Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavaa? Mies maiskuttaa ja puree suu auki.

Vierailija
30.10.2014 |

Olen huomautellut tästä pitkään, mutta muutosta ei tapahdu.
Ei tehnyt näin kun seurusteltiin, vaan on alkanut viimeisen vuoden aikana.
On aivan kuin häiden jälkeen kuoriutui esiin junttien juntti.
Pikkasen tympii.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla ainakin on avopurennasta johtuen erittäin vaikea syödä "suukiinni" muutenkin purentani on päin v****, joten "nätisti" syöminen ei vain todellakaan onnistu!.

ällöttääkö tämä suu auki syöminen tosiaankin kaikkia?, kun en edes voi asialle mitään?

Kyllä todellakin inhottaa, oli tekosyysi mikä tahansa. Ei vaadi kuin huulten käytön hallintaa syödä suu kiinni, oli purenta mikä hyvänsä. Vai puuttuvatko sinulta huuletkin?

Vierailija
62/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei opeteta lapsena käytöstapoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat. Mutta tämä kuuluu taas näihin sairaan keskiluokan höpötyksiin. Koska te järkiinnytte?

Vierailija
64/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla ainakin on avopurennasta johtuen erittäin vaikea syödä "suukiinni" muutenkin purentani on päin v****, joten "nätisti" syöminen ei vain todellakaan onnistu!.

ällöttääkö tämä suu auki syöminen tosiaankin kaikkia?, kun en edes voi asialle mitään?

Mulla vaurioitui lapsena etuhampaat, ja nyt kun jo ikää, mitä syvemmälle kuluneet hampaat, huomaan että helpompi syödä suu raollaan, ettei koko ajan pure poskilihoja hampaitten väliin. Koska puoliso jo tuntee mut, niin ei pitäisi häiritä. Ongelma ennemminkin siinä että hän kovasti keskittyy kuuntelemaan toisen syömistä. Ehkä sitten tajuaa kun syö ite kuluneilla hampailla tai ikenillä, joista ikäihmisillä tulee mukavia moiskahduksia vaikka suu olisi kokonaan kiinni🤭

Vierailija
65/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäihmiset ja vielä dementoituneina maiskuttavat kovasti. Mikäli tarpeeksi kauan elää, elät loppuelämäsi ajan maiskuttajana.

Vierailija
66/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on varmaan misofonia.

Vierailija
67/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exäni jätti mut, koska maiskutin liikaa syödessäni.

Maiskutan edelleen ja nyt mulla on 20 vuotta nuorempi naisystävä.

Ei oo ainakaan vielä haitannut. (ehkä sit myöhemmin, mut sen ajan murhe)

Vierailija
68/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ja miksi te löydätte näitä luolamiehiä?

On niitä naisiakin, mulla oli työkaveri, jonka kanssa lounaan syönti oli kidutusta.

Vierailija
69/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummilapseni tekee noin, en tajua miksi äitinsä ei sano asiasta. Todella oksettavaa. 

Vierailija
70/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni rouskuttaa suu auki sipsit, popparit yms. Hirvittävä rouske, kuin hevonen söisi jotain kovaa. Kiva katsoa telkkaria.

Joo tää on ihan kauheeta. En kestä yhtään kuunnella tuota. Kerran elokuvateatterissa istui vieressä joku ukko. Kauhee rapina, mussutus, ryystäminen ja lätystely. Voi hitto. Oli lähellä etten huitaissut ukkoa. Aikuinen ihminen, opettele syömään ihmisiksi. 

Vierailija
71/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan maiskuttaminen, mussuttaminen, mässyttäminen ja juoman ryystäminen, on yksi kamalimmista ja ällöttävimmistä äänistä. Oma ruokahalu katoaa sen siliän tien. Maiskutus antaa ihmisestä todella juntin vaikutelman.

Vierailija
72/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kertakaikkiaan voisi istua samassa pöydässä tuollaisten maiskuttelijoiden kanssa, on todella kummaa, ettei noin alkeellista asiaa ole kotona opetettu kuin hyvät ruokatavat.

Se vasta kammottaa, että vanhemmat samanlaisia.

En seurustelisi moisen mäiskyttäjän kanssa viikkoakaan. Ei ole pikkuasia, jos ruokatavat puuttuu.

Vierailija
73/77 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vit tu te naiset ootte neuroottisia 😅 hui kamalaa jos joku vähän maiskuttelee. Alan maiskuttelemaan ihan tahallaan kun se menee teillä pil lu eläimillä näköjään noin tunteisiin 😅

Vierailija
74/77 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vit tu te naiset ootte neuroottisia 😅 hui kamalaa jos joku vähän maiskuttelee. Alan maiskuttelemaan ihan tahallaan kun se menee teillä pil lu eläimillä näköjään noin tunteisiin 😅

Onko neuroottista vaatia toiselta ihmiseltä käytöstapoja ruokaillessa? Ymmärrettävästi jokaisella kuuluu jotain ääntä syödessään, mutta eri asia on läykyttää ruokaa suu auki niin, että kaikki ruoka yms. pursuaa toisten näkyville ja ääni on karmaiseva. Minun mielestäni se on erittäin junttia ja kertoo ihmisestä hyvin paljon. 

Vierailija
75/77 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puree suu auki.  Eli kielellä liikuttelee tekareitaan, mahtaa toenperrään olla näky.

Vierailija
76/77 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen lapsi syö todella kuvottavasti suu auki plässyttäen. Vanhemmat eivät tohdi sanoa, vaikka muita iljettää. Semmoisesta  käytöstavattomasta, kasvattamattomasta lapsesta tämä mässyttävä miestin on kasvanut.

Niin, haluatko, että omasta lapsestasi tulee tällainen? Ilmeisesti, kun et opeta hänelle kauniita tapoja.

Vierailija
77/77 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exäni jätti mut, koska maiskutin liikaa syödessäni.

Maiskutan edelleen ja nyt mulla on 20 vuotta nuorempi naisystävä.

Ei oo ainakaan vielä haitannut. (ehkä sit myöhemmin, mut sen ajan murhe)

Miksi et opettelisi syömään kauniisti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan