Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on laihdutus lähtenyt käyntiin niillä, jotka ovat tänään päättäneet aloittaa?

Vierailija
07.04.2008 |

Millainen fiilis ja oletteko onnistuneet?

Itse aloitin tänään, tavoitteena on 6kg kesäkuun alkuun mennessä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tyhmänä mässäsin vkonloppuna kauhean ähkyn itselleni. Vieläkin ähky olo...Minultakin saisi lähteä tuo 6 kg. Painoa nyt 63 kg ja pituutta 168cm. Tsemppiä kaikille laihduttajille! :)

Vierailija
2/4 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on turvotusta! =/ Lasken sen tuosta 58:sta (menkat turvottaa ihan sikana), ja tarkoitus saada se 54 kiloon. Ihan hyvällä meiningillä tässä yritettään kesäkuntoon! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt, sillä kilo ja 100 g lähti. Karppaan eli noudatan vähähiilihydraattista ruokavaliota ja täytyy sanoa, että kantsii kokeilla! Nälkä ei vaivaa, maha on kunnossa ja mieli virkeä!

Tavoitteena 8 kiloa kesäkuun alkuun! Siitä sitten 8 kiloa elokuun alkuun ja siitä 8 lokakuun alkuun.

t. karppi

Vierailija
4/4 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 167 cm/67 kg. Tavoitteena olisi saada tuo 7 kg pois, mutta en ole mitään aikarajaa asettanut. Pyrin niihin pieniin pysyviin muutoksiin :)

Ensimmäinen asia mulla on lisätä liikuntaa. Kaipaan sitä, että jos pariin päivään ei ole suuremmin liikkunut, on jo suorastaan himo lenkille. Nyt on pari vuotta mennyt tosi vähällä liikunnalla. Lisäksi karsin herkut minimiin ja lisään kasviksia + täysyjyväviljoja.

Jos ei näillä muutoksilla mitään ala tapahtua, niin pitää kai alkaa laskea syömiset sitten tarkemmin. Mutta yritän alkuun näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi