Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epämääräinen viesti mieheltä, tulkatkaa!!! (pettämis asiaa)

Vierailija
07.04.2008 |

Viestailtiin pettämisestä ja siiä onko se ok vai ei. Aiemminkin on ollut puhetta siitä että olisi kiinnostavaa kokeilla vapaata suhdetta, mies ei kuitenkaan ole uskaltanut lähteä siihen vielä.

Nyt kysyin onko se paha asia jos käyn vieraissa, mies vastasi:

" Mun mielestä on. Mut jos käyt ni ainoastaan kumin kanssa ja minä en taho kuulla asiasta mitään kautta. Oon kenties liian vanhoillinen tai jotain."

Tarkoittaako tuo nyt teistä että voin pettää kunhan en jää kiinni, vai mitä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeesti sun miestä loukkais, jos pettäisit. Sitäpaitsi petturuudella on lyhyet jäljet ja taatusti miehes sais jotain kautta tietää asiasta.

Ja mieti omalta kohaltas: ootko varma ettei se näkyis susta et oot pettäny.

Ei toi mun mielestä lupaus oo. Se on kautta rantain sanottu et loukkaa jos toinen pettää.

Vierailija
2/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan saanut lupaa. Viesti tarkoittaa, että aikuisena ihmisenä teet mitä haluat, tietysti, mutta hyväksyntää siihen et saa jos sitä haluat. Mies kuulostaa myös siltä, että sulta olisi nyt toivottavaa käyttää itse järkeäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä osaan morkkiksen kanssa elää, ja jälkeni peittää...

Tästä on siis puhuttu aiemmin, mutta keskustelu jäi kesken ja jatkettiin sitä viesteillä koska mies on töissä.

ap

Vierailija
4/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen suhde ei ainakaan kauaa kestä. Ei miehesi ole todellakaan valmis petturuuteesi. Ihan turhaa pitkität tilannetta pettämällä. Jos pitää päästä toisen sänkyyn niin lopeta ensin tuo suhde ja mene vasta sitten...

Vierailija
5/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei halua sitoa sua, alistaa, niin varottaa että jos käyt ja petät niin huolehdi ettet satuta häntä! Saamalla sukupuolitautia, tai kertomalla siitä tai että joku muu kertoisi.

Älä pilaa suhdetta, jos yhtään rakastat miestäsi!

Alamäki alkaa viimeistään siitä kun petät!

Vierailija
6/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt miksi haluaisit pettää, mikä tarve?

Ilmeisesti miehesi ei riitä sellaisenaan kun on. Jos rakastat TODELLA miestäsi niin en usko että pettää haluaisit.

Vierailija
7/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Mun mielestä on. Mut jos käyt ni ainoastaan kumin kanssa ja minä en taho kuulla asiasta mitään kautta. Oon kenties liian vanhoillinen tai jotain."

tuo vanhoillinen juttu. Oot lisäksi onnistunut syyllistämään miehen tästä?! Aivan kuin pettäminen ois ihan normaali juttu parisuhteessa mistä näin vaan tekstaillaan... Ja melko suora vastaus kyllä tuossa alussa jos muistelet omaa kysymystäsi...

Vierailija
8/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai keskustelee vapaasta suhteesta ylipäätään? Miehellä on siis kyllä lupa käydä vieraissa jos kokee siihen tarvetta, ja nyt olen alkanut vihjailla että minusta olisi tasapuolista jos minulla olisi samat oikeudet.

ap

Vierailija
9/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on joskus kausia kun yksinkertaisesti seksi ei kiinnosta, vaikka tekisin mitä. Minä taas olen erittäin seksuaalinen, eli halut eivät vaan kohtaa.

Osaan kyllä erotella mieheni kanssa rakastelun ja vieraan panemisen. Miksi ne sulkisivat toisensa pois?

Keneltä se on pois että jos miestäni ei todellakaan huvita seksi, haen sen jostain muualta? Eihän se tietenkään ole sama asia kuin seksi ihmisen kanssa jota rakastaa, mutta parempi kuin ei mitään.

Vierailija
10/30 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voiko tuota edes suhteeksi sanoa, lähinnä keskenkasvuisten räpellystä.

Vierailija
11/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noi pettäminen ja jälkien peittäminen jo kerro jotain suhteesta. Ollaan niin avointa ja vapaata suhdetta ja sitten peitellään ja ollaan puhumatta.

Vierailija
12/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan myös harrastanut, tänäänkin 2 kertaa...

En pyytänyt teitä tuomitsemaan tätä " räpellystä" , varmaan menisi aika monella paremmin jos antaisitte niille ukoillenne vähän enemmän vapautta.

Ei ne paikat käytössä kulu.

Minulla on mies jonka kanssa haluan elää elämäni. Se että harrastamme seksiä muiden kanssa ei mitenkään vaikuta siihen mitä tunnemme toisiamme kohtaan.

Kun miehellä on lupa pettää (mitä ei kyllä tietääkseni silti ole koskaan tehnyt) ei hänen tarvitse pelätä että jätän hänet jos hairahtuu, eikä minun tarvitse pelätä että jättää minut jos haluaakin vielä kokeilla vähän vapautta.

ap

Vierailija
13/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
14/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miehellä on joskus kausia kun yksinkertaisesti seksi ei kiinnosta, vaikka tekisin mitä. Minä taas olen erittäin seksuaalinen, eli halut eivät vaan kohtaa.

Osaan kyllä erotella mieheni kanssa rakastelun ja vieraan panemisen. Miksi ne sulkisivat toisensa pois?

Keneltä se on pois että jos miestäni ei todellakaan huvita seksi, haen sen jostain muualta? Eihän se tietenkään ole sama asia kuin seksi ihmisen kanssa jota rakastaa, mutta parempi kuin ei mitään.

Surullista. Rakkautta on monenlaista, sen kyllä huomaa.

Vierailija
15/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten sanoikin. On huomannut sinun intosi asiaan, ja voin lyödä vaikka vetoa, että mieheesi sattuu henkisesti paljon.

Varmaan miettii, että joko olet pannut muita, koska panet, oliko kivaa, millaista miestä jne.

Miehesi vastasi minusta suoraan ja aikuismaisesti, ei hyväksy todellakaan, mutta ymmärtää, että olet aikuinen ihminen, eikä sinua voi kieltääkkään. Samalla hän kuitenkin tuntee itsensä niin hyvin, että tietä, ettei pysty kanssasi enää olemaan, jos tietää sinun pettäneen, siksi ei halua tietää. Näin ollen hän saa uskoa sinun olleen uskollinen.

Jos todella rakastat miestäsi, sanot hänelle, ettet aijo pettää, etkä myöskään petä. tuo " vapaa suhde" tuhoaa suhteen varasti, elleivät molemmat ole samalla lähtöviivalla.

Olen itse sanonut myös miehelleni, että jos hän pettää, en halua tietää.

En todellakaan siksi, että saisi pettää, vaan siksi, että tiedän, että tekisin asiasta paljon suuremman asian kun se oikeasti on.

Jos mies siis eksyisi baarista jonkun naisen petiin, ja se juttu olisi siinä, ei asian pitäisi vaikuttaa mihinkään, mutta minuun se vaikuttaisi niin paljon, etten miehen kanssa voisi elää.

Mies onneksi sanoi heti ettei halua ikinä pettää minua, että rakastaa minua yli kaiken, eikä halua satuttaa minua, ei koe tarvetta pettämiseen, ja olen ainoa nainen jota hän haluaa.

Eri asia olisi, jos hän aloittaisi SUHTEEN toisen naisen kanssa, sillon haluaisin tietää. Jos hän rakastuisi toiseen. Sillä olisi oikeasti väliä.

Vierailija
16/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha vähätellä että seksi on vaan seksiä tai että " ei ne käytössä kulu" .

Vierailija
17/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vain ihan ymmärrä tuota miehen kieltä, miksi itsekkin puhuu vapaasta suhteesta ja kertoi esimerkiksi ihastuneensa toiseen naiseen yms jos ei kuitenkaan halua vapaata suhdetta?

Mielistelläkseen minua?

ap

Vierailija
18/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes on aika-ajoin seksittömällä tuulella. Oot antanu hälle luvan pettää, mut ei oo pettäny. Kirjottaa et on vanhanaikainen, eli tuskin häntä edes kiinnostaa seksi muiden kanssa. Sä teiän suhteessa oot se, joka haluaa pettää. Vaikka miehelläs on sun lupa, hän ei tee sitä. Joten eikö tasapuolisuuden nimissä olis oikein, ettet säkään petä. Se loukkaa, ihan oikeesti.

Vierailija
19/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pettämisen hyväksyy. Sillä toiminnalla on valtava merkitys ihmisen psyykeeseen, ihan varmasti.

Vierailija
20/30 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi