G: Jos laihdutat nyt, niin paljonko painat ja mikä on tavoitteesi?
Kommentit (16)
Raskauskiloja laihduttelen PV-pisteillä. Puoli kiloa per viikko on lähtenyt, yhteensä 4-5kg
Tuntuu tosi vaikealta saavuttaa tuota muutaman kilon pudotusta.. En ole nimittäin koskaan ennen joutunut pudottamaan kiloja tähän 40 ikävuoteeni mennessä ;)
Mulla on vaan niin, kun jollain muullakin aikaisemmin vastanneella, että en ole koskaan ennen laihduttanut. Ja nytkin on vasta ajatuksen tasolla. Tuntuu vaan niin vaikealta.
Kun aloitin laihduttamaan, paino oli 77,7 eli yli 7 kg olen jo saanut lähtemään :)
Iso urakka edessä, mutta mun on pakko laihtua oman terveyteni takia!!!! Ja jotta olen olemassa mahdollisimman pitkään lapsilleni hyvin jaksavan aikuisena.
:( Motivoikaa minua.
Vasta viikko takana elämänmuutosta; eli syön vain terveellisesti, eli oikein. Mutta pää janoaa rasvaa ja sokeria.
Voisin tehdä mitä vain että saisin nyt pizzaa, sipsejä, suklaata, kakkua, keksejä, juustoja jne... ja himoitsen saada ahmia niitä. Pieni määrä ei riittäisi. Ihan pakkomielsteisesti koko ajan mietin, että kumpa voisin ahmia niitä kaikki nyt. :(
Miten ihmeessä motivoitte itsenne?
Eli paino nyt 62-63 (huomen aamulla " virallinen" punnitus) toivottavasti jo lähempänä 62:ta. Tavoite 55kg, ensi kesän ainana. Pituutta 162cm
Painoa on pudonnut 5kk aikana 12kg, (huimenna toivottavasti vähän enemmän) eli melko rauhallisella tahdilla. Hitaasti mutta varmasti ;)
Kiinteytystä tarvisin aika paljon. Hankala tuota toivepainoa määritellä, kunhan kaiken irtoläskin sais lihakseksi nii ihan sama mikä loppupaino on! Voi tietty noustakkin kun lihas painaa enempi.
Tosin olen jo laihduttanut 18kg viime vuonna, nyt sitten tarkoitus olis jatkaa loppuun...