Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pph ja meillä on tällaista:

Vierailija
07.04.2008 |

-Hoidan hoitolasten ohella omia 1 ja 2 -vuotiaita lapsia



-Mieheni osallistuu hoitamiseen jos on lomalla tms. tai tulee aikaisin töistä. Tähän on pyydetty lupa vanhemmilta.



-Teen myös ruuan joka päivä ja tähän kuluu 0,5-1 tunti joka päivä jonka aikana lapset leikkivät vapaasti



-Meillä on rajattu talo. Yläkertaan ei mennä, siellä on vain makuuhuoneet.

Alakerrassa on kuitenkin hoitamiseen olohuone, keittiö ja yksi huone.

Tähän ratkaisuun päädyttiin koska palotarkastaja sanoi ettei yläkertaa suositella käytettäväksi paloturvallisuuden vuoksi (ei poistumisteitä).

Toisaalta en myöskään luota siihen että lapset jaksaisivat aina kärsivällisesti tulla portaat alas vaan kauhukuvissa riehaantuvat ja kompastuvat yhtenä kasana portaita alas.



-Ulkoilemme vain aamuisin ja silloin 1-1,5h.



(Tämän kaiken kirjoitin toisen ketjun innoittamana.)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ihmettelen miksi se jonkun mielestä ei ole " oikeaa pph:n työtä" .



-ap

Vierailija
2/2 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotielämää, ei mitään ihmellisyyksiä ja ohjelmia tarvita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi