Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotla syö JOKA päivä vähintään 300-500g suklaata/karkkia?

Vierailija
07.04.2008 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta aluksi kotiin runsaasti hedelmiä ja marjoja erityisesti niitä, joista pidät. Älä hanki mitään sokeriherkkuja kotiin.

Syö jotain makeaa ennen kauppaan menoa (siis juuri hedelmää, tuoremehua lasillinen, maustettu jogurtti tms) ja kierrä karkkihylly kaukaa.

HAnki pureskeltavaa, esim. pähkinöitä, porkkanoita, viinirypäleitä jne.

Pahimpaan himoon cocis light tai pepsi max, näitä alkuun ja pian pääset näistäkin eroon.

Vierailija
22/33 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aamupalassani siis suurin osa riisimuroja, pieni osa mysliä. Ja kyllä joinain päivinä vaihdan sen ruisleipään... Mutta makeanhimoon tuo on auttanut tosi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toiset voi syödä mitä sattuu lihomatta, ja toiset eivät.

En syö mitenkään älyttömästi, herkkuja en juuri lainkaan ja imetän jättikokoista lasta (7kk). Raskaudesta on jäljellä 10kg, paino ei putoa ja tuppaa nousemaan heti jos syön normaalia enemmän. Voi argh.

*ei oo hei reiluu hei*

Vierailija
24/33 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei nyt ihan 300-500g...

Tänään meni vaan n. 40g lakritsaa.

Litran jäätelö menee kevyesti päivän aikana. (ei tänään) Jäätelö on onneksi helpoimmasta päästä oksentaa pois. (Joo, mulla lievä bulimia)

Eilen meni 100g karkkia, 100g suklaata ja 200g vanukasta...

Pituus 173, painan 72kg eli liikaa. Mulla on pahoja ongelmia syömiseni suhteen, sen myönnän.

Liikun viisi kertaa viikossa plus hyötyliikunnat sekä liikkuva työ.

Vierailija
25/33 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittani tällä hetkellä 157/72 joten onhan tuota painoakin kertynyt. (Tosin sillä suklaan määrällä mitä syön, voisi kuvitella ihmisen lihovan enemmänkin - tullut noin kilo vuodessa viimeisten kymmenen vuoden aikaan... )

Vierailija
26/33 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän lihoa. Painoindeksi on 18,8. Ei vaan tunnu auttavan. :( Toisaalta jos jätän suklaan pois, alan laihtua.

Sen siitä saa, kun saa vialliset mahageenit.

Vierailija
27/33 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Litran jäätelö menee kevyesti päivän aikana. (ei tänään) Jäätelö on onneksi helpoimmasta päästä oksentaa pois. (Joo, mulla lievä bulimia)

Vierailija
28/33 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainakin mun mielestä lievä bulimia on sitä, et voi noin yleisesti ottaen syödä ja pitää safkat sisällään, mut silloin tällöin ahmii hulluna ja oksentaa ne. Siis ei silleen, et pistää ulos kaiken minkä nielee. Itse oon kanssa tän " lievän bulimian" " uhri" . En tosin tiedä, onko se kovin lääketieteellinen termi, mut enivei.

Vierailija
29/33 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa on LIIKAA..siis pituuteeni nähden..64/158..osa on kyllä vielä raskauskiloja kun tuo vauva on vielä niin pieni..seli seli siis..pitäs kyllä saada itteä niskasta kiinni!

Vierailija
30/33 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaatasuklaatasuklaata :)

Karkista en niin välitä ellei ole lakua tai salmiakkia :) Lisäksi sipsiä, jätskiä, leivonnaisia :)

Suklaata menee helposti joka päivä 300g.

Painoa 40kg. En vaan liho. Tai sitten vaan liikun tarpeeksi, olen todella liikunnallinen.

Vierailija
31/33 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen entinen irtokarkkiaddikti, karkkeja meni n. kilo viikossa. Pakko oli lopettaa kun hampaat alkoi hajota suuhun. Ylipainoinen en ole koskaan ollut. Pullanhimo on jäänyt vielä, mutta siitä yritän päästä eroon niin, etten enää leivo pakastimeen niin kuin täällä jo joku neuvoikin.

Vierailija
32/33 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen syönyt vaniljajätskiä vadelmahillon kera.

Eilen söin tuota jätskiä + 2 twixiä.

Joka päivä tulee jotain herkkua syötyä, joskus enemmän, joskus vähemmän, mutta karkkia tai suklaata en kyllä minkäänlaisena päivänä saata noin paljoa syödä.

Jos ostan sellaisen ison pussin (350g) niin siitä riittää melkein viikoksi.

Mulla painoindeksi 21. vähän jenkkakahvaaa löytyy, joten saisi lopettaa tuon herkuttelun.

Vierailija
33/33 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tähän mennessä oon kiskonu jo suklaalevyn.

Vaikuttaakohan imetys makeanhimoon? Tuntuu kun on jatkuva univelka että tekee ihan jatkuvasti mieli herkkuja. Muutenkin ruokahalu on valtava. Olis niin ihana saada namit pois niin vois tiputtaa muutaman kilon ennen kesää... Dieetti alkaa aina aamulla ja iltapäivään mennessä sorrun :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä