Hot shapers
Jotenkin mä en nyt usko noihin. :D
Ovat siis housut mitkä saavat hikoilemaan enemmän ja hiki ei muka tihku läpi.
Kommentit (50)
onks ne hyvät virtsankarkailuun kans?
Tää on taas sellanen tyhmiltä rahat pois tuote!
Ihme mylly täällä. Kyllä hikoileminen poistaa kuona-aineta mikä auttaa laihduttamisessa. Mulla ei itellä ainakaan lenkillä jalat hirveästi hikoa niin nää housut on oikeen hyvä lisä lenkeille tai jos oot töissä jossain ei istumatyössä. Kyllä noi reidet vaan on kiinteytynyt ! Ja vaikka se siitä vähän palautuisikin niin jokatapauksessa kuona-aineita on hyvä poistella. Ja monella naisella on juurikin reisien kohdalla ongelma aluetta. ELI jos liikut kävellen paikasta a paikkaan b eli et et käytä pelkästään autoa ja muutenkin suosit hyötyliikuntaa nii kannattaa ostaa (eli ei tarvi olla mikään 'fitnessfätness') mut jos istut siel sohvalla vaan niin voit sinäkin ostaa mutta älä ainakaan odota mitään päätähuimaavia tuloksia. Helppoa oikeaa tapaa ei ole laihduttaa. Apuja kyllä löytyy juurikin tämmöisistä housuista.
Hei! Te ketkä olette tilanneet Hot Shapers housut muualta kuin tvins.com:ista ne "alkuperäiset" housut tuliko niiden mukana muuta kuin housut, ja "toimivatko" ne samalla tavalla kuin "alkuperäiset"/oletteko saaneet tuloksia?(Koskee siis houduja joita EI OLE tilattu tvinsiltä.
Miulla ollut kyseiset housut jalassa nyt jonkun 4h , eikä hikeä oo tullut läpi.. jalat kylläkin aivan nihkeät, ja ruumiinlämpö noussut 0,5 astetta, johon se teho perustuukin, eikä hikoiluun.. polttaa enemmän kaloreita
Olen käyttäny myös housuja ja vyötä, mutta ei pidä luulla että tekee ihmeitä itsestään. Itse liikuin ne päällä joka päivä eli hiihdin ja hölkkäilin ja jumppasin. Vartalo kiinteytyy kyllä liikkumalla mutta kyllä se myös myös edesautto paremmin. Nyt huomaa että antanu itelle löysiä urheilusta ja alkanu taas urheilemaan samalle lailla mutta en ole käyttäny enää housuja ja vyötä niin ei saa tuloksia samalla lailla. Hiki hatussa 2kk eikä kunnollisia tuloksia. Nyt olen sitä mieltä että otan ne käyttöön taas. Urheilu on tärjeä juttu ja syönti mutta tämä antaa lisäpotkua niin henkisesti kuin fyysisesti =)
pitikö niitten aikana sun jotain tehä niinkuin jumpata vai riittikö se et pidit vaan päällä itse sain kyseiset housut eilen ja tarttisin neuvoja.
Pöljät. Kelmut tukkivat ihon hengittämisen, speed shapersit LÄMMITTÄVÄT myös. Ihan samaa materiaalia käytetään kylmissä vesissä sukeltamiseen ym.
Pöljä. Et kuumene löylyissä noissa.
Laihtuminen noudattaa fysiikan lakeja. Kun kulutat enemmän kuin syöt, laihdut, kun energia otetaan kropasta.