Haluaisin vauvan, mies ei. :(
Tää klassinen valituksen aihe.
Minulla 1 lapsi, miehellä ei.
Mies nauraa aina että on hienoa olla vara isi, kun ei ihan niin paljon ole vastuuta, mutta lapsen kanssa on ihana touhottaa.
Nyt mulla niin paha vauvakuume et välillä tulee ihan ahdistus tästä asiasta.
Mitäs nyt? Jätän ihanan miehen joka on tytölle tärkeämpi kuin oma isä vai en saa sitä toista lasta?
Kommentit (9)
' vahinkoja' sattuu ;) Niin meille kävi ja nyt ollaan onnellisia siitä ' vahingosta' ...
En tietenkään voisi jättää sitä kyseisen syyn takia :( Välillä vaan ihan itkettää ajatus että ei enää lapsia.
Miehelle sanoin aprillipäivänä et meinasin tehdä pilan että olisin laittanut tekstiviestin että olen raskaana vastaus oli: " olisin tuonut sulle avaimen" , et se " vahinkokaan" ei ole siis " mahdollinen" . :(
tuota, " tulin jätetyksi puolessa välissä raskautta" -ketjua omakohtaisilla kokemuksilla...
Parisuhde perustuu rakkauteen ja luottamukseen. Luottamus petetään, jos tahallaan jätetään ehkäisy pois, toisen tietämättä. Miehen on voitava luottaa siihen, jos puoliso sanoo, että hän hoitaa ehkäisyn.
tuovansa siinä tilanteessa avaimen. Tai vielä pahempaa, että painostaa aborttiin. Miten voit olla tuollaisen ihmisen kanssa, jonka toiveet elämältä on niin erilaiset kuin sinulla?
Sitä paitsi, aika kylmän viestin miehesi laittoi.. tosi ikävää.
tekeväsi vauvaa tuolla tavalla. Mun kommentti oli tarkoitettu sille hihittelijälle, joka kertoi " vahingosta" .
Toivottavasti sinä et todellakaan sorru tuohon...
(ja kyllä, minä tiedän, että joskus käy ihan oikeitakin vahinkoja... kukaan ei vaan usko niiden olevan vahinkoja enää, juuri tuollaisten hihittelijöiden takia...).
t.5
Suhde kuitenkin tuore (1,5-vuotta) ja ehkä vähän pelottaa miestä.
Mutta minulla olisi niiiiiin paha vauvakuume ja lapselle haluaisin sisaruksen nyt eikä joskus kouluikäisenä.
Mies ei IKINÄ painostaisi aborttiin, ja en usko että vahinkoa käy, pillerit muistan kumminkin ottaa. :)
käyttämään ehkäisyä ja uhraamaan hedelmälliset vuotensa.
Minne katosi kriteerilistalta rakkaus?