Kätilö paikalla
Kommentit (52)
ettei mahdu syntymään? Painoa tuli vain 7kg, sokeria välttelin ja liikuin päivittäin. Mieheni pitkä, itse olen pätkä ja lapsillani isot päät 36,5 ja 35cm. Lapset painoiltaan 2,9 / 47 ja 3,4 / 49 . Itselläni yläaukeaman mitat 10, 7 ja 11, 9. Alaosan mitat väljät ja niistä hyvin tulisi, mutta ylös jäivät keikkumaan. t. 40
Vierailija:
ettei mahdu syntymään? Painoa tuli vain 7kg, sokeria välttelin ja liikuin päivittäin. Mieheni pitkä, itse olen pätkä ja lapsillani isot päät 36,5 ja 35cm. Lapset painoiltaan 2,9 / 47 ja 3,4 / 49 . Itselläni yläaukeaman mitat 10, 7 ja 11, 9. Alaosan mitat väljät ja niistä hyvin tulisi, mutta ylös jäivät keikkumaan. t. 40
Eipä tietoa, perintötekijät?. Olet elänyt ohjeitten mukaan.
klö
Vierailija:
Silloin yleensä vaaditaan molemmat koulutukset, klö ja th.
klö
Onko joulukorttien ja muiden muistamisten lähettely turhaa?
Että äiti toimii saamiensa ohjeitten mukaan, ponnistaa silloin kun käsketään ja lopettaa, kun niin neuvotaan.
klö
Äitini on myös synnyttänyt sektiolla. Minut tutkittiin alakautta ja lantion todettiin olevan hyvä, mutta myöhemmin kun kuvattiin niin yläosan mitat olivatkin liian pienet. Kiitos sinulle. t. 40
Miten tämä silloin kerrotaan vanhemmille?
Vierailija:
Onko joulukorttien ja muiden muistamisten lähettely turhaa?
Osa jää mieleen, nimeltä tai muuten. Muistaminen on aina palkitsevaa, ja palaute tehdystä työdstä, vaikka ei kyseistä henkilöä sattuisi muistamaaankaan.
klö
Saanko sen pyytämällä myös toisessa synnytyksessä?
Vierailija:
Saanko sen pyytämällä myös toisessa synnytyksessä?
Monesti hyvä apu ponnistusvaiheen kipuihin ja lantionpohjan jännittämiseen. Harmi vaan, kun ei kaikkialla käytetä.
klö
Kyllä taisi suurimmaksi osaksi hukkaan mennä.
klö
Hyvin hallitusta synnytyksestä, mukautuvasta kudostyypistä ja taitavasta kätilöstä myös.
klö