Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*^*^*^*^*Elokuiset vk 49*^*^*^*^**^*

01.12.2008 |

Tästäpä lähtêe joulukuun eka viikko alkuun elokuun yrittäjillä.

Harmillisen moni on jo poistunut syksyntuulin, mutta vielähän meitä leijonanpentujen yrittäjiäkin on. Koitetaan tsempata itsemme odotuspuolelle!

Omaa napaa. Ovulaatiotesti näyttää nyt ekaa päivää toista viivaa, kp 13. Vielä on hitusen hailakkaampi kuin testiviiva. Lievää nippailua kuvittelen tuntevana vasemmalla. Tässä kyseltiin tunteeko toiset oviskivun juri kohdilla vai etukäteen. Itse olen niitä aika vähän tunnustellut, mutta sanoisin että päivän pari ne olisi ennakkoon?

Tänään illalla jos liehittelisi miehen ja varmistelisi vielä ti tai ke asian (riippuu mitä huominen ovistestaus kertoisi). Niin siiten se olisi siinä. Pääsee jänskäämään ekaa kertaa tuottiko ovistikuttelu ja tähtäily-taktikointi tulosta. Josko vain heti tärppäisikin. Oisihan se ihanaa!

Toiveissaan jeela yk1 Kp 13/24-32

joka jo katseli vaunujakin sillä silmällä ja mammavaatteita Stockmannilla. :)

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... varmaan mahtuu vielä?

Täällä menossa yk1, ja kp 29/30. Muksuja ennestään -01 ja -04, mutta nyt yritystä nykyisen kanssa ekaa kiertoa... Ei ole juurikaan mitään tuntemuksia, mutta ei ole ollut aikaisemmissakaan raskauksissa :). Kattellaan nyt ensi viikkoa, jos ei täti kurvaa paikalle, niin sitten voisi testailla... Tässä on historiassa ollut muksujen välissä menkat pitkällä kierrolla, mutta silloin 3 kk Clomifen kuuri auttoi ja nuorempi sai alkunsa. Lisäksi nyt on haasteena miehen siittiöt... kävi ihan varmuuden vuoksi testaamassa, ja tuloksena 66.6% liikkumattomia ja ainoastaan 5% nopeasti liikkuvia. Klinkalta sanoivat, että yritelkää 3-4 kiertoa ja jos ei tärppää, niin sit aletaan hoidoilla yrittää. Yhtenä syynä minun ikä, vaikken mikään ikäloppu olekaan :)

Vauvaonnea kaikille+++ :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla