Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Citymarket mokasi

Vierailija
17.10.2014 |

En hyväksy huonoa asiakaspalvelua enkä ala-arvoista kohtelua joka kohdistuu lapsiin.

Oikeasti käsi sydämelle. Miten on mukamas hyväksyttävää että lapsi heitetään kaupasta ulos vain koska on vasta harjoittelemassa normien mukaista käyttäytymistä. Virheitä kun sattuu ihan aikuisillekin vielä.

Siispä en halua missään tapauksessa kannattaa kauppaketjua joka on noin selvästi lapsivastainen.

Me aiomme boikotoida Citymarkettia totaalisesti toistaiseksi.

Kommentit (319)

Vierailija
41/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vlk

Vierailija
42/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 02:11"]

Vittu kun täälä on idiootteja..itserakkaita paskiaisia! Tilatkaa ruokanne ja tavaranne suoraan kotiin..kauppa nyt on kuitenkin avoin lapsiperheillekin..pysykää saatana kotona!!

[/quote]

Jotain viiraa lapsiperheen vanhemman päässäkin, jos ei tajua usean minuutin rääkymisen ja riehumisen jälkeenkään poistaa jälkikasvuaan kaupasta. Sitä kutsutaan kasvatukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 02:11"]

Vittu kun täälä on idiootteja..itserakkaita paskiaisia! Tilatkaa ruokanne ja tavaranne suoraan kotiin..kauppa nyt on kuitenkin avoin lapsiperheillekin..pysykää saatana kotona!!

[/quote]

Niin juuri. Kaikkien muiden tulee tilata tavarat suoraan kotiin, jotta kakarat saavat turpa punaisena rääkyä kaupassa niin kauan kuin vain suinkin jaksavat. Mitä jos sinä olisit kauppias, ja muut asiakkaat valittaisivat pennusta, joka kiljuu kuin tapettava sika eikä vanhempi onnistu pyynnöistä huolimatta sitä pientä ihmistä rauhoittamaan. Pyytäisitkö kaikkia muita asiakkaita poistumaan liikkeestäsi, jotta ipana saa rauhassa mylviä, vai pyytäisitkö lasta ja hänen isäänsä poistumaan, jos kerran eivät pysty hiljempaakaan olemaan?

Vierailija
44/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hä?

Vierailija
45/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo..en tiiä mitä on sattunu mutta meidän penskat on nätisti kaupassa. Iät 1v, 5v,8v ja 11v. Ja aina ollut. jos tulis yli viisi min. Kestävä raivari niin mentäs ulos rauhottuun. Kerran mietin kaupassa että kuka oikeesti antaa tenavan huutaa koko kauppareissun....no myymäläpäällikkö ihan itse ostoksilla!!!

Vierailija
46/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te oikein puhutte? Ilmeissti jostain iltalehden jutusta, ja sitt pitäisi kaikkien olla tietoinen siitä että tietäisi mistä puhutaan. Joka tapauksessa harvinainen tapahtuma, jos on valtakunnallisessa lehdessä. Vaikka on siellä tyhmempääkin kailotettavaa, kuten Elisabet Rehnin hairahdus.

Vierailija
47/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa että heppoisin perustein ketään ei kaupasta poisteta! Tässä on toimittaja taas selvästi vetänyt mutkat suoriksi saadakseen aikaan keskustelua. Jotain isompaa häiriköintiä tai tavaroiden rikkomista on ollut pakko tapahtua!

Vierailija
48/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erään kerran poistunut kaupasta uhmaikäinen poika kainalossa kylmän rauhallisesti. Pihalla on kerrattau käytössäännöt. Kyllä aikuisen ihmisen pitää tajuta normit ja ihan max. viiden minuutin sisällä. Tosin kyse voi olla erityisvanhemmista, mutta näillähän on tukihenkilöt matkassa eli ei mene senkään piikkiin. Jotenkin nolo perhe, vaikka näin ei saisi ajatella.

Vierailija
49/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö mistä te puhutte? Onko tämä joku uutinen jossain?

Vierailija
50/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku käskee minua, äitiä jolla kaksi pientä välillä kiukuttelevaa lasta niin pysymään pois kaupasta? Oikeasti haloo, myös minä niin kuin kaikki muutkin asiakkaat maksan työntekijöiden palkkoja. Väittäisin myös että lapsiperheenä jätämme kauppaan enemmän rahaa kuin lapsettomat. Ja en, en aijo jatkossakaan käydä kaupassa vain ilman lapsia kun mieheni on töissä. Hän kun tekee 45-50-tuntista työviikkoa vuorotyönä niin nälkähän sitä tulisi.... te ette halua kuunnella kiukuttelua ja mä en halua käydä kaupassa yksin. Elämän tosiasioita.

Vierailija
51/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan, että ne tämän päivän kiukuttelijat maksavat teidänkin eläkkeenne tulevaisuudessa. Kuten myös teidän hoivakotipaikkanne. Kappas kun nämä suurimmaksi osaiksi maksetaan verovaroin.

Suomi on aivan helvetin lapsivastainen maa. Mulkoilua saa osakseen mikäli yrittää kasvattaa lasta ja samoin jos ei kasvata lasta. Minä kyllä ojennan lasta ja tarvittaessa pidän kiinni mikäli riehuminen ei lopu ja kannan kaupasta ulos. Siitäkin saa paheksuntaa osakseen, pahimmillaan on uhkailtu sossutädeillä vaikka en varmasti tukistanut tai lyönyt lasta. Ainoastaan kannoin uhmaikäisen ulos rauhoittumaan.

Suomi on kusessa jos lapsiperheet lähtevät muualle kyllästyttyään jatkuvaan vihamieliseen kyräilyyn.

Vierailija
52/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan, että ne tämän päivän kiukuttelijat maksavat teidänkin eläkkeenne tulevaisuudessa. Kuten myös teidän hoivakotipaikkanne. Kappas kun nämä suurimmaksi osaiksi maksetaan verovaroin.

Suomi on aivan helvetin lapsivastainen maa. Mulkoilua saa osakseen mikäli yrittää kasvattaa lasta ja samoin jos ei kasvata lasta. Minä kyllä ojennan lasta ja tarvittaessa pidän kiinni mikäli riehuminen ei lopu ja kannan kaupasta ulos. Siitäkin saa paheksuntaa osakseen, pahimmillaan on uhkailtu sossutädeillä vaikka en varmasti tukistanut tai lyönyt lasta. Ainoastaan kannoin uhmaikäisen ulos rauhoittumaan.

Suomi on kusessa jos lapsiperheet lähtevät muualle kyllästyttyään jatkuvaan vihamieliseen kyräilyyn.

[/quote]

Olen siis nro.51 ja komppaan sinua täysin. Noin joudun itsekin toimimaan poikani kanssa. Joskus se maito tai muu välttämätön on kuitenkin vain pakko käydä ostamassa. Vaikka kiukutteleva, rimpuileva lapsi kainalossa. Ja joo, mulkoilevat joka kerta teen mitä tahansa, poistun tai olen poistumatta. Ja hui kamalaa jos lapselle käsken tiukasti käyttäytyä tai kannan ulos. Monen mielestä se puhe pitäisi riittää rauhoittamaan, kantaminen ulos turhaa. Joo, sopii yrittää....lapset OVAT erilaisia, erilaisilla tempperamenteilla varustettuja.

Vierailija
53/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole ollut koskaan kaupassa tuota ongelmaa, lapsi kyllä uskoo jos sanon ettei osteta. Fiksu poika on muutenkin, neljävuotiaana kyllä osasi käyttäytyä misdä vaan ihmisten ilmoilla, koskaan ei ole tarvinnut hävetä. Hänet on kasvatettu näin, kotona kyllä vetää joskus itkuraivareita mutta ei muualla. jos olisin ollut tuo äiti/isä, en todellakaan olisi kehdannut soittaa iltapaskoihin vaan olisin mennyt kotiin häpeämään.

Vierailija
54/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään tuohon. Kun ei se aina ole kasvatuksen puutetta. Itsekin ajattelin ennen että ovat huonosti kasvatettuja kunnes tuli itselleni sellainen termpperamenttinen uhmis.

Vierailija
55/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 jatkaa

Oma lapsi on myös astetta kovapäisempi. On kyllä opetettu käytöstavat kotona joita tuo sitten testailee. Välillä on jouduttu jäähyttämään julkisella paikalla ja siitäkös niitä mulkoiluja vasta syntyy. On vaan ainoa keino palauttaa kuri ja rauha siihen ostosreissuun ja palvelee muuten muidenkin shoppailijoiden etua.

