Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiselta tyypillinen suomalainen näyttää?

Vierailija
18.10.2014 |

Ja minkämaalaiseksi sinua on luultu? Etelä-Euroopan maissa minua luullaan aina saksalaiseksi, tanskalaiseksi, ruotsalaiseksi tai norjalaiseksi ja olen miettinyt mistä se johtuu

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista naista ei erota takaapäin miehestä. Litteä perse ja isot hartiat. Yöks. 

Slaavi geenit. Usein pullahtanut naama. 

Niin kaukana maailmannaisesta kuin voi olla. 

Vierailija
62/65 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiseksi nuorempana kun olin blondi. Nyt kun on oma, lähes musta hiusväri, on luultu Italiassa italialaiseksi. Poikapuoli totesi kun laitoin hiustenpidennykset, että susta tuli ruotsalaisen näköinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:11"]

Tältähän se näyttää.

Minua luullaan usein slaaviksi, mutta en ole tyypillisen suomalaisen näköinen (niin sanotaan).

[/quote]

Tosi kaunis tuo average. Jotenkin todella on.

[/quote]

Niin on. Suomalaiset ovat oikeasti varsin kauniita kaikkien muiden paitsi katkerien huonoitsetuntoisten lassukoiden mielestä. Lihavuudessa myöskin (josta nämä lassukat haukkuvat) eurooppalaista keskitasoa, eli siis ei mistään lihavasta päästä.

Kyllä suomalaiset ovat lihavuudessa Euroopan huipputasoa.

Vierailija
64/65 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalainen pariskunta

Vierailija
65/65 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo matkaopas sarjan vertaus oli aika osuva, en kyllä haluaisi luulla että se on kuvausta keskiverto suomalaisista. Mutta voihan se niinkin olla, siinä on kai aika paljon maaseudun ihmisiä ja enemmän kielitaidottomia ja vähän matkustelleita. Minusta suomalaiset eivät vedä vertoja kauneudessa vaikkapa ihanille italiattarille tai latinoille jos puhutaan nuoremmista. Kun suomalainen on usein jo syntyessään niin valju ja harmaa, ohuthiuksinen pulloposki jonka ripsetkin on hailut ja mitättömät. Jos laittaa vierekkäin perisuomalaisen vauvan vaikkapa mixin viereen niin kyllä se yleensä on se mixi joka vie voiton kauneudessa, niin se vaan on. Kyllä suomalaiset tunnistaa maailmalla, jos ei muuten niin naiset hirveistä tatuoinneista ja vähän peittävistä vaatteista.

Mikä helvetin "mixi"? Mitä kieltä tuo edes on, ei ainakaan suomea.