Dokumentaarinen valokuvaaja lapsen synttäreille?
Aloitinkin joskus keskustelua täällä, mutta se ketju katosi johonkin..
Onko jollakin ollut lapsen synttäreillä dokumentaarinen valokuvaaja? Siis ihan ammattikuvaaja?
Mitä vieraana (tai vieraan vanhempana) ajattelisit asiasta?
Olisiko kiva saada vaikka pari kuvaa muistoksi?
Kommentit (9)
mutta ei joka vuosi, meillä on ollut valokuvaaja lähinnä häissä ja hautajaisissa.
Mikä olisi sellainen lapsen vuosipäivä.
Aikaisempina vuosina olen napsinut kuvat itse, mutta olisi kiva saada ihan tasokkaitakin kuvia.
En ehkä joka vuosi ottaisi valokuvaajaa, mutta ainakin silloin tällöin. Ammattivalokuvaajat onnistuvat tallentamaan jotenkin niin hienosti elämyksellisiä tilannekuvia ja ihania yksityiskohtia!
AP
ota vaan niin sittenpähän tiedät miten teillä suku ja ystävät suhtautuvat.
Ajattelin lähinnä paria sellaista kuvaa, jossa olisi mukana sankari ja sitten tämä lapsi, joka kuvan saa. Eräänlaisia kaverikuvia siis, jotka siis (mahdollisesti) on otettu ei-poseeraten.
AP
Meillä kaikissa pienimmissäkin juhlissa suvun valokuvaaja ottaa kuvat. Tulee aika paljon parempia, kuin meikäläisen räpsimistä otoksista. Ja tosiaan vieraat saavat sitten katsoa kuvat netistä ja ottaa itselleen mitä haluavat. Tosin en tiedä ottaisinko ihan vierasta lapsen synttäreitä kuvaamaan.
ja välillä voi olla ihan kivaa sille valokuvaajallekin että ei tarvitse tuntitolkulla päivystää kaikissa juhlissa.
Vierailija:
ja välillä voi olla ihan kivaa sille valokuvaajallekin että ei tarvitse tuntitolkulla päivystää kaikissa juhlissa.
Oletko kateellinen? Valokuvaajat on tosiaan kalliita, joten olemme onnellisia että saadaan apua sukulaiselta. Eikä tämän kuvaajan tarvitse tuntitolkulla päivystää, vaan ehtii kyllä nauttia juhlistakin. Tämä on häneltä sitäpaitsi vapaaehtoinen palvelus. Minä vuorostani maksan palveluksesta tekemällä mitä itse osaan. Molemmat on tyytyväisiä. :)
kiva idea. Mulla on ainakin tähänastisilla synttäreillä kuvat jääneet noin 5 kpl:eeseen, kun on aina ollut muutakin hommaa. Olis ihan kivaa saada kunnon kuvia. Tokan lapsen ristiäisissä oli ammattimainen kuvaaja ja kuvat oli kyllä tosi hienot verrattuna ekan lapsenristiäiskuviin, joissa näkyi isovanhempien liikutus. Ei ollut teräviä kuvia ollenkaan.
pitäsin vanhempia aika seonneina. EIkö riitä että ite napsasee tarvittavat kuvat kemuista? ei kiitos, en tarvitse kuvia lapsesi synttäreiltä.