Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUKUUN-08 IHMEET viikkoon 15

06.04.2008 |

Tässä varaslähtö uuteen viikkoon!

Toivottavasti mukaan tulee uusia suunnaton joukko ja me kaikki jatkamme matkaamme iloisin mielin kohti joulukuuta=)

Kumman virkeänä täällä kuikin.päivällä otin nokoset,suunnaton väsymys.mutta nyt nämä odotusjutut pyörii päässä.odotusvaatteitakin kävin ennkkoon katselemassa nettisivuilta=)eipä niitä nyt hetkeen kuitenkaan taideta tarvita!

suloisia unia kaikille!

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3xm@mi!!!

Mene tekay.fi sivuille ja syötä kiekkoon laskettu aika jo määritelty,eli sun epäilys lasketusta ajastasi.se laskee sitten rv viikot ja päivät=)

Maailman paras kiekko,saa laskettu hedelmöittymisen perusteella ja eripituisilla kierroillakin!!!

Vierailija
82/84 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna teen uusintatestin. Jos siinä nyt ois selkeenpi toinenkin viiva että saisin jäädä tähän pinoon. Jännittää aikalailla. Menkat ei oo alkanu, mutta se testattu " plussa" oli kyllä niiiiin hailakka että hyvä että erotti.. Mietityttää että josko oon nähny väärin. No huomenna se toivon mukaan selviää tuleeko meille Jouluvauvaa. Jos ei tule niin korkealta tiputaan ja lujaa :(

Ihanaa odotusta teille muille! :)

mirella + salamatkustaja ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, olipa hyvä että Tekay kiekko on tullut puheeksi, olen kokoajan laskenut raskausviikkoja väärin! Nyt on siis menossa 5+3 minulla. Ja kahden viikon päästä maanantaina minulla on varhaisajan ultra koska minulla piti juuri alkaa clomit mutta tulinkin luomuna raskaaksi ja haluavat seurata myös näitä " spontaaneja" tapauksia. Yritystä on takana pitkälle toista vuotta. (ja ensimmäistä siis ollaan tekemässä)

Minulla ei tähän asti ole ollut mitään raskausoireita PAITSI alusta asti alavatsakivuja, useasti päivässä, ovat yleensä lyhyitä kestoltaan. Lienee normaalia? vai onko syytä huoleen? ja nyt ihan eilen huomasin uuden oireen! PERÄPUKAMA! en ole tähän päivään asti edes tiennyt mikä peräpukama on, ja että viikolla kuusi jo sellainen riesa täytyy tulla!!??! Onko kellään vinkkejä sen hoitamiseen?

Flunssa minulla on ollut nyt jo yli viikon, ja illaksi tulee aina lämpöä ja yskittää niin että oksennut tulee, onko neuvoja flunssan hoitoon? onko muilla ollut näin sitkeitä flunssia? Meinaa itseltäkin hermo mennä sairastamiseen, ja pelottaa mitä töissä sanotaan, kun olen ollut pois jo viikon.

kiva kuulla teidän kaikkien kuulumisia!

Vierailija
84/84 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä osotteessa voi laskea LA:n mukaan viikot http://www.liberovaipat.fi/Pages/Pregnant/Calculator.aspx?id=7750

Kävin tänään ekaa kertaa neuvolassa.. Oli tosi kiva nais ihminen :D

Mutta sitten kun sanottiin verikoe lensi oksennus. Olen nimittäin piikki kammoinen. No sitten kun jännitin sitä koetta niin paljon että verisuonet " meni piiloos" eli eivät tulleet esille.. joten joudun menemään labraan parin viikon päästä *huoh*

Ja sitten otettiin hemoglobiini.

kiva reissu. poikaystäväkin oli mukana :)