Lue keskustelun säännöt.
Normaalia, että vastasyntyneen silmässä näkyy punainen
07.04.2008 |
verisuoni siellä ylänurkassa ihan iiriksen lähellä? Ei siis ihan ohuenohut verisuoni vaan sellainen hiukan punaisempi kohta.
Kommentit (2)
tullut synnytyksessä. Huomasin sen vauvalla heti silloin vuorokauden ikäisenä ja en pitänyt asiaa kummempana vaan siis oletin, että on tullut synnytyksessä. Tuli vauhdilla heti ekalla ponnistuksella läpi koko kanavan. Oli aika korkealla kun sain alkaa ponnistaa ja hulahti läpi välittömästi. Täydet 10 pistettä sai. :)
Mutta nyt vauva siis viikon ja huomasin että siellähän se vieläkin näkyy mutta lienee siis normaalia?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
punainen silmänurkka, kesti noin viikon.