Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilö paikalla

Vierailija
07.04.2008 |

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin, mutta ei niin yleisesti kuin luullaan. Joku jo kalvojen puhkaisuvaiheessa, joku imukupissa tai istukan nähdessään.

klö

Vierailija
22/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit pyytää ja riippuen, millaiset ovat lamput katossa, niistäkin saattaa heijastaa.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse kolmatta aivan viime päiviä odotan ja alan kyllä olla väsynyt näihin kipuihin. Eli toivottavasti pikaisesti tapaan kollegoitasi! :)

Kyllä vaan montakin kertaa! Onnea matkaan, toivottavasti saat pian synnyttää.

klö

Vierailija
24/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli haluaisin opiskella kätilöksi. Olen itse saanut lapseni sektiolla. Haittaisiko se minua ammatissani? Uskallatko sanoa, paljonko saat palkkaa? t. eräs kiinnostunut, ammatista haaveileva

Vierailija
25/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys vaikuttaa ja se, kuinka tiheästi ja paljon imettää. Kuukautisten pitäisi alkaaa 2-3 kk imetyksen lopetuksen jälkeen, jos ei, sitten hormonikuuri.

klö

Vierailija
26/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eli haluaisin opiskella kätilöksi. Olen itse saanut lapseni sektiolla. Haittaisiko se minua ammatissani? Uskallatko sanoa, paljonko saat palkkaa? t. eräs kiinnostunut, ammatista haaveileva

Vastasin jo kerran, mutta se katosi jonnekin. Ei omasta sektiostasi mitään haittaaa ammatissa olisi, päinvastoin, osaisit varmasti hyvin hoitaa sektioäitejä, kun tietäisit odotukset. Tervetuloa alalle, töitä kyllä riittää. Palkkaa saan nettona vuorotyö- ja kokemuslisineen käteen n 1800¿/kk.

klö

Vierailija
27/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonitoiminnasta tms kertoo se, että kk:set alkoivat jo 4 viikkoa synnytyksen (sektion) jälkeen aivan säännöllisinä, vaikka imetin vuoden jja imetin todella tiheästi ?

Vierailija
28/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hormonitoiminnasta tms kertoo se, että kk:set alkoivat jo 4 viikkoa synnytyksen (sektion) jälkeen aivan säännöllisinä, vaikka imetin vuoden jja imetin todella tiheästi ?

Aika harvinainen tilanne, etpä saanut nauttia pitkään vuotamattomasta ajasta.

klö

Vierailija
29/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten harvinainen, olenko jotenkin outo ?aiemmin ollut ongelmana epäsään. kk:se ja jopa puuttuvat sellaiset. Siksi koin asian itse pelkästään positiivisena . Onko jotenkin " huono" asia ?

Vierailija
30/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spinaalin jälkeen hieman yleisempi.

klö

Vierailija
31/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan valmis tapaus vai joutuuko erityistarkkailuun useinkin? Kiitos vastauksesta.

Vierailija
32/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se harvinainen tilanne? Onko tullut itselläsi synnytyksissä vastaan?

Vierailija
33/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten harvinainen, olenko jotenkin outo ?aiemmin ollut ongelmana epäsään. kk:se ja jopa puuttuvat sellaiset. Siksi koin asian itse pelkästään positiivisena . Onko jotenkin " huono" asia ?

Ei huono ollenkaan, mutta ehkä seuraavienkin jälkeen voit valmistautua, että alkavat melko pian.

klö

Vierailija
34/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts mitä tapahtuisi, jos yrittäisin synnytystä alakautta vaikka yläaukeama todettu liian ahtaaksi?

Vierailija
35/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suurin osa kyllä saa noita hyviä pisteitä, mutta 7 on ihan hyvä vielä myös.

klö

Vierailija
36/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aivan valmis tapaus vai joutuuko erityistarkkailuun useinkin? Kiitos vastauksesta.

Kellastumisongelmia ja verensokeri ja imemisongelmia voi olla ihan täysaikaista herkemmin, myös lämpö voi olla turhan matala.

klö

Vierailija
37/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko se harvinainen tilanne? Onko tullut itselläsi synnytyksissä vastaan?

Tuttu juttu, silloin vauva ei laskeudu alaspäin synnytyksen edetessä vaan pää jää " keinumaan " ylös ja synnytys voi pitkittyä paljonkin.

klö

Vierailija
38/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitkittyminen ja laskeutumattomuus ja lopulta kiireellinen sectio.

klö

Vierailija
39/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei, jos olet uudelleensynnyttäjä.

klö

Vierailija
40/52 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset