Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt nimettömänä, onko kenelläkään ollut satiaisia?

Vierailija
05.04.2008 |

Alapäätäni kutittaa, ja raavin, samalla tarttui sormiini " mustanharmaa" pienenpieni joku, näyttää tuntosarvelliselta.

Mitäs nyt?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaailta ja nyt hulluna siivoan paikkoja ja vien pakastimeen ja partsille. Se siitä vapaaillasta :(

Vierailija
2/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista venettä päästää järvessään soutelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri toi täishampoota, laitto sen mulle päähän (just in case, alko pääki kutisee niin kovin) (ja alapään tietty hoidin itse) ja autto mua tän kämpän kanssa.

Täi kampa saadaan vasta huomenna, ei ollut kaverilla :(

Onneksi lapset ja mies möksällä, saan tän helpommin hoidettua.

Nyt juuri äsken tajusin että kaikki muu meni pesuun paitsi yksi untuvatyynt, ja olen sille allerginen. :(

Vierailija
4/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

putsata niidenkin petivaatteet ja pehmolelut yms. Pehmot voi laittaa pariksi viikoksi muovipussiin, niin eivät ötökät elä sen jälkeen enää...

Vierailija
5/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyny samoin kuin täydellisissä naisissa?:D

Vierailija
6/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jätesäkeissä ja ulkona.

Lähteekö satiaiset jos ajaa posliiniksi, jos ne nyt oli satiaisia? Ja siis jos ei tolla käsittelyllä lähtenyt?

Luin että ei niit lelui viikkotolkulla tarvii eristää, täit elää vaan 48h jos ei saa imettyä ihmisestä ravintoa..

Mummille soitin mökille, lasten päässä ei mitään.

Sanoin et unohdin tarkistaa, et kerhosta ilmoitettiin et siellä täitä.

Vierailija
7/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teillä vaan on " varoaika" , eli siel lasten päissä voi olla munia, joista kuoriutuu täitä ja saatte muutaman viikon olla niiden kanssa tarkkana. Päiväkodissa(kun olin töissä siellä) otettiin aina pehmot pois käytöstä siksi aikaa, kun oli täivaroitus päällä.

Kyl ne lähtee, ku ajaa posliiniksi. Kaverila oli satiaisia ja se oli allerginen sille shampoolle. Tuli armoton polte ja ihottuma ja joutu vetään posliiniks. Katos satiaiset...

Vierailija
8/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Alapäätäni kutittaa, ja raavin, samalla tarttui sormiini " mustanharmaa" pienenpieni joku, näyttää tuntosarvelliselta.

Mitäs nyt?

Vierailija
9/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu sillä miehellä ei asiat ole hyvin kun tulee kotiin.

Pettämiseen en kuitenkaan haluaisi uskoa. :( tai miksi en uskoisi, petti 6kk sit. Voiko tulla muualta tai voiko olla jotenkin " muhinut" sen 6kk?

Vierailija
10/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vaan että toivottavasti on kumia älynnyt käyttää ettei jotain muutakin löydy.

Vierailija
11/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oisko et 1/10000 vois tulla...=) Jos vaikka on sekoittanu kaverin kans pyyhkeet saunaillassa ja sillä kaverilla on satiaisia. Tai edellinen vessassakävijä on jättänyt asukkinsa vessanpytyn reunalle ja sinä istuit hiukka liian reunalle ja se hyppäs sun asukiksi. Siis ei ne kyl noin tartu, vaan läheisestä kosketuksesta. Ja jos on pettäny ennenki, niin miksei uudelleen? Toisaalta hiuksiin täit voi tarttua esim. linja-auton pääntuen kautta, mut ne ei tosiaan kauan elä ilman ravintoa. No, onhan se kaikki mahdollista...

Vierailija
12/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle sitten vaan kova kovaa vasten. Keksi joku tekosyy, että saat pelkän miehen kotiin huomenna jo aamulla. Pyydä mummia tuomaan lapset sitten myöhemmin tai haet heidät myöhemmin. Saatte aikaa jutella aikuisten kesken. Voimia! Toivon todella ettet ole minun ystäväni. Tiedän että ystäväni mies on naisten perään, mutta koska ystäväni on muutenkin mustis, niin en halua hankaloittaa heidän yhteiseloa sekaantumalla asiaan.

Vierailija:

on jätesäkeissä ja ulkona.

Lähteekö satiaiset jos ajaa posliiniksi, jos ne nyt oli satiaisia? Ja siis jos ei tolla käsittelyllä lähtenyt?

Luin että ei niit lelui viikkotolkulla tarvii eristää, täit elää vaan 48h jos ei saa imettyä ihmisestä ravintoa..

Mummille soitin mökille, lasten päässä ei mitään.

Sanoin et unohdin tarkistaa, et kerhosta ilmoitettiin et siellä täitä.

Vierailija
13/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. facmed. unam. mx/deptos/salud/periodico/ets/img/022. jpg

Vierailija
14/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miehelle sitten vaan kova kovaa vasten. Keksi joku tekosyy, että saat pelkän miehen kotiin huomenna jo aamulla. Pyydä mummia tuomaan lapset sitten myöhemmin tai haet heidät myöhemmin. Saatte aikaa jutella aikuisten kesken. Voimia! Toivon todella ettet ole minun ystäväni. Tiedän että ystäväni mies on naisten perään, mutta koska ystäväni on muutenkin mustis, niin en halua hankaloittaa heidän yhteiseloa sekaantumalla asiaan.

Mistäpäin olet?

Olen mustis, mieheni onnvarmasti naisten perään, mutta pettämisestään jäi kiinni koska ei osannut valehdella minulle.

Näen kun kysyn, viimeksikin sain selville niin ja oudosta käytöksestä.

Minulla ei ollut yhtään " johtolankaa" esim. kaveria kertomassa et lähti jonkun kanssa tms.

Vierailija
15/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. afpmb. org/pubs/Field_Guide/Images/originals/Fig. %2076. jpg

Vierailija
16/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se nyt tolta näytä ku toi suurennettu miljoonaan kertaan.

Vierailija
17/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika erikoinen yhteensattuma olisi. Täit ei elä alakerran karvoissa, eikä satiaiset hiuksissa.

Vierailija
18/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ystävästäni kyse, olisi käyttänyt päiväkotisanaa, kertoessaan mummille täivaroituksesta.

Vierailija:

20, mistä päättelet ettei voisi olla?

Vierailija:

Mistäpäin olet?

Olen mustis, mieheni onnvarmasti naisten perään, mutta pettämisestään jäi kiinni koska ei osannut valehdella minulle.

Näen kun kysyn, viimeksikin sain selville niin ja oudosta käytöksestä.

Minulla ei ollut yhtään " johtolankaa" esim. kaveria kertomassa et lähti jonkun kanssa tms.

Vierailija
19/25 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan ole ainoa mustasukkainen nainen tällä planeetalla :D

Vierailija
20/25 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun alapää tolta näytä, tai tossa oli todella vähän karvoja, mulla päässyt tuo puska vähän kasvamaan.

Yleensä on kyllä posliini tai pienenpieni viiva vain.

Ei ollut kovin kaunis näky tuo.