Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~ Ensikot viikot 15 ja 16 ~~

07.04.2008 |

[color=Plum3][size=3]Toivomme Herra Haikaralta ensimmäistä nyyttilähetystä, joten ole kiltti ja lennä tännepäin!

Tässä esittelymme! Kaikki uudet ovat tottakai tervetulleita mukaan joukkoomme.

[color=Red][size=5]♥ Ensikot ♥

[color=Maroon3][size=2]Ainoanis

Mä olen 28 v ja mies 26 v.

[color=Red][size=4]♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

[color=Plum3][size=2]babydre@m

Itse olen 30 v. Yritystä on takana tuolta lokakuulta 2007.

[color=Maroon3][size=2]baulie

Olemme avopari Keski-Suomesta, kumpikin vm. -85. Itse opiskelen, mies on töissä. Kotonamme pyörii lisäksemme yksi koira ja aina välillä myös yksi kissa! Ehkäisyn jätimme pois 4/2006. Mulla todettu 8/2007 monirakkulaiset munasarjat, mutta en tiedä onko se syynä tähän (pitkään) odotuksen odotukseen. Tutkimuksiin lähtemisestä on ollut puhetta, mutta vielä toistaiseksi se on ajatuksen asteella.

[color=Plum3][size=2]Irish79

Olen siis 29 -vuotias ja aviomies saman ikäinen. Vauvakuumetta ollut mulla jo varmaan viimeset 10 vuotta =) Vauvalle annettiin lupa tulla viime kesänä ja syksyllä olikin jo vähän positiivisia tuulia. Rv 11 kuitenkin toi surun meille ja raskaus meni kesken. Nyt olemme taas uudella innolla mukana yrityksessä.

[color=Maroon3][size=2]Koiramamma

Minä vm.-81 ja aviomies -80. Yritys aloitettu 11/2006 ja lääkärissäkin ollaan asian tiimoilta jo käyty, vielä ei kuitenkaan ihan tuonne L-puolelle uskalla siirtyä. Elämää sulostuttaa 2 koiruutta.

[color=Plum3][size=2]lauroran

Olen 23-vuotias tyttönen. Asustelen Keski-Suomessa ukkoni kanssa ja ekaa lasta tässä yritetään. Mulla on opiskelut loppusuoralla ja musta olis kans yks kansankynttilä lisää tulossa tähän maahan, jos nyt koskaan saan graduani valmiiksi... Meillä on kaksi koiraa, joihin voi purkaa hoivaviettiä... Jätin pillerit pois siis helmikuun alussa.

[color=Maroon3][size=2]pariisitar

Olemme pariskunta pääkaupunkiseudulta; mie vm -82, miehus -77, ja esikkoa kovasti toivotaan (terkkuja vain herra haikaralle:) ). Kuumeilua taustalla KAUAN, nyt pillerit jätetty pois 01/08. Työskentelen hoitoalalla ja perheeseemme kuuluu myös iki-ihana koiruus.

[color=Plum3][size=2]shania07

Täältä ilmoittautuu myös yksi tänä vuonna 30 täyttävä ensimmäistä yrittävä mukaan teidän joukkoon =) Tosiaan, aloiteltiin ensimmäisen yritys joulukuussa.

[color=Maroon3][size=2]Stiin@

Olemme pohjanmaalla asusteleva aviopari. Minä olen 29v ja mies saman ikäinen. Yritys on aloitettu 9/07 mutta kuumeiltu on jo häistämme (05/03) asti mutta halusin hoitaa opintoni ensin ja valmistua kansankynttiläksi.

[color=Plum3][size=2]syre

Meillä siis ehkäisy pois vuoden alussa, mutta vasta tämä kierto on ajoitettu niin, että olisi todellinen mahdollisuus tärpätä. Ollaan 24/21 ja ensimmäinen kyseessä. Ei ole oikein ketään, jolle avautua, vaikka kavereilla onkin lapsia ja keskenmenoja niin en haluaisi siihen suuntaan kertoa mitään. Ja toinen puoliskokaan ei ole mitenkään yrittämällä yrittämässä, vaan ennemminkin katsellaan, mitä tapahtuu. Ollaan vielä suuri osa ajasta opiskelujen takia eri paikkakunnilla.

[color=Maroon3][size=2]vauvahaaveita

Yritys on aloitettu 12/07, ja sais pieni jo tulla =))

[color=Plum3][size=2]zeria

Olen siis 29v (heinäkuussa pyörähtää tosin seuraava kymmenluku iiiiiik) ja mieheni 33v. Pillerit jätin pois muistaakseni 08/06 ja heti kohta olinkin raskaana olisko ollut 1 vai 2 normaalikiertoa välissä. Ensimmäinen keskenmeno oli totaalinen järkytys, ei mitään ennakkovaroitusta, np-ultrassa se vain paljastui.. Toisessa raskaudessa oli sama kohtalo ja toinen kaavinta jouduttiin tekemään viime toukokuussa. Viimeisin keskenmeno tuli rv.10 viime lokakuussa.

[color=Red][size=5]♥ Plussanneet Ensikot ♥

[color=Maroon3][size=2]Viktoria_77

Ollaan siis miehen kanssa molemmat 30 ja eka vauva on toiveissa. On jo alkanut harmittaa että näin myöhälle vitkutettiin tätä yrittämistä, jotenkin sitä luuli et kun päätös on tehty niin heti tärppää. Lokakuussa 07 yritetty tosissaan, aiemmin jo ehkäisy lopetettu. Plussa 3/2008!

[color=Plum3][size=2]Sinikellonen

Olen 27-vuotias, miekkonen vuotta nuorempi. Pääkaupunkiseudulla asustellaan ja hoitoalalla minäkin. Kuten jo ehkä taisin kirjoittaa aiemmin, niin odoteltiin siihen, että valmistun koulusta ennenkuin aloitettiin yrittämään ensimmäistä vauvaa. Tosin kuume on ollut mun puolella kova jo vuosia, osittain johtunut alan valinnastakin. Vähän jopa yllätyin, kun mies sitten suostui yrittämään monen vuoden painostuksen jälkeen... :) Ehkä jopa vähän pelästyinkin, että nytkö sitten ihan OIKEASTI se vauva vois sit piankin olla tulossa! :) Plussa 3/2008!

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuisin ensikoihin kuumeilemaan, jos mukaan mahtuu :) Olen 28-v, mies 29 -v ja Etelä-Suomessa asustellaan. Vauvakuumeillut olen jo aika pitkään, mutta nyt lähtee ensimmäinen varsinainen yrityskerta käyntiin.

Vierailija
62/109 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dajm (vilkutuksia Pätkikselle, ihanan kuuloista vauva-arkea teillä elellään), Baulie (voi itku, kun Siulle, jos jollekin sen Plussan soisin, hyppää siis junaan, asemalla odotetaan. Ja juu, en varmasti täältä vielä mihinkään karkaa), Hermione77 (ihana kuulla Siustakin, kultaista, kun muistatte vanhaa kuumeilukamua), Stiin@, Shania ja Onnellinen84, TUHANNET KIITOKSET ONIITTELUISTA!:)

Täällä ihmetellään tätä oloa ja eloa kovin; oireettomuus hiukan huolettaa, jos ei alamassun juilintaa ja kasvaneita tissejä (mies huomasi toiseksi mainitun ennen varsinaista plussaa) lasketa:) En tiedä, tuttua kai tämä ensikon odottajille, että alussa huolettaa oireettomuus (vai miten? Sanokaa Te konkari-Enskat:) ). Ja toisaalta, mitä olisi pariisitar ilman huolia:) Tavallaan hankalaa, kun tietää, ettei voi mitään sille, jos jokin menisikin pieleen ja asukki ei jaksaisikaan pysytellä koko pitkää matkaa kyydissä. Oikeastaan se lohduttaakin ja saa uskomaan, että kaikella on tarkoituksensa. Ei siis auta kuin odottaa (miten tämä ajankulu rupesi yllättäen matelemaan...) seuraavia etappeja (toiveena olisi käydä rv 7-8 yksityisellä ultrassa katsastamassa, että ollaanhan sitä oikiasti raskaana ja että kyytiläisellä olisi kaikki hyvin).

Lorelaille tervetulotoivotukset huikkaan vielä, ennen kuin kirmaan lenkille tuon jo hiukan kärsimättömän koiruuden kanssa:)

rakkaudella,

pariisitar(yhäkin ihmeissään ja onnesta soikeena)

rv 4+5 :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Stiin@n kuulumiset????????? Infoilepa meitä, ja kuten sanottu, juna seisoo asemalla (muillekin, kiiruhtakaa nyt kyytiin) ja ottaa mukaan skeptikotkin:) Toivottavasti siellä olisi kaikki hyvin. *bd bd bd*

pariisitar

Vierailija
64/109 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että pääsin Pariisittaren kanssa samaan junaan. En oikein itse uskalla riemuita vielä ja huomaan, että yritän koko ajan ajatella kaikkea muuta kuin pientä masuasukkiamme, jota olemme toivoneet jo niin kauan. Jo edellinen lause kertoo mun päänsisäisestä myllerryksestä. Olen umpionnellinen salaa sisälläni mutta en uskalla edes ajatella asiaa, koska pelkään, ettei se olekaan totta. Mutta totta se on. Kolmen testin jälkeen alkaa jo skeptikkokin uskoa asiaan. ;-)

Pariisitar kirjoitti juuri ne asiat, joita itsekin olen miettinyt. Eli viikolle 7-8 varasin jo yksityisen ultran ja eka neuvolakin on varattu (piti tehdä jotain konkreettista että asia uppois munkin kovaan kallooni) ;-). Mulla on vähän sattunut vatsa, joten myös huolesta varasin nuo ajat.

Eli jos kaikki menee hyvin niin 25.12. meidän perhe kasvaa pienellä paaperoisella. Itkettää... Ihanaa.. Kuinka voi kaikki tunteet jyllätä samaan aikaan sisuksissa?

Anteeksi omanapaisuus!!!! Tulen aina välillä kurkkailemaan mitä Enskattarille kuuluu . =)

Plussapuhuria kaikille Enskattarille!!!

Stiin@ rv 4+4

Vierailija
65/109 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiin@, WAUUUUUUU!!!!!! ONNEKSI OLKOON!!!!! Ja Pienelle kaikki mahdolliset tykötarpeet mukaan matkaan! Meillä on nyt lasketussa ajassa sitten päivän ero, hihii. Siulla Joulupäivä, miulla aattona. Loistavaa!! Enkö mie sanonut, että skeptikotkin otetaan tähän junavuoroon mukaan (enhän olisi muuten itsekään päässyt, koska en tod. uskonut tästä kierrosta raskautuvani):)

Hei, olen itsekin tosiaan varaamassa tuota varhaisraskauden ultraa- soitinkin jo, mutta omalle gynelle sopiva pvm oli sellainen, että mentäisiin vasta rv 7+0, on kai hiukan liian aikaista, tai paremminkin siinä ja siinä, että mitä sieltä voidaan nähdä..Nyt arvon, että jaksaisko tämä hätähousu odottaa rv 8+0... hankalaa, kun tahtoisi oikiastaan jo tällä minuutilla saada tietää, että kaikki on kyytiläisellä hyvin:) Mutta mille ajankohdalla Sie varasit ultran?

Kävin tänään kattelemassa uteliaana äippävaatetarjontaa (lähinnä H&M), kun miun ruuminrakenteella massu putkahtaa varmaan aika pian näkyviin ja koska viime kesästä on tullut kiloja muutenkin jo kuusi, niin kauhian isoja vaatteita ei omasta takaa ole. Lähinnä olisi kiva saada juhannuksen jälkeiselle reissullemme kivat caprit tai housut yms, joita voi matkalla tarvita. Ihania vaatteita oli tarjonnassa, mutta mitään en uskaltanut ostaa, ettei tuota huonoa onnea (miekö taikauskoinen, en mitenkään). Kun nyt sitten malttaisi vaan odottaa hiukan... nim. kaikki miulle heti ja nyt:)

Eli potkaiskaa muut Enskat miut ja Stiin@ o-puolelle (oletko Stiin@ milloin ajatellut siirtyä sinne? Mie kai vasta sen ultran jälkeen...tai en mie tiiä...), kun kyllästytte tähän alkuraskauslöpinään. Oikiasti, en halua tuottaa mielipahaa kenellekään, kun muistaa itsekin, kuinka hankala oli joskus asennoitua tuttujen vauvauutimiin (tosin ei teitin Enskojen).

terquin,

Palstaterroristi Pariisitar

rv 4+5

Vierailija
66/109 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Täältä mukaan ilmoitautuu nuoripari (mie 22 & ukko 29) etelä-suomesta. Varsinaista kuumetta (tai noh...) ei ole liiemmin ilmassa ollut, nyt kuitenkin pillerit jätetty poijes ja haikaraa odotellaan innoissaan=)

Onko täällä kenelläkään kokemuksia että kuinka pian pillereiden lopettamisen jälkeen tärpää? Täytyneekö heti haudata kaikki pienimmätkin ajatukset siitä että heti jos se vaikka tapahtuisi. Ei malttaisi odottaa!

67/109 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilikset menee aikamoisa vuoristorataa tällä hetkellä :/ Välillä ollaan hyvällä tuulella, toisinaan pahalla ja joskus mieli herkillä... Piinaviikko menossa joten varmaan menkkaoireita :(

Onnea pariisittarelle ja stiin@lle!

Terv. Danja kp24/27-28, yk8

Vierailija
68/109 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiin@: roppa kaupalla onnea! Koita nyt vaan uskoa, että se vaavi siellä kasvaa;)

pariisitar: ihanalta kuulostaa sun alkuraskaushöpinät:) Voin kuvitella, että sitä on aivan pilvessä. Itsekin oon aivan pilvessä välillä, pelkästään siitä kun mietin minkälaista se on ja ajattelen, että sieltä se vauva ehkä pian tulee.

Tervetuloa Lorelai_79 ja Mareia! Itsekin oon pyörinyt täällä vasta hetken aikaa, vielä intoa puhkuen ja suuria muutoksia odottaen;)

Omaan napaa kuuluu vähän harmitusta. Miehen kanssa kun oli sovittu, että lasta ei yritetä vaan se tulee jos tulee. Minähän se sitten aloin kuitenkin miettiä ovulaatiota ja parhaimpia puputteluaikoja.. Mieshän siitä sitten hermostui, kun halusin puputella vaikka toinen oli ihan poikki:/ Tulee kuulemma ¿siitos ori¿ fiilis ja seksistä menee ilo. Ja tottahan se on, sovittu mikä sovittu. Ei vaan osaa olla ajattelematta vauvaa, ja kroppassakin tapahtuu kaikenlaista..

Tsemppiä Danja80! Piinaviikko täälläkin!

Vierailija
69/109 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskauden juttuja on aivan ihana kuunnella ;)

Kiitos tervetulotoivotuksista, vaikutatte hurjan mukavalta porukalta :) Ja tervetuloa Mareia mukaan minunkin puolestani, vaikka uusi täällä olenkin!

Itselläni on vasta ihan alkukierto menossa, enkä millään malttaisi odottaa että päästäisiin tositoimiin. Täytyy yrittää keskittyä kaikkeen muuhun niin paljon kuin vaan pystyy... Etukäteen oon jo murehtinut sitä, miten työstressi mahdollisesti vaikuttaa raskautumiseen (tietääkö joku?). Olen jo pitkään kokenu nykyisen työni aika stressaavana, ja työmäärä senkun kasvaa... Onneksi pian on kesä, ja lomaakin tiedossa :)

Vierailija
70/109 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa palstalla ja vau mitä uutisia! Onnea matkaan Pariisitar ja Stiin@!! Olen onnellinen puolestanne vaikka totta puhuen vauvauutisia on välillä vähän vaikea ottaa vastaan (toiset päivät huonompia toiset parempia..) Mutta ihania uutisia toivottavasti tälle palstalle saadaan lisää. Väki ainakin on lisääntynyt mukavasti! Lämpimästi tervetuloa kaikki uudet! En ole vielä ehtinyt kovin syvällisesti paneutua viime viikkojen pinoihin, joten en osaa juurikaan kommentoida mutta jahka tästä päästään taas asiaan...

Tosiaan päätettiin miehen kanssa pitää tämä kuukausi vapaata vauvapuuhista ja totta puhuen ihan hyvää tekee. Perhepiirissä on ollut nyt kaikenlaista murhetta ja kriisiä joten siksikään ei ole paras aika just nyt. Ja on tosi paljon helpompi miullakin kun ei tarvii laskeskella päiviä ja tarkkailla kroppaansa.

Varasin lisäksi viikon matkan Roomaan toukokuun loppupuolelle, joten sinnekään en halua alkuraskauden mahdollisia pahoinvointeja sun muita mahdollisia ongelmia (ja haluan voida syödä kaikkea ja ennenkaikkea maistella italialaisia viinejä!) Mutta sen verran olen päiviä kurkistellut että hyvässä lykyssä ensi kierron tärppipäivät sattuisivat just matkalle, mikäpä sen romanttisempaa kuin jos vaavi saisikin alkunsa ikuisessa kaupungissa ;) Hääpäivämmekin sattuu just sopivasti keskelle lomaa :) No meidän hotelli on ihan halpa luukku, josta voi tosiaan olla romantiikka kaukana, mutta muuten suurin odotuksin reissua tässä valmistellaan..

Mutta nyt pitää kiiruhtaa taloyhtiön hallituksen kokoukseen..

Palataan asiaan rakkaat Ensikot!

Vierailija
71/109 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se skeptisyys on sitten paras ´ase´. Olin varma, että ainakaan tästä kierrosta ei tärppää. Peittoja heiluteltiin vähän laiskasti ja itseasiassa vähemmän kuin koko masuasukin yritys/toivomis aikana.

Tänään oli todella surulliset fiiliset enkä ole pystynyt iloitsemaan omasta onnestani kun sain tietää, että kaverilla meni raskaus kesken. Viikkoja ehti tulemaan 13. Herätti itseäkin. Vaikka tärppäis niin mikään ei ole varmaa. Täytyy muistaa olla onnellinen kaikesta.

Samaa minä mietin et jaksanko odottaa sinne 7viikoille et pääsee yksityiselle ultraan ja katsomaan et kaikki on ok. Mutta lääkäri sanoi mulle, ettei ennen sitä ole edes mitään ultrattavaa. Joten täytyy vaan hengitellä ja ottaa rauhassa. ;-)

Mä jo ehdin vähän niin kuin siirtymään o-puolelle kun olin huolissani vatsa kivuista ja ajattelin, josko joku mua viisaampi osais sanoa niistä jotain. Joulukuisiin. Onkohan siellä Enkoja? Täytyy kurkata. Mennään samaan pinoon, jotta on tuttuja!

Sama juttu. Olen niin monet itkut itkenyt lukiessani muiden vauva uutisia, että ymmärrän jos jollakulla menee hermot kaikenmaailman ihmetyksiin vatsakivuista ja kutinoista tissien kasvuun.

Ja tietty olin katsonut väärin tuon lasketun; 24.12. se meilläkin on. Meillähän alkoi edelliset menkat samana päivänä. =)

Halit kaikille Enskoille!

Stiin@ rv4+6

Vierailija
72/109 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiin@: joulukuisia miekin olen vähän miettinyt, sinnekö sitten matkataan? varasin lopulta muuten varhaisraskauden ultran 12.5, jolloin olisi (jos Luoja suo) menossa rv 7+5. Silloin suurella tod.näköisyydellä jo jotain voisi näkyäkin, eikös? Se onkin sitten hyvä kysymysmerkki, miten ihmeessä jaksan odottaa sinne saakka...neuvolaa en ole vielä varannut...en vain uskaltanut...

Olipa kurja kuulla Ystisi keskenmenosta:( Tuollaiset uutiset pysäyttää aina. Täytyy tosiaan olla onnellinen siitä, mitä nyt on (eikä valittaa, kun aika matelee, tyhmä mie). Olen visusti koittanut olla valittamatta, vaikka tuntuukin, että olo on ihan zombi (VÄSYTTÄÄÄ) ja kuvotus alkaa kiusaamaan, jos on vähänkin pidempään syömättä. Mutta koko ajan muistaa, että oireet kertoo siitä, että jotain tapahtuu sisälläni:) Ai, ja aika hauskaa, että jos masuasukkimme pysyvät kyydissä, niin LA:t ovat meillä samat. Saadaan kunnon joululahjat, parhaimmat ikuna:) haleja sinne Enskakaverille!

Onnellinen 84, kuten Stiin@n esimerkistä voinet huomata (ja kuinkahan monen muun) ei pupuilut ole niin päivän päälle. Ovisaikana meillä koetettiin mennä viikko joka toinen päivä taktiikalla, ja siinä oli kyllä aika tekeminen, kun miulla oli yövuorot samaan aikaan. jaksuja ja peukutuksia sinne:)

Zerialle ihanaista tulevaa matkaa ikuiseen kaupunkiin:) Kuulostaa fantastiselta. Ja varmasti pieni tauko tekee välillä hyvääkin, kun näihin vauvatouhuihin tuntuu joskus hajoavan pää (nim. kokemusta on, vaikka varsinaista yritystä ei kauan ollutkaan). Aurinkoa sinne päin!

baulielle vielä vilkutus (tulee ikävä Siua ja montaa muutakin Enska-siskoa).

Kaipa kohta pitää alkaa hipsimään tuonne o-puolelle (tai taustailla tovi; ultraan saakka...en mie tiiä...). Joka tapauksessa PLUSSAPUHURIA ENSKATTARILLE ja kiitos tästä yhteisestä matkasta kanssanne.

pariisitar rv 4+6

Vierailija
73/109 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletöntä :) Hyviä uutisia :) Jee! Ottakaa meidät muut sitten mukaan!

Jakselemisia zerialle ja hyvää matkaa Roomaan! Oispa kiva päästä lähtemään jonnekin!

Tervetuloa uudet! Lorelai_79, mä olen lukenut, että stressihormonit joidenkin tutkimusten mukaan voi vaikuttaa hankaloittavasti raskautumiseen. Oon itse miettinyt tätä, kun mulla on ollut aika paljon opiskelustressiä ja stressaannun muutenkin helposti. Voi sillä siis olla jotain vaikutusta, muttei välttämättä tietenkään, ei sitä liikaa kannata miettiä. Katotaan tärppääkö viimeistään kesälomalla sitten :)

Kävin alkuviikosta lääkärillä terveyskeskuksessa, endometrioosia veikkaili sekin ja laittoi lähetteen jatkotutkimuksiin. Kutsu pitäisi tulla postissa, mutta siihen voi mennä aikaa. Hyvä kuitenkin, että jotain tapahtuu. Sanoi myös, että mun kohtu on ihan oikealla puolella, sitäkin aloin miettiä, että miten se nyt noin... tai ei kukaan siitä aikaisemmin ole mitään sanonut. Pitäisköhän ovisaikoihin sitten makailla oikealla kyljellä :D

Mitäs piinailijat, Danja ainakin oli menossa loppukiertoa? Toivotaan parasta!

syre

Vierailija
74/109 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi uusi liittyy joukkoon. Pillerit on jätetty pari viikkoa sitten ja nyt lähinnä odotellaan, kuinka epäsäännölliseksi kierto päätyy, kun ei ennen pillereiden aloittamista ollut koskaan kovin säännöllinen.

Onnea yritykseen kaikille muillekin!

75/109 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken vessassa käydessä tarttui paperiin aivan hiuksen hienosti pienen pienesti vaaleanpunaista verta (siis ilmeisesti ohutta verta?)... hmm... mitähän se oli... ei kyllä vaikuttanut ollenkaan alkavilta menkoilta... Joskus on tullut tuhruttelua ennen menkkoja mutta se on ollut aivan selkeästi rusehtavaa, tämä tahra paperissa oli todellakin vaaleanpunaista... lämmötkin on edelleen koholla... Oliskohan =) tai ei kai sentään.... *toivoo*

Tervetuloa Lorelai_79, Mareia, neppis82 ja zeria!

Terv. Danja, kp26/27-28, yk 8

Vierailija
76/109 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan tuli kolme ja puol päivää tiputtelua. Eli sekä ruskeaa (ihanaa..) että ihan vähän verta ja kaikki ennen kuin mun menkkojen olis pitänyt alkaa. Ja silti testasin plussan. Lääkäri meinas että olis mahdollisesti ollut sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa. Olisko sullakin sama juttu? bd bd bd

Stiin@ (joka ei malta eikä osaa pysyä poissa täältä...)

Vierailija
77/109 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä sanomani, että se et sulla on lämmmöt vielä ylhäällä on hyvä merkki. Niin mullakin oli. =)

78/109 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiin@: En vain oikein kunnolla uskaltaisi toivoa... se ajoitus kun meni pikkasen pieleen vaikka simpat elävätkin elimistössä sen 3-5vrk... mutta ei onneksi tarvi kauaa jännäillä... ylihuomenna odottelen menkkoja alkavaksi ja muutenkin viimeistään viikonloppun aikana, mutta toivottavasti eivät ala ;)

Pitäkää sitä junaa vielä asemalla jos vaikka kyytiin vielä mahtuis/pääsis... *toivoo varovaisesti*

Vierailija
79/109 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan!

Täältä liittyy myös mukaan yksi ensikertalainen, yritetty on 03/08 alkaen.

Vierailija
80/109 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauvatoiveet siirtyivät joulukuulta varhaisen keskenmenon/kemiallisen raskauden vuoksi tammikuulle. Elämä alkaa taas pikkuhiljaa voittaa, kivut ja pahin suru helpottaa sekä edes ajatuksen tasolla alkaa taas miettiä uusien ovistestien ostoa.

Keväitä plussatuulta +++

Nyt siis kp 4/28-33 ja yk 2

-Christina