Kertokaa kokemuksianne Cipralexista, hyvät ja huonot, kiitos :)
Kommentit (6)
ja samoin kenelle vaikutus mitenkin alkaa. Itselläni mieliala koheni jo parissa viikossa, lääkkeet lopetan viimeistään vuoden sisällä. Sivuvaikutuksena ummetus ja lievä painonnousu
että itselläni mieliala ei missään vaiheessa ollut huonompi kuin ennen aloitusta.
ei pysty itkemään pienestä. muutoin hyvä lääke.
Vei pahimman terän pois masennukselta ja siitä johtuneesta raivoamisesta.
sellainen raskaudesta tuttu kuvotuksen tunne. Meni tosi nopeasti ohi. Samoin ehkä pientä suun kuivumista. Nämä kuitenkin tosi pieniä haittoja ja kuten sanottu, meni muutamassa päivässä ohi.
Olin täysin sängyn pohjalla, millään ei ollut mitään väliä. Jo viikon päästä kävin lasten kanssa leikkikentällä. Muutos noin 2000 %...
Mullakin (kuten joku aiemmin mainitsi) orgasmivaikeutta. Olen kuvitellut sen johtuvan tilanteestani yleensä, mutta ehkä johtuukin lääkkeestä. No, palautunee aikanaan, kun lopetan lääkkeen.
Mulle määrättiin vaikeaan masennukseen. Cipralexit on tarkoitettu syötäväksi pitkään. Eivät myöskään toimi heti. Voi kestää useampi kuukausi, että mieliala on normaalia huonompi, ennenkuin alkaa vaikuttaa.
Itse lopetin Ciprat, koska en halunnut syödä mahdollisesti useita vuosia lääkkeitä. Netistä googlettamalla löydät tietoa lääkkeestä. Voit käydä myös Päihdelinkin sivuilta kyselemässä.