Ja kyllä, meillä on kauppareissulla samat säännöt kuin kotona. En minä silmitöntä riehumista, tavaroiden rikkomista tai muuta perseilyä siedä kotonakaan niin miksi sietäisin kaupassa. Meteliä siitä voi toki tulla kun uhmaikäistä rajoitetaan, itseäni ei haittaa muiden huutelut. Lähinnä naurattaa kun on sama tilanne myös meillä.

Vierailija
56/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 07:25"]Ja taas mennään tuohon. Kun ei se aina ole kasvatuksen puutetta. Itsekin ajattelin ennen että ovat huonosti kasvatettuja kunnes tuli itselleni sellainen termpperamenttinen uhmis.
[/quote]

Näin juuri. Minullakin on yksi tuollainen lapsi. Edelleen, 9-vuotiaana, tunteiden säätelykyky ei ole ikätasolla. Kehitystä luonnollisesti tapahtuu koko ajan eikä enää saa kaupassa itkupotkuraivareita, mutta aiemmin kyllä sai. Eikä hän olisi oppinut mistään "tiukoista puhutteluista" kaupan ulkopuolella yhtään mitään, kun ei huutanut ilkeyttään vaan siksi, ettei voinut pettymykselleen mitään.

Mitä ostoskärryille muuten tehdään jos jokainen poistuu huutavan lapsen kanssa kaupasta? Mukavasti hävikkiä kun kaikki kylmätuotteet menevät pilalle.

Cittari on minusta yrittänyt profiloitua nimenomaan lapsiperheiden kaupaksi. Jos ei kestä lasten ääniä, menkää vaikka Valintataloon.

Vierailija
57/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari teki oikein. En siedä vanhempia, jotka eivät saa lasta hiljaiseksi. Miksi sinne leluhyllylle pitää mennä? Tai karkkihyllylle? 

Mulla ei ole koskaan ollut omieni kanssa ongelmia kaupassa; ei raivareita leluhyllyllä eikä karkkilaarilla. Ei se oma kullannuppu niin erikoinen ole, että sen pitäisi saada terrorisoida muita kaupassa asioivia. Taitaa tässä taas olla kyseessä mielensäpahoittaja tai ilmapallo-isä.

Vierailija
58/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 06:49"]Muistakaahan, että ne tämän päivän kiukuttelijat maksavat teidänkin eläkkeenne tulevaisuudessa. Kuten myös teidän hoivakotipaikkanne.
[/quote]

Enköhän minä maksa "eläkkeeni" ihan itse, koska tuskin koskaan edes pääsen eläkkeelle. Tässä olisi työuraa vielä sellaiset rapiat 30 vuotta jäljellä ja eläkeikää ehditään nostaa ties mihin asti tänä aikana. Ja todennäköisesti minä tulen tekemään monen nuoremmankin hommat kun iso osa uudesta sukupolvesta on joko työkyvyttömyyseläkkeellä mt-juttujen takia tai muuten vaan niin patalaiskoja tai uusavuttomia ettei työt maistu.

Vierailija
59/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntuu puuttuvan nyt vaan siihen, että isä ja lapsi poistettiin Cittarista. Ainakin Ilta-Sanomissa lukee että myyjä kehotti joko hiljentämään lapsen tai poistumaan. Eiköhän se ollut sitten isän valinta että nyt lähdetään kun lastaan ei kerran saa hiljaiseksi.

Jos asuisin tuolla suunnalla, asioisin jatkossa vain ja ainoastaan kyseisessä Cittarissa.

Vierailija
60/319 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 08:38"]Kaikki tuntuu puuttuvan nyt vaan siihen, että isä ja lapsi poistettiin Cittarista. Ainakin Ilta-Sanomissa lukee että myyjä kehotti joko hiljentämään lapsen tai poistumaan. Eiköhän se ollut sitten isän valinta että nyt lähdetään kun lastaan ei kerran saa hiljaiseksi.

Jos asuisin tuolla suunnalla, asioisin jatkossa vain ja ainoastaan kyseisessä Cittarissa.
[/quote]

Miten lapsi hiljennetään?