Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausviikko 22, paljonko paino noussut?

Vierailija
05.04.2008 |

Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen. Itellä noussut kilon nyt. Sisko melkein samoilla viikoilla ja hänellä noussut 7kg. Väittelimme kumman painon nousu " normaalimpaa" :) Ihan huumori mielellä kuitenkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla noussut tähän mennessä 5kg ja viikkoja 27. Ekaneuvolassa ei ollut noussut yhtään ja sit 2kg ja sitten putos 400grammaa, viimeksi noussut 2kg ja nyt kotivaakan mukaan 1kg ja seuraava punnitus kahden viikon päästä.

500grammaa viikkon neuvolan mukaan ihan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan vain niin paino nousee.

Vierailija
4/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä pahoinvointia, mutta söin ihan normaalisti. En tiedä miksi ei tullut kiloja. Nyt laskettu aika jo ohitettu ja kiloja tullut 11kg, että kyllä se siitä nousuun lähti.

Vierailija
5/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän toki, että paino nousee ja saakin nousta. Tämä on kolmas raskaus ja edellisissä on noussut 8kg ja 7kg. Mutta eipä haittaa vaikka enemmänkin nousis, ruokahalu vaan tahtoo olla nollillla loppuraskaudesta.

Vierailija
6/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. raskaus: rv22 n +4kg

2. raskaus: n +5kg

3. raskaus: n +7kg

Ekassa ja tokassa vauva syntyi la:na, ja silloin painoa tullut 10kg. Kolmas vauva syntyi 1kk etuajassa ja siihen mennessä painoa oli tullut 11kg.

Vierailija
7/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko noin 4 kiloa tullut...

Vierailija
8/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoindeksi ennen raskautta oli 20.

Vierailija
9/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 4kg kai. Tosi vähän verrattuna vaikka ensimmäiseen raskauteen. Nyt kolmas menossa rv 21+4.

Mulla lähtöpaino 47kg (167cm) ja esikoiselta tuli yhteensä 30kg. Mutta nuo kilosuositukset on ihan odottavien lähtöpaino kohtaisia. Titenkään jollekkin 90kg ei ole hyvä tulla 30kg lisää raskaana mutta mä olin valmiiksi alipainoinen niin jos jää kiloja niin ihan hyvä vaan. Pituus ja lähtöpaino vaikuttaa mikä on hyvä ja mikä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme