Hot shapers
Jotenkin mä en nyt usko noihin. :D
Ovat siis housut mitkä saavat hikoilemaan enemmän ja hiki ei muka tihku läpi.
Kommentit (50)
Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta :D Hieman kyllä kutkuttais tilata, mutta ehkä säästän rahani ja laitan kuntokeskukseen ;D
Sortin hankkimaan Hot Shapersit. Hikoiluttavat kyllä, mutta haisevat pahalta. Pesukaan ei hajua poistanut.
onko muilla vastaavaa kokemusta?
Tilasin housut noin kuukausi sitten ja kyllä toimii. Minulla on takapuoli ja reidet paljon kiinteämmät ja appelsiini-iho on silottunut silmin nähden. Jenkkakahvat on pienentyneet ja vatsan iho on myös alkanut silottumaan (raskausarvet). Lämpö on auttanut myös selkäkipuihin ja luultavasti sen takia, että veri kiertää paremmin. Hiki lentää ja suihkussa saa käydä joka päivä ja baananin kuorimis tyylillä saa riisua, mutta se on aika pieni vaiva, kun tulokset on näin hyvät. Kalliithän nämä oli, mutta minun mielestä kyllä joka euron arvoiset. Ja vaikka näissä hikoilee, niin muut vaatteet ei kastu, kun näistä ei tule mitään läpi.
Kyllähän hikoilemalla paino putoaa, mutta se pudonnut massa on nestettä, ei rasvaa. Pari ylimääräistä kaloria palaa, kun keho viilentää itseään, mutta vaikutus on jotain puolikkaan herneen luokkaa.
Varmaan ihan kätevät pöksyt, jos täytyy päästä alempaan painoluokkaan urheilussa tms., mutta tavislaihduttajalle turha ostos.
Numero 7 on tainnut joko noudattaa sitä mukana tulevaa jumppa/ruokaohjetta tai olla töissä TV-Shopissa. :)
Kasi lisää vielä, että saman efektin saa ostamalla euron elmukelmurullan ja kietomalla itsensä siihen. Päälle voi vetää mitkä tahansa housut. :)
Tekstistä lihavoitu Hot Shapersin laihduttava vaikutus.
"Toimitukseen sisältyy:
1 Hot Shapers tehotrikoot
1 Tasty & Healthy -opas
1 Fiesta Hot DVD
1 Kuntoilu mittanauha
1 Hot Shapers jumppakassi"
Se mikä lähtee on nestettä!!! Miksei ihmiset tajua tätä?? Hikoilemalla ei laihdu. Ihmiset luulee näin, koska esim. juostessa (ja muut cardio lajit) hikoilee. Noi housut perustuu nesteen lähtemiseen kehosta, joka saattaa vähentää turvotusta, mutta pääasiassa poistaa sitä vettä hien muodossa. Jos laihtuminen olisi oikeesti noin helppoa, niin tässä maailmassa ei olisi ylipainoisia :D ihmisestä 70 prosenttia on vettä, miettikää sitä....
eks housussa on lian matala vyö ??? miten vatsa rasva voi lähte ?????
Ostin housut. Haju niissä ihan hirveä. Enkä nyt tiiä miten lihavalle nää edes menee kun koon xl on mulla(oon kokoa 46) niin sai vähän repimällä vetää päälle. Se mallin housut on taitettu lanteille. Sen saa vatsankin päälle kun on sitten koko mustat. Lämmittää ja iho on nihkee. Ei oikein muuta. Selkään tosiaan tuo lämpö auttaa. Vaik niiden kanssa ihan istuis. Perus jumppa housuista käy mulle. Mut haju todellakin on ihan hirvee näissä. Enkä tiedä suositellaanko edes konepesua näille. Nyt lähen juoksee näiden kaa. Katsoo miten käy;) lähteekö pöksyt rullaa liikkeessä vatsa makkaroiden alle ym mut onneksi saa omat housut näiden päälle;)
Aletalosta http://aletalo.fi/index.php?route=product/product&product_id=363 nämä saa jo alle kahdella kympillä.
Itsellä nuo on ja käytän niitä toisinaan. Jos en liiku (esim. kävele), niin housut lämmittää mukavasti ja iho tulee nihkeäksi, mutta en hikoile kunnolla. Jos liikun, niin silloin vasta alan oikeasti hikoilemaan.
Housut on vähän kankeat verrattuna normi jumppatrikoihin. Lenkillä ok, mutta jumpatessa ei kovin mukavat.
Kuten tuossa aikaisemminkin jo joku kirjoitti, niin nuo housut haisee aivan hirveälle. Useampi pesukertakaan ei ole vähentänyt hajua. Pestyjäkin housuja on pakko säilyttää erillään muista vaatteista, kun niiden ominaishaju on niin voimakas, että se tarttuu muihin vaatteisiin.
Housut pitäisi pestä käsin, mutta olen kokeillut pestä housut 30 asteessa pesukoneessa eikä niille kuinkaan käynyt. Linkouksen pistin pienemmälle teholle, ettei saumat repee.
Jos tuota hajua sietää, niin minusta nämä ei 20 euron hintaan ole ollenkaan huono ostos.
Se mainos on kyllä maailman paras. Ei voi kuin ihastella niitä kuumia muijia siinä, varsinkin se blondi ja tummatukkainen tyttö jotka testaa niitä. Tai se yks nainen joka näkyy kävelemässä kadulla jolla on aivan hirviän kokoiset tissit. NAM!!
T: Mies 27
Kympillä jopa alle jos saa, niin ei paljon kokeilu kirpaise ja jos vielä innostaa liikkumaan vielä enempi, niin silloin on asiansa ajanut.
Luin tuolta, että lämpö auttanut selkäkipuunkin sekä turvotusta poistais, yes...lisääpuoltavaa tuotteelle. Pitää vaan aina muistaa huolehtia elmistön kivennäis- ja suolatasapainosta. Voi muuten olla aika inhoja iltoja ja suonenevetoja. Itse olen vaihtanut suolatkin jo puhdistamattomaan, juurikin turvotuksen vuoksi mm. Tottakai kokeiluun. tilaan ulkomailta, joten pitää malttaa odottaa sitten...mietin vaan tuota kokoa, että kuinka tiukat ovat materiaaliltaan, kun ison ruhonkin sinne ahtaa.
Vatta revennyt 6 raskauden ja iän ihanuuden jälkeen, joten laihduttaminen ei ole helppoa sairauksien hidastamana. Kuitenkin jaksaa toivoa :D
Mäkin oon katsellut tota mainosta, tai nähnyt salilla :) Pääsen vaan yh:na harvoin salille (muksu ei suostu jäämään lapsiparkkiin). Ja vauvajumppiin on jo liian ympäri-ämpäri häröilevä kun on taaperoikäinen. Mietin, auttaisko noi housut ja mahavyö saamaan nopeasti kotijumpalla hyvän hien päälle? Tai vaik vaunulenkeillä askelkyykäten? :D Mieliala takkuaa ja yritän sen takia jumpata harva se ilta kotona lapsen kanssa mutta tehohikoilubuusti ei haittais kun kai niitä endorfiinejä sit tulis enemmän. Ja selkävaivojakin on.
Millainen se hot fiesta dvd on (kyselen senkin tilanneilta)? Onko hyvä? Oon kolunnut You tuben treenivideoita ja lainannut kirjastosta dvd:eitä. Raskasutuhoihin ajattelin kyllä kokeilla tätä :) http://www.biancaneve.fi/product/1509/esbelt-ipanema-corset-musta
Saanko nyt tulla pätemään, että noitten pöksyjen ideana on _nostaa kehon lämpötilaa_, joka johtaa siihen hikoiluun. Ei se hikoilu siinä laihduta vaan se korkeampi lämpötila yhdessä _liikunnan ja terveellisen ruokavalion_ kanssa. Kiitos, olen puhunut.
kandee tilaa ebaysta maksaa vaa 20e :) mulla sama homma oon alipainonen mut selluliittiä on silti varsinki kesäsin ku turvottaa herkemmin.
Mä katon joskus tylsyyksissäni ostos-tv:tä ja yritän miettiä, mikä myytävissä tuotteissa mahtaa olla vikana.
Hot shapers-housujen kohdalla veikkaan, että ne ovat tuskaisen kuumat, eivät oikeasti juurikaan hikoiluta ja mikäli hikoiluttavat, ei se mitään rasvaa ole mikä lähtee vaan pelkkää nestettä. Saman efektin saisi menemällä pyöräilyhousut päällä saunaan. Ei sielläkään laihdu. Millään en jaksa uskoa, että hiki valuisi noroina kun housuja vähän kääntää. Entä oisko sitten hien hajuisena ja nihkeänä loppupäivän, jos niitä kerran kuuluu käyttää jatkuvasti :D
Noi housut on ihan hyvät mut ei kannata ostaa tvinsistä 90 eurolla jos ne voi ostaa (kuten minä tein) www.aliexpress.com sivustolta kympillä
Tekisi mieli tilata tuollaiset halpaversiot ebaysta. Kuulostaa niin hölmöltä varsinkin noi laihdutusväitteet, mutta haluaisin toivoa että noi vähentäisivät selluliittia jos ne kerran tuntuvat lisäävän pintaverenkiertoa. Tuntuu silti typerältä, koska mulla on ihan tarpeeksi liikuntahousuja, joten menisi noissakin melkein pari kymppiä hukkaan jos eivät toimi.