Kätilö paikalla
Kommentit (52)
Kyllä voit pyytää ja riippuen, millaiset ovat lamput katossa, niistäkin saattaa heijastaa.
klö
Vierailija:
Itse kolmatta aivan viime päiviä odotan ja alan kyllä olla väsynyt näihin kipuihin. Eli toivottavasti pikaisesti tapaan kollegoitasi! :)
Kyllä vaan montakin kertaa! Onnea matkaan, toivottavasti saat pian synnyttää.
klö
eli haluaisin opiskella kätilöksi. Olen itse saanut lapseni sektiolla. Haittaisiko se minua ammatissani? Uskallatko sanoa, paljonko saat palkkaa? t. eräs kiinnostunut, ammatista haaveileva
Imetys vaikuttaa ja se, kuinka tiheästi ja paljon imettää. Kuukautisten pitäisi alkaaa 2-3 kk imetyksen lopetuksen jälkeen, jos ei, sitten hormonikuuri.
klö
Vierailija:
eli haluaisin opiskella kätilöksi. Olen itse saanut lapseni sektiolla. Haittaisiko se minua ammatissani? Uskallatko sanoa, paljonko saat palkkaa? t. eräs kiinnostunut, ammatista haaveileva
Vastasin jo kerran, mutta se katosi jonnekin. Ei omasta sektiostasi mitään haittaaa ammatissa olisi, päinvastoin, osaisit varmasti hyvin hoitaa sektioäitejä, kun tietäisit odotukset. Tervetuloa alalle, töitä kyllä riittää. Palkkaa saan nettona vuorotyö- ja kokemuslisineen käteen n 1800¿/kk.
klö
hormonitoiminnasta tms kertoo se, että kk:set alkoivat jo 4 viikkoa synnytyksen (sektion) jälkeen aivan säännöllisinä, vaikka imetin vuoden jja imetin todella tiheästi ?
Vierailija:
hormonitoiminnasta tms kertoo se, että kk:set alkoivat jo 4 viikkoa synnytyksen (sektion) jälkeen aivan säännöllisinä, vaikka imetin vuoden jja imetin todella tiheästi ?
Aika harvinainen tilanne, etpä saanut nauttia pitkään vuotamattomasta ajasta.
klö
miten harvinainen, olenko jotenkin outo ?aiemmin ollut ongelmana epäsään. kk:se ja jopa puuttuvat sellaiset. Siksi koin asian itse pelkästään positiivisena . Onko jotenkin " huono" asia ?
Spinaalin jälkeen hieman yleisempi.
klö
aivan valmis tapaus vai joutuuko erityistarkkailuun useinkin? Kiitos vastauksesta.
Onko se harvinainen tilanne? Onko tullut itselläsi synnytyksissä vastaan?
Vierailija:
miten harvinainen, olenko jotenkin outo ?aiemmin ollut ongelmana epäsään. kk:se ja jopa puuttuvat sellaiset. Siksi koin asian itse pelkästään positiivisena . Onko jotenkin " huono" asia ?
Ei huono ollenkaan, mutta ehkä seuraavienkin jälkeen voit valmistautua, että alkavat melko pian.
klö
ts mitä tapahtuisi, jos yrittäisin synnytystä alakautta vaikka yläaukeama todettu liian ahtaaksi?
Vierailija:
Suurin osa kyllä saa noita hyviä pisteitä, mutta 7 on ihan hyvä vielä myös.
klö
Vierailija:
aivan valmis tapaus vai joutuuko erityistarkkailuun useinkin? Kiitos vastauksesta.
Kellastumisongelmia ja verensokeri ja imemisongelmia voi olla ihan täysaikaista herkemmin, myös lämpö voi olla turhan matala.
klö
Vierailija:
Onko se harvinainen tilanne? Onko tullut itselläsi synnytyksissä vastaan?
Tuttu juttu, silloin vauva ei laskeudu alaspäin synnytyksen edetessä vaan pää jää " keinumaan " ylös ja synnytys voi pitkittyä paljonkin.
klö
Se pitkittyminen ja laskeutumattomuus ja lopulta kiireellinen sectio.
klö
Vierailija:
Ei, jos olet uudelleensynnyttäjä.
klö
Monikin, mutta ei niin yleisesti kuin luullaan. Joku jo kalvojen puhkaisuvaiheessa, joku imukupissa tai istukan nähdessään.
klö