Lue keskustelun säännöt.
Jos Maria Lund ois tippunut ja reagoinut kuten Larivaara, sitä ois ymmärretty.
Kommentit (3)
Tottakai minäkin ymmärrän pettymyksen, mutta en silti siedä tuommoista käytöstä edes omalta 10v. asperger-pojaltani. Käytös oli todella huonoa, oli pettymys millainen tahansa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huudahti vaan, että tätä en anna ikinä anteeksi - vieläpä vähän humoristiseen sävyyn. Ja rupesi sitten ottamaan jotain tanssiaskelia. Onpa ihan kauhean huonoa käytöstä. Vai jäikö minulta joku juttu huomaamatta...?
Oletko sä jotenkin katkera Marialle?