Hot shapers
Jotenkin mä en nyt usko noihin. :D
Ovat siis housut mitkä saavat hikoilemaan enemmän ja hiki ei muka tihku läpi.
Kommentit (50)
minä laittaisin nuo saunaan päälle ja löylyttelisin pitkään, laittaahan ne nyrkkeilijätkin jonku kumipuvun päälle, että saa äkkiä painon pois.
Niiltä nyrkkeilijöiltä lähtee ehkä nesteitä, ei läski :D siitä se paino nousee takas ku juo ja syö taas normisti. Jos pelkällä hikoilulla laihtuu niin hyvin nii on ihme että suomessa on paljon lihavia, kun täällä saunotaankin niin usein ;)
Onko kukaan tilannut noita pöksyjä? Jos on, niin millaiset ne nyt sit on? :)
8/10 Kerroin vain oman kokemuskeni ja mielipiteeni housuista. Toiset tykkää, toiset ei ja kaikilla on eri tavoitteet. Itse olen iloinen pelkästään siitä, että iho näyttää sileämmältä kuin aiemmin ja että selän kivut ovat helpottaneet. Ja kyllä minäkin tiedän, että ei yhdet housut kokonaisuudessaan laihduta ketään, mutta lämpö parantaa verenkiertoa mikä taas auttaa kuona-aineiden poistamisessa. 6/10 olin lähinnä oman vastaukseni tarkoittanut, mutta joo, eipä tännekään olisi kannattanut mitään kirjoittaa, kun heti on niin negatiivista vastaanottoa.
Kiitos vastauksestasi! Itse odottelen pöksyjen saapuvan ja toivon samoja tuloksia kuin sinulla :) ps. Meneehän ne normi jumppacapreina jos ei muuta tee ;)
Viesti 12, kerroppa sitten tuloksia kun saat housut! :)
Minäkin odottelen tuloksia :). Haluan jotain mitä auttaa minua just appelsiini ihoon ja raskaus arpiin. Neljän raskauden jälkeen voi hyvin kuvitella miten ihnottavaa ja ruma iho on.
Kokeilkaapa käyttää niitä housuja ilman mitään muita elämäntapamuutoksia, ei taida kovin merkittäviä vaikutuksia ilmetä. Nämä humpuukituotteet myydään usein tuollaisten oikeasti toimivien oheismateriaalien, kuten kuntoilu-dvd:n ja ruokavaliokirjasten, kanssa. Niistä ne mahdolliset tulokset tulee, ei jostain kumihousuista. Sanoohan sen nyt terve järkikin. Jos joku kilo sattuu lähtemään pelkillä housuilla niin se on nestettä, sitä hikeä.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 13:39"]
Tilasin housut noin kuukausi sitten ja kyllä toimii. Minulla on takapuoli ja reidet paljon kiinteämmät ja appelsiini-iho on silottunut silmin nähden. Jenkkakahvat on pienentyneet ja vatsan iho on myös alkanut silottumaan (raskausarvet). Lämpö on auttanut myös selkäkipuihin ja luultavasti sen takia, että veri kiertää paremmin. Hiki lentää ja suihkussa saa käydä joka päivä ja baananin kuorimis tyylillä saa riisua, mutta se on aika pieni vaiva, kun tulokset on näin hyvät. Kalliithän nämä oli, mutta minun mielestä kyllä joka euron arvoiset. Ja vaikka näissä hikoilee, niin muut vaatteet ei kastu, kun näistä ei tule mitään läpi.
[/quote]
Sua ei siis hikoiluta kuin ainoastaan niiden lämpöhousujen alueelta?
Miten noi nyt jenkkakahvat saa pois kun näyttää niin matalavyötäröllisiltä?
Älkää nyt hyvät ihmiset ostako tollasta huuhaata! Eihän noi housut mitään laihduta, ei se läski niissä sula! Mainoksessa housut ilmeisesti myös saa naamankin paremman näköiseksi ja kaksoisleukakin lähtee vaikka ei housuja päähän laita!
eihä noi nyt niin kalliit ole. ite aijon testata, mulla ei kyllä ole tiputettavaa mut nestettä kyllä saa lähteä. saman hintaset ku jotku niket. ei noissa mitää menetäkkää.
Minulla selulliittiä vatsassa ja reisissä paljon vaikkei ylipainoa ole ollenkaan. Melkein tekis mieli tilata :)
Minulla on housut. Mainoksessa hikoilet muka pisaroita. Itse iho on vain lämmin ja hieman nihkeä, ei mitn suurta hikoilua siis. Olen käyttänyt vasta vähän aikaa, joten mitn tuloksia ei ainakaan ole ja ehkä ei edes tulekaan.
Mitä sitten jos ei laihduta? Onko se näiltä huutajilta pois ??? Jos lisää aineenvaihduntaa niin se on isoa asia sekin, kuona liikkuu ja poistuu. Jos tuote maksaa tuon alle 100 egee niin se on alle 2 baari-iltaa tai ravintola iltaa pitkällä kaavalla. Ihmettelen näiden huutajien motiivia. Jos vaikuttaa jo lisäävästi aineenvaihduntaan eli hikoilemiseen niin antaa palaa.. halvemmaksi noi tulee kun sitoutuminen johonkin saliin.
En voi kuin pudistaa päätäni ihmisille, jotka edes tosissaan harkitsevat laittavansa rahaa tällaisiin huuhaatuotteisiin. Ei voi ymmärrys ihmiskehon toiminnasta olla noin hakusessa aikuisella ihmisellä.
Niille jotka selittävät housujen lämmittävästä vaikutuksesta ja sen tuomista hyödyistä: enemmän energiaa kuluu nimenomaan silloin kun ihmisellä on kylmä. Toisekseen saat itsesi lämpimäksi pitämällä vaikka toppatakkia sisällä, sen on ihan ilmaista.
Noissa housuissa ei ole YHTÄÄN MITÄÄN järkeä. Luulisi olevan täysin itsestäänselvä asia, mutta näköjään joihinkin tehoaa mainospuheet erittäin hyvin.
Uteliaisuudesta tilasin sekä housut että sellasen vyön ku sain grouponin diilin kautta halvalla. Käytössä tosi hankalat. Kahisee iha pirusti jos vaa niitä pitää. Housujen alla ei juurikaan. Ihon tekevät just nihkeeks. Kaikkeen sitä ihmine hurahtaa epätoivosena ajatellen et appelsiini iho silottuisi :-D
mulla on housujen halpamalli ulkomailta ostettu. ei oo hirveen joustavat nii ei voi mitää kyykkyjä tehdä. mut lenkillä lämmittää kivasti ja kyllä mulla hiki oikeesti valuu norona jalkojapitkin nilkkaa :D turkin nää laihduttaa mut ainaki poustuu kuonaaineita ja lisää pintaverenkiertoa.
Paskanmarjat ihmiset laihtuneet monta kiloa laittamalla jalkaan housut jotka hikoiluttaa :D Onko kiva olla koko päivä töissä ihan märkä ja haiseva?