Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*^*^*^*^*Elokuiset vk 49*^*^*^*^**^*

01.12.2008 |

Tästäpä lähtêe joulukuun eka viikko alkuun elokuun yrittäjillä.

Harmillisen moni on jo poistunut syksyntuulin, mutta vielähän meitä leijonanpentujen yrittäjiäkin on. Koitetaan tsempata itsemme odotuspuolelle!

Omaa napaa. Ovulaatiotesti näyttää nyt ekaa päivää toista viivaa, kp 13. Vielä on hitusen hailakkaampi kuin testiviiva. Lievää nippailua kuvittelen tuntevana vasemmalla. Tässä kyseltiin tunteeko toiset oviskivun juri kohdilla vai etukäteen. Itse olen niitä aika vähän tunnustellut, mutta sanoisin että päivän pari ne olisi ennakkoon?

Tänään illalla jos liehittelisi miehen ja varmistelisi vielä ti tai ke asian (riippuu mitä huominen ovistestaus kertoisi). Niin siiten se olisi siinä. Pääsee jänskäämään ekaa kertaa tuottiko ovistikuttelu ja tähtäily-taktikointi tulosta. Josko vain heti tärppäisikin. Oisihan se ihanaa!

Toiveissaan jeela yk1 Kp 13/24-32

joka jo katseli vaunujakin sillä silmällä ja mammavaatteita Stockmannilla. :)

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto vaan venyy, ei merkkejä menkoista, mutta ei raskaudestakaan. Testasin tänä aamuna taas puhdasta negaa. Että olisko vaan ovis ollut tässä kierrossa normaalia myöhemmin ja siksi menkkojen alkukin viivästyy... Paitsi että en kyllä voi mitään sille, että kierron piteneminen nostaa toiveet korkealle. Koko syksy kun on jyystetty, niin alkaa vähän kyllästyttää. Vauvan silti kovasti haluaisin.

Jeelalle onnea tärppipäiviin! Ja hedelmällistä viikkoa muillekin!

Kookosnougat, kp30/24-26, yk5

Vierailija
2/41 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...roikutaan. Täällä ovispäivät ohi??? ja piinaviikko pian käynnistymässä. Ovis tavallista aikaisempaan jo kp 10-11 seudulla. Joten pupuilut on nyt pupuiltu ja eikun odottamaan, kuinka tällä kierrolla kävi.

Onnea ovispäiviin kaikille ja jaksamista piinaileville. Toivottavasti saadaan vielä ennätys määrä plussia elokuisiin!!!

t. wilukisu yk2 kp13/24-26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips taas kaikille kuumeilijoille. Täällä päässä on ollut pientä lämpöä 37 tai vähän päälle jo viisi päivää. Normaalisti on 36.5. Mikähän sairaus yrittää tehdä tuloaan, tuskin sentään raskaudesta merkki :) Malttamattomana testasin selkeän negan eilen, vaikka tiesinkin, ettei vielä ole mitään järkeä... Vielä muutama päivä odottelua, ei mitään oireita, pieniä vatsan vetoja, mutta voipi olla merkki menkkojen saapumisesta.

Kaikki ne, jotka vielä tässä lähiaikoina plussailee (toivottavasti TOOOSI monta), niin viekäähän odottajiin viestiä, että ketjun nimi vaihdetaan leijonanpennuiksi. Olisi tosi hyvä :) Itse hankimme koiranpennun, jos tällä ihmetärpillä ei nyt tärppää :D Pitäähän se jokin vauva olla!

Vierailija
4/41 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiertopäivät täällä siis 25/27-28

Vierailija
5/41 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi piinailija, jonka tunteet menevät laidasta laitaan. Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen, vaikka kuinka kovasti toivon. Mulla on ollu kahdella edellisellä kerralla (onnistunut raskaus ja kohdunulkoinen) rinnat kipeinä ja nyt yritän sitten koko ajan saada sen saman tunteen rintoihin...Eipä ole tuntunut:( Jotenkin on sellainen luovuttajaolo, sillä viime viikolla pupuilu jäi loppuviikosta puhtaan väsymyksen ja kyllästymisen jälkeen kiertopäivään 18 ja sitten vasta seuraavan kerran kiertopäivänä 23...Olisi ilman muuta pitänyt varmistella tuossa välissä!

Noh, nyt on turha enää murehtia...Testiä teen aikaisintaan lauantaina (jos tätiä ei ole silloin vielä kuulunut), sillä meilä on silloin sovittu illanistujaiset kera punaviinin ja hyvän ruuan.

Walpu kp 24/28-35 (kaksi edellistä kiertoa on ollut 28 ja 30) ja yk 4

Vierailija
6/41 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan siitä kirjoitti, että kierron piteneminen nostaa aina toiveita! Voih, tunne on niin tuttu, harmi vaan että siinä on aina tipahtanut vielä asteen korkeammalta...=/

Nyt seuraa inhaa juttua...=) Tässä kierrossa on ollut ihmeen reilusti valkkaria... Nytkin on tullut suorastaan liisteriä ja reilusti... Sen tiedän että oviksen yhteydessä tulee kunnon limat, mutta että sen jälkeenkin näin... No, muuta ihmeellistä ei tänne kuulu... Piinaviikko hiljalleen tekee tuloaan!

Sofi, joka menee Walpun kanssa suht samoissa, olisko siis kp24-25/28-37 yk7

Vierailija
7/41 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on kp26/28 ja piinailen vaikka erittäin suurella todennäköisyydellä en ole raskautunut tässä kierrossa.

Tänään oli vatsa kipee ja välillä tuntui kun olis vuoto alkanut, mutta vain valkkaria tuli. Aamulla oksetti, mutta liittyy varmaan yleisesti liikkuvaan vatsatautiin enemmän kuin mahdolliseen raskauteen... Yhtä poilasta olen viikonlopun kotona hoitanut, olis kai tosi suuret mahikset saada se pöpö itsekin.

Sunnuntaina ihailin masukkaita eräässä konsertissa, yksi masukas näytti kyllä hiukan tuskaiselta... voi, joku päivä minäkin olen tuskainen masuni ja sen asukin kanssa... mutta sinne taitaa vielä olla pitkä matka...

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja puputtelijoille...

Mybaby yk1 , kp 26/28

Vierailija
8/41 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tein testin n. 45min. sitten ja plussahan sieltä sitten kaikista epäilyksistä huolimatta tuli:):) 7kk yritystä takana ja nyt sitte tärppäsi:) Voi jee tää on ihan uskomatonta!!! Tein rfsu:n testin ja viiva on aika haalee mut ihan selkee plussa:) Teen ehkäpä toisen testin muutaman päivän päästä...

Eli ne jomotukset päivittäin oli sitte merkki alkavasta raskaudesta:) Ja eilen arvasin että raskaana ollaan kun huippas ja kuvotti koko päivän, eikä kahvi maistu samalla tavalla...

En ehtiny viel lukea teiän keskusteluja kun tulin vaan innoissani kertoo tästä omasta tilanteesta...Tsemppiä ja hurrrjasti plussaonnea lopuille elokuisille:)!!!

En oo viel tietonen lasketusta ajasta tai raskausviikoista...

Onnesta soikeena

Neppe

Vierailija
9/41 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli LA ois laskurin mukaan 11.8. ja nyt meneillään rv 4+0 :)

Vierailija
10/41 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, onnea ihanasta aamuylläristäsi :) Saadaan elokuullekin vauvoja!

(Laskettu aikasi otti silmään, mulle laskuri näyttää ihan samaa päivää jos nyt olisi onnistunut.. en vielä tiiä, vielä tässä piinailen ja mietin koska uskaltaisin testailla ;))

Onnea siis ja toivottavasti vielä joskus tavataan odotuspuolella!

t. Manna kp29 / normaalisti 31, viime kierrot 35-39

Vierailija
11/41 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ovulaatio on juuri ohitettu. Oireita oli kp10 paikkeilla nippailua ja kipua ja ovisplussa kp12. Alavatsalla vasemmalla puolella (munasarjassa?) on ollut kipua tuosta kp10 lähtien. Ei tunnu helppaavan ollenkaan. Kipu tuntuu eniten siis lähes navan korkeudella (navan ja nivusen välillä) kun painaa alavatsalta tai alapäästä. Yhdyntäkin aiheuttaa kovaa kipua vatsalla. Omituista. Vastaavaa ei ole ollut ennemmin. Kellään kokemuksia vastaavasta? Kai se tästä joskus ohi menee.

Moona yk4, kp15/25-27

Vierailija
12/41 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkään tuntuu sulla oviskipu jatkuvan (?) Toivotaan, että kyseessä olisi ollut ensin ovistunteet ja nyt tämä pitkittynyt osuus olis vaikka hedelmöittymistuntemuksia...?

Mulla on usein oviskipu semmoista, että pupuilukin sattuu kun kroppa täräjää (varsinkin takaapäin..anteeksi, menee yksityiskohtaiseksi ;)). Alavatta voi olla parikin päivää kipeä.

Mutta tarkkaile nyt tilannetta ja ota ihmeessä yhteyttä lääkäriin jos yhä vaan pitkittyy.

Täällä muuten näkyy olevan tosi moni nyt piinailemassa, toivottavasti oikein moni meistää nousee tähän junaan!

t. Manna kp 29/31 (tai 35-39)

Vierailija
13/41 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun joku edes plussaa. :)

Täällä ovistesti näyttää nyt tasvahvoja viivoja ja kp 14. Aamuinen pupuilu meni harakoille miehen suorituspaineiden vuoksi. ;) Josko illalla sitten. Jännä nähdä milloin ovistestien viiva haalenee, meinaan jatkaa testailua. Nyt pistää välillä alas mahaan oikealle. Onkos sillä puolella väliä kun puhutaan oviskivuista?

Näinpä, pluissailkaa ahkerasti ja pupuilkaa sopivasti! Kuka missäkin kohtaa menossa :)

Jeela yk 1 kp14/24-32

Vierailija
14/41 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tipahdan 99,9 prossan varmuudella syyskuisiin. Testasin tänään negan Clearbluella. Ärsyttää, kun nämä kierrot ovat alkaneet venyä ja vanua. Tosin osasin odottaa pitkää kiertoa, koska ovisoireet ajoittuivat kp 18-20 tienoille.

Seuraavaa kiertoa varten: mitäs kaikkia vippaskonsteja tämän raskautumisen auttamiseksi olikaan? Greippimehusta olen kuullut -entä muita? Entä nappailetteko foolihappoa, vitamiineja tms? Ovistestit ainakin tilaan seuraavaksi. Olisi kiva saada jotain todistetta, että ylipäänsä ovuloin, kun nyt on vain ollut omat epämääräiset tuntemukset...

Tätiä odotellen,

valpuri 33/28-33, yk 4

Vierailija
15/41 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii toivoa, että samassa vauhdissa pääsisi odotuspuolelle muitakin pikapuoliin!

Mulla ei uutta kerrottavaa. Nyt menossa kp31/n.24-26, olo ei viittaa menkkoihin eikä raskauteen. Kaksi negaa olen testannut, lauantaina ja maanantaina. Tilanne ja fiilikset saman sorttisen kuin Valpurilla, kierrot ovat olleet jotenkin sellaisia, etten ole varma, ovuloinko ollenkaan. Syyskuisiin tässä varmasti lähipäivinä tiputaan.

Poppakonsteista: mulla on se käsitys, että greippimehu vahvistaa limakalvoja ja hedelmällisyyttä edistävän ovisliman erittymistä. Itse ole sitä melko ahkerasti nappaillut. Syön myös yrittäjälle/odottajalle tarkoitettua monivitamiinivalmistetta, jossa on foolihappoa ja muuta, se on kaiketi terveellistä, muttei kai erityisesti lisää tärpin todennäköisyyttä.

Sellaista olen myös tehnyt, että pupuilun jälkeen pyrin olemaan jonkin aikaa vaakatasossa, jos se vaikka avittaisi siittiöiden matkaa. Halutessaan voi tietty vielä laittaa takapuolen alle tyynyn, niin saavat ihan alamäen. :-)

Joo, odottelu jatkuuu... Huoh.

Vierailija
16/41 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on ollut eileisestä asti jumissa,joten pääsin vasta nyt tänne.

Onnea Neppe! =)

Täti saapui eilen, joten poistun takavasemmalle...

Tsemppiä kaikille!! =) Ja ++++!!

Vierailija
17/41 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista! Toivottavasti tapaamme monen kanssa odotuspuolella:)

Pahoittelut 2poja@näidille tädin saapumisesta:( Tsemppiä ja voimia jatkossa!!!

Plussatuulet puhaltamaan kaikille lopuille elokuisille!!!

T: Aura-juustoa himoitseva Neppe rv 4+1

Vierailija
18/41 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neppe: Olen tuolta odotuspuolelta, mutta muistan sinut varsin hyvin täältä kuumeilijoiden puolelta, jossa itse olin myös aika kauan. Olen tässä aina välillä käynyt seurailemassa Teidän kuulumisia. Halusin vain onnitella plussasta!!!

Onnea myös muille plussanneille! Kovasti tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan!!! =0)

T.Murunen82 + vauveli

rv 18+5

Vierailija
19/41 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla laskettu aika 10.8 ....

Vierailija
20/41 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Nepelle ja muille plussanneille!! Täytyihän niitä plussia edes muutama nyt elokuisiinkin tulla:) Ja tietysti samaan hengenvetoon pahoittelut tädin vierailun kohteeksi joutuneille.

Omassa tilanteessa ei mitään ihmeellisiä muutoksia eli odotellaan että päivät kuluvat...Suurimman osan aikaa en usko, että tästä kierrosta olisi tärpännyt, mutta toki aina välillä pieni toivon pilkahduskin käy..jospa sitten minäkin, mutta aika tosiaan näyttää!

Walpu kp 26/28-35 ja yk 4