Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiselta tyypillinen suomalainen näyttää?

Vierailija
18.10.2014 |

Ja minkämaalaiseksi sinua on luultu? Etelä-Euroopan maissa minua luullaan aina saksalaiseksi, tanskalaiseksi, ruotsalaiseksi tai norjalaiseksi ja olen miettinyt mistä se johtuu

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma suomituristi:
-vaaleanpunainen palanut iho
-läski maha
-kaksoisleuka
-krocsit (en omista, en tiedä, miten kirjoitetaan)
-kaljunnäiköiset juurikasvuiset hiukset
-finnejä
-mulkosilmät
-sammakon naama
-hien haju

Vierailija
42/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menette junttien lomakohteeseen, siellä tottakai on myös näitä rönttömaakareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 00:33"]

sialta 

[/quote]

Leveäkärkinen kärsämäinen nenä, pienet haileat viistot silmät, pulleat posket.

Vierailija
44/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottu tai pysty nokka. Pallot poski päissä. Lättä perse, pienet tissit, hailakan siniharmaat silmät, ohut piikkisuora maantien harmaa eli ei minkään värinen tukka. Usein naisilla leveä selkä ja isot kädet .rasvoittuva kirjava iho.

Vierailija
45/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta. Olen suomalaisen naisen prototyyppi! Ikävä kyllä. Pituus :166cm. Kengän koko:41
. Isot kädet, leveät hartiat, kuppikoko A. Isot sieraimet, muutenki nenä levinnyt teinivuosist! Korkeat poski päät ja niissä semmoiset pallukat. Rasvoittuva kirjava iho. Ruma hymy, rumat hampaat. Tykkään fiftari tyylistä, mutta ei miusts hehkeää pin up- pimua saa millään huulipunalla

Vierailija
46/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset on kauniita. Monilla on isot tissit vaikka ihmeekseni muuta väitätte. Olen nähnyt ihan muuta. isoja tissejä on paljon. vaikka on ne pienemmätkin yhtä hyvät. Suomalaisilla naisilla on yleisesti hyvät tissit. Silikonit on onneksi harvinaisempia kuin muualla, ne onkin ainoat paskat tissit. Perseet on leveät ja hyvät. Kasvot on nuorekkaat ja naiset kantaa vartalonsa upeasti.

Vierailija
47/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rumasti monet naiset ajatttelee itsestään. :( Ei miehet ajattele noin teistä.

Vierailija
48/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla kahvilassa vanhemmat suomalaiset ihmettelevät kielipuolina, että " miten täällä saa kahvia?!" kun taas nuoremmat hehkuttavat kansainvälisyyttään ja koettavat  tilata "kaputsiinon " tai "latten".  jaloissa on crocsit ja halpahallin  caprit tai sitten farkkuminari ja legginsit. silmälaseissa on kiinni semmoiset ylös nostetut aurinkoklipsit, tukka on tupeerattu kananperse tai pitkä ohut ja piikkisuora. maantienväri on nuoremmilla värjätty piiloon kirkaanpunaisella, vanhemmat ovat antaneet harmautua. miehillä on yksi korvis, naisilla useampi korvareikä ja ehkä myös lävistys nenässä tai kulmassa. suttuisia, mauttomia tatuointeja tyyliin suomenleijona, lasten nimet tai ruusu. ovat kovaäänisiä, punakoita, hikisiä pottunokkia jotka polttavat itsensä heti kun pääsevät koneesta ulos !

Vierailija
49/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ne siniharmaat silmät nyt ihan ensiksi. puhtaan harmaat silmät ovat hyvin harvinaiset! ohut tukka, joka on illalla rasvainen kun on aamulla pesty. hiuksissa sävynä ns " maantie", minkä monet yrittävät peittää mustalla tai punaisella ja etenkään pikimusta sopii harvalle suomalaiselle! tosissaan ne pallerot poskipäissä ja kalvakka  ns. "sekaiho". kuppikoko naisilla yleensä A tai B, vartalo tasapaksu pötikkä.

itse kikkailen meikeillä ( aina ripsiväriä ja sävyttävä päivävoide), vaatteilla (korkkarit, nättejä mekkoja) ja hiusvärillä (mahonginruskea) mutta kyllä minut silti haistaa suomalaiseksi sokeakin! ketuttaa, kun parhaalla ystävällä on tummanpunainen tukka, kyömynenä ja ruskeat silmät ihan supisuomalaisin geenein..

Vierailija
50/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuessani muihin kansalaisuuksiin saan ihailevia ja positiivista palautetta ulkonäöstäni. Yleensä huomioon aina itsekin toisen löytämällä positiivista ja kohteliaisuuksia on mukava sanoa toiselle :)
Olen siro, vaalea ja pitkähiuksinen sekä piirteeni kauniit. Oma tyyli ja parin muksun äiti. En ainakaan yleistysmuotteihin kelpaa..Nykyään osaan arvostaa itseäni enemmän, menneisyydessä pahasti koulukiusattuna olen todennut että kateus saa kaikenlaiset kurjimukset laukomaan ikävyyksiä ja varsinkin aikuisiällä kohtelemaan toisia pahasti.

Vierailija
51/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:11"]

Tältähän se näyttää.

Minua luullaan usein slaaviksi, mutta en ole tyypillisen suomalaisen näköinen (niin sanotaan).

[/quote]

Hämmennyn aina tästä kuvasta, sillä tuo on kuin ilmetty äitini (nuorena toki)! Näytän itsekin tuolta aika paljon, mutten ole yhtä kaunis tai virheetön :) Yleensä minulta ulkomailla kysytään suoraan, että mistä olen kotoisin, eikä heitetä oletuksia. 

Suomalaisilla naisilla tyypillisesti on minun mielestäni kauniit silmät, mutta raskaat kulmat / ei erottuvia silmäluomia, hiusvärit luonnostaan hiukan harmahtavia ja tyypillisin lienee se kuuluisa maantienharmaa, ruumiinrakenteeltaan usein päärynöitä (erikokoisia sellaisia) eli yläkroppa sirompi kuin alakroppa, ihonväri kalpeahko ja helposti punertava, valitettavan monilla huono ryhti ja perusilme usein sellainen tyypillinen passikuvailme.

Kuulostaa ehkä kovin negatiiviselta, mutta moni myös osaa minusta kivasti korostaa hyviä puoliaan ja häivyttää noita huonompia. Maaseudulla en paljon liiku niin en osaa sanoa, onko siellä oikeasti sitten todella tyylittömiä ihmisiä, mutta ainakin kaupungeissa näkee tosi paljon nättejä, sopivasti huoliteltuja ja kivasti pukeutuvia eri ikäisiä naisia.

Miehistä minulla ei ole ihan yhtä hyvä kuva...

Vierailija
52/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:39"]

Minua ollaan luultu usein venäläiseksi. Suvussa on kyllä ollut venäläisiä mutta hekin eläneet joskus 1800-luvulla. Ei kait silti liene mahdotonta, että jotain piirteitä olisi periytynyt minulle. 

Miestäni taasen luullaan usein ulkomaalaiseksi (ns. rättipääksi). Hänellä on kyllä mustat hiukset ja ruskeat silmät sekä astetta tummempi iho mutta hän on silti ihan suomalainen. Ulkomaalaisia ei ole löytynyt edes sukututkimuksessa.

Noin muutoin en ole koskaan miettinyt, miltä suomalainen näyttää. 

[/quote]Mitä sukututkimusta olette tehneet jos nuo sukusi venäläiset eivät tulleet vastaan? 

[/quote]

Toisin kuin teillä, kaikki ei mene naimisiin sukulaistensa kanssa.

Vierailija
53/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
54/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
55/65 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa luultiin ranskalaiseksi vaikka olen vaalea mutta ilmeisesti vaatteiden perusteella.

Vierailija
56/65 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pää, leveä perä, lyhyet jalat, liikkuu hitaasti, vaalea iho, ilme umpimielisen tylsä.

Vierailija
57/65 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin italiassa ranskalaiseksi. Hyvä kroppa ja kauniit piirteet kasvoissa, vaaleat hiukset  ja vaatteet tyylikkäät.  Ranskasta ostettuja vaatteita päällä.

Vierailija
58/65 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly kertoo ja piirtää kuvankin

Vierailija
59/65 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kepun puheenjohtajat, ja muutkin kepun johtohenkilöt, on olleet aika hyvä kuvaus "perussuomalaisesta".

Ylläoleva kirjoitettu v. 2014. Kirjoittanut oli kaukaa viisas, vielä 2025 tämä pitää paikkansa kaikkia tässä välissä olleita vuosia myöten. Hillitöntä etten paremmin sano, 5/5,5!

Vierailija
60/65 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia naisia on kahdenlaisia: joko se tyypillinen Suomimamma, eli laiha, ohuthuulinen, ohuthiuksinen, hieman kireältä tuntuva silmälasipäinen tyyppi. Sitten se toinen, eli ylipainoinen, lyhythiuksinen, huonoryhtinen nainen. Molempia yhdistää huono pukeutuminen ja se että jos meikataan, se menee usein överiksi.

Minua on luultu usein irlantilaiseksi, koska minulla on pisamia, luonnostaan punaiset hiukset ja vihreät silmät, vaikka olen niin perisuomalainen kuin olla voi, käpykylästä keski-Suomesta.