Keittiöpsykologi arvailee:
kerro minulle luonteenpiirteitäsi niin arvaan ammattisi/millä alalla työskentelet...
Kommentit (34)
ja siksi teen työni yleensä nopeasti ja sitten ihmettelen... Voin joskus olla myös huolimaton siksi. Olen todella sosiaalinen ja puhelias. Koen huonoa omaatuntoa melkein kaikesta ja en ole hyvä puolustautumaan työssä, jos joku arvostelee aiheettakin. Minulla on loistava yleissivistys, olen täydellisen ekstrovertti. Toisaalta en ole kuitenkaan taitelijaluonne vaan tosi "järkevä".
Et ikinä arvaa ammattia...
Kaupallinen ala voisi myös natsata sinuun mutta toisaalta voisit olla myös joku nuoriso-ohjaaja, pappi tai poliisi? Ehkä terveydenhoitoala..
Hmmm...ehkä alasi liittyy jotenkin matematiikkaan tai luonnontieteisiin?
Jos taas et ap tiennyt mitään aikaisemmin, olet todella etevä!
olisivat varmasti minulle hyviä aloja. Olen suunnitellut alan vaihtoa johonkin ihmisläheiseen.
ja siksi teen työni yleensä nopeasti ja sitten ihmettelen... Voin joskus olla myös huolimaton siksi. Olen todella sosiaalinen ja puhelias. Koen huonoa omaatuntoa melkein kaikesta ja en ole hyvä puolustautumaan työssä, jos joku arvostelee aiheettakin. Minulla on loistava yleissivistys, olen täydellisen ekstrovertti. Toisaalta en ole kuitenkaan taitelijaluonne vaan tosi "järkevä".
Et ikinä arvaa ammattia...
Kaupallinen ala voisi myös natsata sinuun mutta toisaalta voisit olla myös joku nuoriso-ohjaaja, pappi tai poliisi? Ehkä terveydenhoitoala..
Hmmm...ehkä alasi liittyy jotenkin matematiikkaan tai luonnontieteisiin?
epäsosiaalinen, mieluiten laiskottelisin mutta ahdistun jos on epäsiistiä, mieluiten ole yksin ja rauhassa.... olen ailahtelevainen ja tosi temperamenttinen.
epäsosiaalinen, mieluiten laiskottelisin mutta ahdistun jos on epäsiistiä, mieluiten ole yksin ja rauhassa.... olen ailahtelevainen ja tosi temperamenttinen.
toisaalta voit olla vain kriittinen itseäsi kohtaan, mutta näillä näkymin luulisin, että olet luovalla alalla, ehkä kädentaitoja esim. piirrustusta tai maalaamista, veistämistä tms. vaativalla alalla. Tai ehkä sinulta puuttuu kokonaan ammatti?
Toisaalta siisteytesi voi kertoa siitä, että olet siivousalalla, ehkä olet siivooja tms...
sosiaalialalla. ihan asiallisesti arvattu.. tosin ainahan taiteilijat on sekoja ja erakkoja... eikös juu..
Pelkkiä negatiivisia piirteitä. Olet ehkä kaupan kassa tai ehkä sinulla ei ole ammattia...toisaalta voisit olla missä ammatissa vaan tuolla tiedolla. Hmm...sanotaan, että olet muusikko tai muussa luovassa työssä esim. taivaanrannan maalari;)
laiska, usein saamaton, mutta kun sille päälle satun tai jos on pakko, pystyn tekemään "hulluna" töitä, yötä myöten. Olen kielitaitoinen, tykkään pohtia asioita, käden taitoni ovat kehnohkot. Pidän itsenäisestä työstä. En ole kovin sosiaalinen, mutta tulen kyllä tarvittaessa toimeen muiden kanssa.
olen herkkä ja tunnollinen. Haluaisin vaihtaa alaa, tämä nykyinen on liian raskas herkälle luonteelleni...
olen herkkä ja tunnollinen. Haluaisin vaihtaa alaa, tämä nykyinen on liian raskas herkälle luonteelleni...
KTM, lakimies, insinööri tai VTM, HTM tai ehkä KM. Kaupallinen ala. Tai sitten olet terveydenhoitoalalla esim. sairaanhoitaja tms..tai ehkä markkinointi tai myyntityö?
laiska, usein saamaton, mutta kun sille päälle satun tai jos on pakko, pystyn tekemään "hulluna" töitä, yötä myöten. Olen kielitaitoinen, tykkään pohtia asioita, käden taitoni ovat kehnohkot. Pidän itsenäisestä työstä. En ole kovin sosiaalinen, mutta tulen kyllä tarvittaessa toimeen muiden kanssa.
Uskoisin, että sinä olet kaupallisella alalla. Myös kieleen liittyvät ammatit, esim. FM, opettaja, kirjailija, tulkki tsm. voisi osua sinuun. Ehkä olet joku toimistorotta? Ehkä kirjastovirkailija...tämäkin aika vaikea...
Hyvinkin kärsivällinen, mutta kun tarpeeksi ärsytetään niin melkosen ärhäkkä.
Kiltti, yleensä liiankin, en osaa sanoa ei.
Ujo, jopa epäsosiaalinen, pari ystävää, ei kavereita.
Osaan lukea ihmisiä, ennakoin yleensä tilanteet etukäteen. Siis en ennusta, vaan ihmisten eleistä nään, mitä ovat asioista mieltä.
Uhrautuvainen, ja toisaalta mielelläni kannan marttyyrin kilpeä.
Uskoisin, että sinä olet kaupallisella alalla. Myös kieleen liittyvät ammatit, esim. FM, opettaja, kirjailija, tulkki tsm. voisi osua sinuun. Ehkä olet joku toimistorotta? Ehkä kirjastovirkailija...tämäkin aika vaikea...
Olen itsenäinen yrittäjä (kuten otsikossasi ehdotit), mutta kaupallinen ala on minusta niin kaukana kuin mahdollista. Sen sijaan tulkki liippaa läheltä, samoin FM. Toimin kääntäjänä, ja olen koulutukseltani FT. Siis toimistorotta tätä nykyä (muutakin on tullut tehtyä).
Jos taas et ap tiennyt mitään aikaisemmin, olet todella etevä!