Miten miehesi huomio rintojasi, miten usein koskettelee ja miten?
Kommentit (3)
Vähintään kerran päivässä hipaisee, useamminkin usein. Jos kotona esim. satutaan eteisen käytävässä tms. kapeassa kohdassa kulkemaan toistemme ohi, niin kyllä hän pikaisesti saatta hyväillä ja sanoa jotain hellää. Tai taputtaa takapuolta.
Mukavaa minusta sellainen. Pieniä huomionosoituksia, osoittaa että tykkää ja arvostaa. Minulla on aika isot rinnat, helposti vähän "tiellä" joka paikassa.
Ja rakastellessa sitten huomioi niitä rintoja vähän enemmänkin. :) Itse nautin siitä hyvin paljon, minusta se on ihanaa.
Ja kyllä se hivelee myös itsetuntoa, kun edelleen monen vuoden suhteen jälkeen saa ulkonäöstä kehuja.
oksentaisin varmaan jos joku alkaisi hipelöimään rintoja. imetysaikana niihin ei koske muut kuin vauva, yäk ajatuskin ellottaa. sitten kun ei ole imetys päällä, niin hyvin harvoin siedän niitten liikuttelua. mies varmaan tykkäisi kyllä, mulla on tosi hyvät rinnat.
mielestäni rinnat ei kuulu seksiin vaan imetykseen. en näe seksuaalisena asiana rintoja. ne jotka näkee seksuaalisena asiana, miten he kokevat imetyksen?