, niin hieno juttu.

Vierailija
12/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä 50 väittää, että ilmeisesti heteronainen ei voi rakastua ihmiseen, jos hän ei voisi kuvitella rakastuvansa naiseen. Voidaanko siis, arvon 50, vetää johtopäätös, että lesbo ei rakasta ihmistä, vaan sukupuolta, jos hän ei voi kuvitella rakastuvansa mieheen?

Nyt olisi jo kiva saada kommenttia.

Vierailija
13/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi rakastua, mutta silloin he eivät ole homoja tai lesboja vaan biseksuaaleja. Näin ainakin olen ymmärtänyt, että jos ihminen on suhteessa niin mies kuin naispuolisiin ihmisiin, häntä kutsutaan biseksuaaliksi?????!!!!!

50

Vierailija
14/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tottakai voi rakastua, mutta silloin he eivät ole homoja tai lesboja vaan biseksuaaleja. Näin ainakin olen ymmärtänyt, että jos ihminen on suhteessa niin mies kuin naispuolisiin ihmisiin, häntä kutsutaan biseksuaaliksi?????!!!!!

50

Muut sitten rakastuvat vain sukupuoleen, niinkö?

Vierailija
15/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, kritisoin kommentillani niitä ihmisiä, jotka suureen ääneen julistavat, etteivät voisi ikinä rakastua samaa sukupuolta olevaan ihmiseen. Eli nainen ei voi rakastua naiseen ja mies mieheen!

He voivat siis rakastua vain vastakkaista sukupuolta olevaan ihmiseen.

Tottakai homot ja lesbotkin rakastuvat ihmiseen, mutta en ole ainakaan omassa ystäväpiirissäni törmännyt heidän puoleltaan tuollaiseen totaaliseen kieltokäyttäytymiseen rakastumisen suhteen. Monet ovat olleet suhteessa niin miehiin kuin naisiinkin, eivätkä ole koskaan julistaneet, etteivät voisi rakastua eri sukupuolta olevaan ihmiseen.

Parin kohdalla tosin on käynyt loppujen lopuksi niin, että ovat täysin homoja ja lesboja, joten he eivät tule ikinä seurustelemaan vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen kanssa. Mutta tässä ei olekaan kyse mistään sellaisesta, mitä monet täälläkin kirjoittelevista sanovat. Eli että se ällöttää heitä ja että se on Raamatun vastaista ja muuta samanlaista sontaa.

50

Vierailija
16/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastua ihmiseen=ei merkitystä sukupuolella. Tietenkin kaikki ihmisiin rakastuvat, tässä asiassa asiat vaan erotellaan tuolla " rakastua ihmiseen" - käsitteellä kun puhutaan bi-seksuaaleista.

Vierailija
17/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli, kritisoin kommentillani niitä ihmisiä, jotka suureen ääneen julistavat, etteivät voisi ikinä rakastua samaa sukupuolta olevaan ihmiseen. Eli nainen ei voi rakastua naiseen ja mies mieheen!

He voivat siis rakastua vain vastakkaista sukupuolta olevaan ihmiseen.

Tottakai homot ja lesbotkin rakastuvat ihmiseen, mutta en ole ainakaan omassa ystäväpiirissäni törmännyt heidän puoleltaan tuollaiseen totaaliseen kieltokäyttäytymiseen rakastumisen suhteen. Monet ovat olleet suhteessa niin miehiin kuin naisiinkin, eivätkä ole koskaan julistaneet, etteivät voisi rakastua eri sukupuolta olevaan ihmiseen.

Parin kohdalla tosin on käynyt loppujen lopuksi niin, että ovat täysin homoja ja lesboja, joten he eivät tule ikinä seurustelemaan vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen kanssa. Mutta tässä ei olekaan kyse mistään sellaisesta, mitä monet täälläkin kirjoittelevista sanovat. Eli että se ällöttää heitä ja että se on Raamatun vastaista ja muuta samanlaista sontaa.

50

vaan kiinnostaa sinun ennakkoasenteesi tämän asian suhteen. Olen täysin eri mieltä kanssasi. Itse olen hetero, enkä voisi kuvitella rakastuvani naiseen. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että rakastaisin vain sukupuolta, sillä silloinhan kuka tahansa mies kävisi minulle. Olen rakastunut nimenomaan ihmiseen.

Pidän hyvin erikoisena, että homot ja lesbot eivät sitten tähän kategoriaan kuulukaan. Ilmeisesti mielestäsi on sitten niin, että kaikki muut osaavat rakastaa ihmistä, mutta heterot vain sukupuolta. Anteeksi nyt vain, mutta minusta tuollainen kuulostaa todella ahdasmieliseltä ja suvaitsemattomalta.

Vierailija
18/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue viesti nro60.

Vierailija
19/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko nyt vaikka sitten loppukommentiksi vielä se, että mulle on ihan se ja sama kehen ihmiset rakastuvat. Lain puitteissa tietenkin.

Oli se sitten mies tai nainen, sitä tarkoitan. Itse voisin rakastua naiseen, jos en olisi naimisissa tai suhteessa. Mulla on lukuisia ihania ystäviä, jotka ovat homoja, lesboja tai biseksuaaleja. Heillä on ihanat puolisot kaikilla.

Olisi vissiin pitänyt valita parempi toteamus, kuin että " rakastua ihmiseen" , mutta tarkoitin siis sitä, että joillekin persoona, luonne ja ihmisen sisin merkkaavat enemmän kuin se, mikä jalkojen välissä on.

50

Vierailija
20/62 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiteytit pointtini ja väärän sanavalintani.

50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi