Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavaa? Mies maiskuttaa ja puree suu auki.

Vierailija
30.10.2014 |

Olen huomautellut tästä pitkään, mutta muutosta ei tapahdu.
Ei tehnyt näin kun seurusteltiin, vaan on alkanut viimeisen vuoden aikana.
On aivan kuin häiden jälkeen kuoriutui esiin junttien juntti.
Pikkasen tympii.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ainakin on avopurennasta johtuen erittäin vaikea syödä "suukiinni" muutenkin purentani on päin v****, joten "nätisti" syöminen ei vain todellakaan onnistu!.

ällöttääkö tämä suu auki syöminen tosiaankin kaikkia?, kun en edes voi asialle mitään?

Vierailija
2/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:27"]

Mä jatkaisin sanomista ja kertoisin tosiaan samaa mitä kolmonen sanoo. Tuollainen käytös antaa todella juntin, tyhmän ja huonotapaisen kuvan kaikille ihmisille, jotka joutuvat näkemään miehen syövän.

[/quote]

Komppaan tätä, lisäksi vielä kuvaisin videopätkän miehen syömisestä ja pyytäisin häntä itseään katsomaan sen. Ehkä sitten tajuaisin, miten inhottavasta tavasta on kyse.

[/quote]

Piti siia kirjoittaa " ehkä sitten tajuaisi,...".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Mitä, jos keskustelisit aiheesta silloin, kun ei syö? Näkisi, että olet ihan oikeasti tosissasi, etkä vain nalkuta. Ja oletko kertonut, miten juntin vaikutuksen antaa muille? Esim. töissä? Tai kaveriporukassa.

Vierailija
5/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jatkaisin sanomista ja kertoisin tosiaan samaa mitä kolmonen sanoo. Tuollainen käytös antaa todella juntin, tyhmän ja huonotapaisen kuvan kaikille ihmisille, jotka joutuvat näkemään miehen syövän.

Vierailija
6/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök! Mulla on myös miesystävä joka maiskuttaa. Ja olen huomannut että hänen äitinsä tekee sitä myös.
Olen alkanut ihan ystävällisesti huomauttaa maiskutuksen aikana että se ei kuulu hyviin ruokatapoihin. Myös lapseni ovat aika suoraan miehelle tästä sanoneet. Ainakin mässytys on vähentynyt.
Toinen mistä hämmästyin on se, että mies pystyy työntämään kerralla tajuttoman määrän sapuskaa. En tajua mihin on niin kiire, ei kai kukaan normaalisti syö esim hampurilaista kahdella haukkaisulla?

Vierailija
7/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu äitini kanssa! Kaiken lisäksi puhuu ruoka suussa. Muuten fiksu ja sivistynyt ihminen, en voi käsittää. Eikä liki 7-kymppiselle viitsi huomautellakaan.

Vierailija
8/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella inhottava tapa!!! Olin aivan kauhuissani kun menin ekaa kertaa miehen kotiin, ja siellä maiskuttivat sekä isä että äiti. Ruuan päätteksi vielä kaivelivat hammasvälejä kielellään ja pitivät kuvottavaa ääntä. Ruokailu oli kärsimys. Edelleen pitää miehelle joka atrialla huomauttaa asiasta.

Hoi naiset ja miehet! Pitäkää suu kiinni kun purette ruokaa. Äläkä mässytäkö!!!

Vierailija
9/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän vitutuksen. Tosi ärsyttävää mennä asiasta sanomaan jollekin mutsille, joka loukkaantuu siitä verisesti.

Vierailija
10/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla miesystävä ja hänen teini-ikäinen tyttärensä maiskuttavat suu auki varsinkin karkkia syödessä. Ääni on niin kova, että kuuluu oven läpi toiseen huoneeseenkin. Herkut tarvitsee syödä aina heidän kanssaan samaan tahtiin, jotta ei kuule ääntä. Lisäksi karkkeja pitää jauhaa niin, että leuka liikkuu sivulta toiselle kuin lehmällä. Olen huomauttanut asiasta varmaan satoja kertoja, mutta ei vaan lopu. Karkit myös kuulemma maistuvat paremmalta kun maiskuttaa ja syö suu auki. Törkeän näköistä kun kaksi isoa ihmistä makaa sohvalla/tuolissa, maiskuttaa suu auki ja jauhaa syötävääs kuin joku eläin. Lisäksi jäätelöä ja jugurttia syödessä lusikalla pitää kilkuttaa loputtomiin purkkia/kulhoa ja muutenkin aterimien kanssa pitää päästää mahdollisimman paljon ääntä: purra haarukkaa, kilisyttä veistä ja haarukkaa lautasta vasten jne.

Vierailija
11/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihmetellyt mielessäni, olenko vain tullut itse vanhemmaksi ja nipommaksi, kun yhä useammat nuoret tuntuvat mässyttävän, ryystävän ja ahmivan. Aivan karmivaa!

En kestäisi mässyttävää miestä, enkä edes mässyttäviä lapsia. Olen ehkä tavallista tiukkapiposempi näissä asioissa, mutta mielestäni jo tarhaikäiselle voi opettaa, ettei ruokaa mässytetä suu auki.

Vierailija
12/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paras ystäväni onnistuu maiskuttamaan SUU KIINNI. Ruokaikun äänet ovat aina olleet nou nou minulle, varsinkin edellä mainitut kilistelyt ja muut.

Vierailija
13/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiskutus on ihan järkyttävää kuunneltavaa. Minua alkaa yksinkertaisesti oksettaa kuullessani sitä ja oma ruokahalu menee kokonaan. Jouduin olemaan jonkin aikaa samassa työpaikassa maiskuttavan naisihmisen kanssa (vaikka yleensä maiskuttajat tuntuvat olevan miehiä). Se maiskutti tietenkin syödessään, mutta myös muulloin. Ihan hiljaa ollessaan availi suuta päästäen oksettavan pienen maiskutusäänen, ja usein. Ehkä kuiva suu tai jotain, ihan sama mutta välillä teki mieli leipoa turpaan. Onneksi pitäydyin rakentavammassa ratkaisussa ja paastosin päivät ja välttelin kyseistä työkaveria siinä määrin kuin mahdollista.

Vierailija
14/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:50"]

Mulla miesystävä ja hänen teini-ikäinen tyttärensä maiskuttavat suu auki varsinkin karkkia syödessä. Ääni on niin kova, että kuuluu oven läpi toiseen huoneeseenkin. Herkut tarvitsee syödä aina heidän kanssaan samaan tahtiin, jotta ei kuule ääntä. Lisäksi karkkeja pitää jauhaa niin, että leuka liikkuu sivulta toiselle kuin lehmällä. Olen huomauttanut asiasta varmaan satoja kertoja, mutta ei vaan lopu. Karkit myös kuulemma maistuvat paremmalta kun maiskuttaa ja syö suu auki. Törkeän näköistä kun kaksi isoa ihmistä makaa sohvalla/tuolissa, maiskuttaa suu auki ja jauhaa syötävääs kuin joku eläin. Lisäksi jäätelöä ja jugurttia syödessä lusikalla pitää kilkuttaa loputtomiin purkkia/kulhoa ja muutenkin aterimien kanssa pitää päästää mahdollisimman paljon ääntä: purra haarukkaa, kilisyttä veistä ja haarukkaa lautasta vasten jne.

[/quote]

Minunkin mieheni väittää että ruoka maistuu paremmalta suu auki syötynä, suu kiinni pureskellessa ei kuulemma maistu miltään. Ehkä huoneilma antaa ruokaan jonkinlaisen säväyksen ;) Kaiken muun vielä suht hyvin kestän paitsi sitrushedelmät. Esim. appelsiinia pitää maiskutuksen lisäksi vielä ryystää. En pysty olemaan samassa enkä viereisessä huoneessa jos mies syö appelsiinia. Lisäksi se hotkii, syö tosi hätäisesti jne. Hävettää syödä jossain kylässä. 

Vierailija
15/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:35"]

Se on todella inhottava tapa!!! Olin aivan kauhuissani kun menin ekaa kertaa miehen kotiin, ja siellä maiskuttivat sekä isä että äiti. Ruuan päätteksi vielä kaivelivat hammasvälejä kielellään ja pitivät kuvottavaa ääntä. Ruokailu oli kärsimys. Edelleen pitää miehelle joka atrialla huomauttaa asiasta.

Hoi naiset ja miehet! Pitäkää suu kiinni kun purette ruokaa. Äläkä mässytäkö!!!

[/quote]

Oletkohan mieheni veljen kanssa? Kuvailit juuri appivanhempiani! Lisäksi he ryystävät kaikki juomat. Kahvi on pahin. Miehelleni olen tästä ryystämisestäkin sanonut että kyllä kaikki tietävät että juot kahvia. Ei sitä tarvitse ryystää...

Vierailija
16/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 08:50"]

[/quote]

Ääniherkkänä tulisin hulluksi tilanteessasi.

Ap: mitä jos sinäkin alkaisin maiskuttaa ja mässyttää, luuletko että se voisi avata miehesi silmät (ja sulkea suun)?

Vierailija
17/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös ystävä, joka "haukkaa" ilmaa syödessään, mässytyksen ja pupeltamisen lisäksi. Avaa siis maiskutusvaiheessa suunsa ja imaisee ilmaa sisään.
-suu auki mässyttäjän ystävä

Vierailija
18/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö niitä mässyttäjiä ja ryystäjiä kuvata videolle joskus ja näyttää muina naisina tallennetta? Kiinnittäisiköhän tuo huomiota omiin inhottaviin tapoihin, kun ruudulla näkisi miten lihapulla muuttuu velliksi kielen päällä... Pistääkö tällainen avaus muuten pohtimaan josko mäiskytätte itsekin?! Tarkistakaa asia ;)

Vierailija
19/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ja miksi te löydätte näitä luolamiehiä?

Vierailija
20/77 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläni ei ole minkäänlaisia pöytätapoja. Syö aina kumarassa asennossa hotkien ruokansa, pleussuttaa suu auki ja juo ryystämällä. Ai että kun vitutti kuunnella ja katsella sitä touhua! En kehdannut koskaan lähteä hänen kanssaan ulos syömään, ei olisi tullut kuuloonkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän