Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylipuhtaasti huhtikuu!

05.04.2008 |

Ajattelin avata huhtikuuksi uuden pinon:)

Rimpe, meillä on pakko olla sama äiti!!! Mun äiti on myös tosi etäinen lapsille, tulee aina kipeäksi jos lasten kanssa mentäs kylään, koskaan ei ole hoitanut, mutta haluaa kuitenkin aina päättää juuri tuollaiset asiat, ja loukkaantuu jos tehdään oman pään mukaan... tosi kivaa!

Mulla särkee hammas:(( auttakaa mua menemään hammaslääkäriin, mua pelottaa ihan saatanasti...

priscu

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa:) Kiva huomata, että olette tulleet ahkerammiksi pinommen hyväksi!! HYVÄ TYTÖT!!!

Tää vauva on siinä mielessä huonompi kun helistin oli, että täällä ei voi lukea mitä muut olikaan kirjottaneet, koska mulla ainakin tyhjenee nuppi heti kun alan kirjottelee!!!

Nippara, täältä tuleekin sitten respectiä oikein kunnolla. " nostan hattua" :)) Sijaisperheistä on huutava pula, ja se osoittaa todellista rakkautta antaa lapselle koti kun siihen lähtee. Sen lupaan että olette monta kokemusta rikkaampia kun monet muut... tosi rankkaa, tulee ylläreitä, mutta NIIN antoisaa:)) Ei biologisuus tee vanhempia. Tosin se EI poista tietenkään sitä, että se biologinenkin lapsi suodaan;) Itse asiassa, olen kuullut muutamankin kerran että kun pride kurssit oli suoritettuna, niin pieni ihme ilmoitti tulostaan...!! Paljon tsemppiä teille. Ja aivan sika hienoa sun miehesi tupakoinnin lopetus ja sinun laihtuminen!!! ISO HALI molemmille.

Rimpe, se on katsos se ikä;) mulla oli ihan samanlaisia tuntemuksia. imetys oli tosi sitovaa... JA onhan se!!! Mutta aika aikaansa kutakin, kohta teilläkin syödään jo soseita! Meillähän kanssa alkuillat meni maratonien parissa, ja yöt nukuttiin!! se on ihanaa!!!

Nonulilla oli hyvän kokonen pallero, samoin Sandella!! Saas nähdä mitä meitin beibi painaa ja on pitkä, ens pe on neuvola.

Meillä menee kivasti:) Pipsi treenaa tosi paljon eteenpäin menoa!! Ihanan näköstä kun pylly kurottelee kuuta ja murina kuuluu... uskon että kohta pääsee, sellasta tohinaa on kyllä. Kääntymään opittiin tosiaan kummaltakin puolelta ja sitä tehtiin muutaman kerran, mutta ei se sitten Pepin mielestä ollutkaan mistään kotosin se homma, kun ei enää kiinnosta:) Tyttö on kyllä NIIN tyytyväinen edelleen, oikeas AURINKO!!

Mä oon ihan jalat irti maasta:))) meille tulee kaksi uutta vauvaa. Koiranpentu ja kissanpentu, ja YHTÄ AIKAA:))) ettei katsokaas tekemiset vaan lopu!!

Mahtavat ilmat ollu nyt, tekis mieli olla ulkona vaan koko ajan!

Nyt pitää taas mennä.

Haleja kaikille!!

Priscu ja tyttökööri

Vierailija
22/40 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla Nipparasta! Ja isot onnittelut painonpudotuksesta ja miehelles tupakoinnin lopetuksesta!Tosi hienoa! Ja todella hienoa tuokin sijaisperhehomma..

Vai Prisculle vaan vauvat lisääntyy:) Voi että, mahtaavat olla söpöjä..Minkärotuisia pieniä teille on tulossa?

Kävin tässä yks päivä kaupungilla ostoksilla..tai no, yritin. Pari tuntia ehdin olemaan kun mies soittaa että Minttu oli herännyt, hirmu kiukkunen, vissiin nälkä..huutaa vaan eikä pulloa ota eikä mössöäkään, loukkaantuu vaan kun yrittääkään. No, oli takas mentävä, vaikken oikeen ehtinyt paljon ees kattelee. Pitää yrittää joskus toiste paremmalla onnella. Vaikka sitten kunhan Minttiksen on saanut opetettua pullolle tai mössölle.

En vaan tiiä miten se onnistuu. Mössöä kun ei suostu ottaa vieläkään, kaikki tulee samoin tein ulos. Pulloa ei kyl olla sen kummemmin opetettukaan, kun minä oon yleensä tisseineni aina kotona.

Miulla on taas ollu hirvee väsy, pitäis varmaan ihan pyrkiä nukkumaan enemmän. Vaikka yölläkään ei herätetä kuin kerran, joskus aamuyöstä n.5-6 aikaan, niin hirvee väsy on kuitenkin..mut sitten kun se päiväväsy menee ohi, en meinaa saada unta sit illalla.

Huomenna on hulinapäivä tiedossa, Miian synttärit. Tänään täytettiin kakku ja leivoin vähän pikkuleipiä..tiikerikakkua tein jo aiemmin, ja toisen kuivakakun kans. Kaupasta ostettiin sit limpparia ja keksejä..saavat luvan riittää.

Mies on aamun töissä, joten mie saan huolehtia viel viimehetken siivoiluista..jee. Kuulemma yksi miehen sisko tulee heti miehen töiden jälkeen meille, miehen kyydillä. Heillä on ollut jotain kuumetautia, että sen tarttuminen tästä vielä puuttuis..toivotaan että ei.

Miehellä oli tänään vähän kuumetta kyl jossain vaiheessa, mut se meni kai lääkkeellä ohi.

Hmm, olikohan jotain muuta viel..varmaan piti kommentoida, mut palailen myöhemmin kun tulee mieleen.

-Miltsu ja pikkuneidit-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä mieli on ihan pilvissä! ulkona ihana ilma ja eilen oltiin miehen ja mun kaverin ja sen miehen kans viihteellä, oltiin kattomas uniklubin keikkaa. aivan mahtava olo nyt kun sai tuulettaa päätä ja nähdä vanhoja tuttuja! oli kiva myös pukeutua nätiksi ja laittaa hiukset ja meikata, mä en arkisin paljon jaksa laittautua niin siks sekin tuntuu niin kivalta.

tytöillä oli menny mummin kans kivasti hoidossa, kohta lähen hakemaan ne kotiin. onkin jo ikävä! nyt jaksaa taas (luullakseni ainaki...) paremmin noita lasten kiukkuja yms. ku on saanu hetken ladata akkuja.

nipparalle halusin kans tsempit toivottaa ja todella hienoa että olet saanut jo painoa pudotettua. kokemuksesta tiedän että se on yllättävän vaikeeta sekin, ainaki mulle.. todella hienoa myös että miehesi on lopettanut tupakoinnin, kertoo siitä mun mielestä että hän haluaa kans tehdä " kaikkensa" .

ja tuo sijaisperhehomma, se on aivan mahtava! mä olen työskennelly lastenkodissa aikanaan vuoden verran ja kyllä ne lapset jotka sai sitten sijaisperheen, muuttui ihan silmissä parempaan suuntaan. mä arvostan kyllä niin paljon tuollaisia ihmisiä jotka ovat valmiita tuohon tärkeään tehtävään.

milenna, meillä ei kans nuo soseet kiinnosta aadaa oikeestaan yhtään. saattaa ihan vallan loukkaantua välillä kun tungen hänen suuhunsa jotain muuta ku maitoa. toiset soseet menee alas jotenkuten jos osaa tarjota juuri oikealla hetkellä. pitää olla tarpeeksi virkeä, tarpeeksi nälkä muttei missään nimessä liian nälkä. maito on kyllä niin suurta herkkua aadalle että kun näkee pullon, alkaa ilme kirkastua ja kaikki raajat vispaa. mutta kyllä ne aikanaan oppii muutaki syömään ku maitoa, ootellaan rauhassa.

peppi kuulostaa kyllä veikeältä tyypiltä! varmaan ihanan näköstä tuo liikkumisen yritys. aada kans oppi sen kääntymisen taidon ja sit ku sen osas ni ei sitä enää kiinnosta.. käntyy kyl ihan sujuvasti jos vaan haluu. vatsallaan jaksaa ihanasti olla ja katella jonki aikaa, vahva kyynärnoja on ollu pitkään samoin pää pysyy kauan pystyssä.

vai saa se priscu vauvoja, ihanaa! sä oot kyllä mahottoman äidillinen ja rakkaudentäyteinen ihminen kun sulla riittää rakkautta noille eläimille ja ihmisille!

mä päätin vajaa viikko sitten ihan tosissaan nyt alottaa uudet elämäntavat. olin sovitukopissa kokeilemas uusia kuteita itelle ja ku ei mitään löydy mikä näyttäs hyvältä niin oli melkein itku silmässä ja oksu kurkussa..

liityin keventäjiin, jossa oon ennenki ollu ja sain sillo pudotettuu 4kg mut tulin raskaaks ja motivaatio katos sillon. nyt se ei saa kadota, mä haluan NIIIIIIN paljon olla hoikempi ja paremmassa kunnossa. viikko sitten viime tiistaista mulla on tippunu jo 2kg, mikä kyllä motivoi kivasti. nestethän sitä taas ekana poistuu mutta niin pitääki! siitä jatkan noin 0,5 kg per viikko tai ainaki sellasen tavotteen oon asettanu. toistaseks ei oo ollu vaikeeta olla ilman herkkuja ja lisätä liikuntaa vaan tää on ollu helppoo ja kivaa! mä piän yhen herkkupäivän viikossa ja sillo syön ihan mitä haluun mutta niinku eilenki, ei se menny överiks vaikka olin ajatellu että syön oikeesti ihan kaikkee mitä keksin vaan koska muina päivinä en syö. ei vaan tehnykään mieli enää samanlailla. uskon taas että repsahrelen välillä mutta jotenki mä uskon nyt siihen että mä onnistun tässä. mutta jos mun usko alkaa hiipua, pliis tsempaattehan hiukan... =)

tän kevennyksen myötä mulla on mielialakin kohonnu pilviin ja jaksan paljon paremmin. ei väsytä yhtään enää päivisin ja jaksan tehä vaik koko päivän aamusta iltaan hommia mikä on kyl mahtavaa. jossain vaihees olo oli niin jumittunu ettei saanu mitään irti itestään. nyt mä saan aikaseks vaikka mitä.

sori tää oman olon hehkutus, mä vaan oon pitkästä aikaa niin tyytyväinen itseeni ja olooni vaikkakin matkaa siihen ulkoisen olemuksen tyytyväisyyteen on vielä paljon.

ulkona näyttäs alkavan sataa, pitää mennä laittaa parvekelasit kii ettei juur siivottu parveke kastu!

palaillaan!

sande (pää pilvissä..)

Vierailija
24/40 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäks mä oon ylpee susta:)))))))))

HELVETIN hienoa, ja tuuleta kuule aivan vapaasti, niin PITÄÄKIN!!!!

Mä ainakin tsemppaan sua ihan sikana ja uskon suhun!!!

Tarpeeks kauan kun jatkat siitä tulee elämäntapa, mä lupaan, sit on jo helppoa!

Mä teen ja neuvon muitakin juuri noin, 6 päivää kiristetään ja seitsemäntenä on lepopäivä/herkkupäivä.

TOSI HIENOA!!!!!!!!!!!!!!!

ps: ruokailu on ainakin 80% laihtumisesta, liikunta tukee sitä, mutta kiinteyttää, vilkastuttaa aineenvaihduntaa ja parantaa koko olemusta, ryhtiä, ihoa, sydäntä ja MIELTÄ!!!!

Kato just ton takia mua ei väsytä koskaan;)))

Vierailija
25/40 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nyt tulin viel jatkaa tästä itseäni koskettavasta aiheesta hiukan..

kiitos prisku tsempistä tosi paljon! ja muista sit potkii mua oikein kunnolla jos alan ilmasta lipsumisen merkkejä... =) muistutat mua kato sit että miksi mä ylipäätään aloin keventää, jos satun heikkona hetkenä ajattelee ettei tuu mitään..

mun syyt miks aloin keventää on se että mulla ei oo hyvä olla nyt omassa kropassa, haluan näyttää paremmalta, haluan elää pidempään ja terveempänä ja jaksaa paremmin!

yleensä jos mä haluun jotain tosi paljon, mä hankin sen keinolla millä hyvänsä. ja nyt mä haluan oppia ne terveemmät elämäntavat just sillai että niistä tosiaan tulee osa normaalia elämää niinku ois aina elänykin niin! mua vaan hiukkasen jänskättää se että miten mä maltan odottaa tavoitteiden saavuttamista... niinku ehkä jo tiiätte, mä oon se hetikaikkimullejustnyt-tyyppi... mut mä tiedän ettei ole terveellistä pudottaa painoa liian nopsaan, pelkään vaan että kyllästynkö mä odottamaan... no, toivottavasti en. hitaasti hyvä tulee.

mulla ois ihannepainoon vähintään 20-25 kiloa vielä. mä oon viimiset 10-12 vuotta ollu koko ajan ainaki vähän ylipainoinen. ennen raskauksia olin noin 10-15 kiloa ylipainoinen ja mun eka tavote on saavuttaa toi paino ennen raskauksia. jos, ei vaan KUN mä pääsen sinne, asetan uudeksi tavotteeksi ihannepainoon pääsemisen. mä oon varmaan joskus yläasteen alussa ollu viimeks normaalipainonen. voinko mä prisku joskus oikeesti saavuttaa ton normaalipainon, kun olen niin kauan kantanu näitä läskejä? mä kyllä siis uskon että laihdun mutta voiko se stopata se putoaminen jossai vaihees sillai ettei vaan enää oikeesti jatku? vai pitääkö sitä sitten tiukentaa linjaa taas entisestään? mä en halua vetää liian tiukaks syömisen suhteen ettei tuu sellasta oloo et ei mitään saa syödä. nyt syön noin 1600 kcal/vrk ja jos oon tosi paljon liikkunu, lisään hiukan kaloreita.musta tää tahti on tuntunu hyvältä. mä en kyllä jaksa päivittäin tarkastaa syömääni kalorimäärää mutta kyllä sen nyt suurinpiirtein päässä saa laskettua kun syö aika paljon samoja tuotteita.

sit liikunnasta, täl hetkel mä kävelen ja steppaan stepperillä lähinnä. kuntopyöräkin olis. näin alkuun mulle ehdotettiin kolme liikuntapäivää viikossa ja neljä lepopäivää. tautana mulla kun oli melkein liikkumattomuus jos ei satuunaisia lenkkejä laskettu. joku ohjattu jumppa tai vastaavaki olis ihan kiva, mut en oikein tiiä mistä sellasen löytäisin? en haluu mitään liian rankkaa näin aluks kun kunto viel surkee.ja mulla ei korrdinaatio riitä esim airobicissä....

nojuu, johan tässä tuli taas omaa napaa jauhettuakin... mä prisku joskus varmaa kyselen sult viel neuvoja tähän asiaan, saanhan sisko? mut mä lupaan seuraavassa viestissä kirjottaa kyl muustaki ku vaan tästä...

sande

Vierailija
26/40 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sande, mä lupaan potkia ja kunnolla:))

Aina saat kysyä ja niin pitääkin!!!! Täällä ollaan valmiina.

Kyllä, oikein hyvin olet oivaltanut. Ei liikaa liian nopeaan. Koko elämäänsä ei kannata laittaa peliin siinä että alkaa laskea jokasita suupalaa! Vaan syö NORMAALIA terveellistä kotiruokaa. Jätät pois turhat sokerit, rasvat, vaalean leivän, limut, jne... lisäät hirveän määrän salaatteja ja hedelmiä. Älä myöskään liiottele leivän syönnillä, se turvottaa;) juo vettä, vichyä, tuoremehuja. Heavyshotit on tosi hyviä! Tavallista suomalaista ruokaa saa ja pitää syödä:)

Se, että et ole koskaan oikeen liikkunut on sulle myös iso haaste. Kolme kertaa viikossa liikuntaa 1 tunti/kerta on hyvä. Pidä koko ajan syke koholla liikkuessasi. Älä " tapa" itseäsi liialla sykkeen nostolla, vaan peruskestävyysalueen liikuntaa.

Laihtuminen on hyvin yksilöllistä. En pysty sanomaan laihdutko takaisin siihen mitä olit " ennen vanhaan" . Sen lupaan että määrätietoisella tavotteellisella KOVALLA TYÖLLÄ laihdut aivan varmana sen kymmenen kiloa, ainakin! Raskaudet, ikä jne vaikuttaa naiseen aina, ja jopa lapsena eletty elämä vaikuttaa siihen miten tiukkaan kuntoon/pakettiin sinä tulet. Muhun on vaikuttanut selkeesti ikä. Alle 25-vuotiaana oli tosi helppoa pitää itsensä kunnossa, 30 vee kun tuli mittariin mä joudun tekee tosi paljon töitä! Ja mä olen sentään alan ammattilainen ja aikanaan kilpaillu fittnestä.

Älä liikaa mieti sitä, mitä sä voisit olla. Tavotteet on hyviä, ja niistä kannattaakin pitää kiinni, mutta pikkuhiljaa, armollisesti. Elä tätä hetkeä, kun tulee vaikeita kohtia, mieti sitä miten ihanaa on olla hoikka, pitää kauniita vaatteita:)) palkitse itsesi aina vähän väliä, motivaato pysyy paremmin!

Ja mä olen täällä sua varten, siskoseni. Olen sun henk.koht. PT!

ÖITÄ!

Vierailija
27/40 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaseen..

Sannuska, kuulosti tutulta, miun pitäis kans ottaa itteeni ihan kunnolla niskasta kiinni..muutaman kilon oon saanut pois, mutta vielä on pitkä matka siihen, mitä haluisin painaa:/

Ainakin 10kg, niin oisin jo tyytyväinen. Silloin painasin sen, mitä ennen lapsia.

Priscu, minuukin saapi potkia:D Miulla tuntuu tuo leipä olevan paha, tosin ruisleipää meillä syödään, tosi harvoin ostetaan ees vaaleeta. Nii ja herkuthan ne kans..eilen vietettiin esikon synttäreitä, arvatkaa tuliko syötyä kakkuu yms. No, sitä ennen muutama viikko menikin niin että kerran/vko oli lupa syödä herkkuja..ei tosin silloinkaan mitenkään hirveesti.

Meillä mies on laihtunut(oonkin varmaan aiemminkin kertonut) varmaan lähes 20kg..tuntui aluks ihan eri mieheltä, kun yhtäkkiä vasta tajusin kun muut alkoi sanomaan että onpa laihtunut..nyt sitten pienessä mielessäni oon aatellut että mie kun oon tämmöinen pyöreempi, et eipä tuo varmaan pitkään jaksa tämmöstä kattoa vaan ettii kauniimman ja laihemman:(

Liikkuminen on vähän hankalampaa, kun on noita kipuja nivelissä. Stepperi meillä on ja sillä oon yrittänyt aina välillä(n.pari kertaa viikossa)steppailla, eli enemmän pitäis sit koittaa syömisiään kattoa.

Käsipainot pitäis hankkia, en tykkää käsivarsistani yhtään. (Punnertaa tms. en pysty, kun kyynärpäät on kipeet.) Sais olla kiinteemmät ja lihaksikkaammat.

No jaa..hitaasti mutta varmasti, se on miun motto tässä asiassa:) Tai no, ainakin hitaasti..

Vierailija
28/40 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on Peppi tasan 4kk:)) ei ollu kiva olo tasan 4kk sitten... huh huijaa!!

Milenna, uinti voisi olla sulle hyvä noitten nivelien kanssa:) ja tottakai potkin sua;) ainahan mä olen vähän " potkinutkin" !!

sandelle piti sanomani kun arastelet noita jumppatunteja, kaikki tunnit ei ole kovin vaikeita ja tanssillisia koreltaan. Mene helpolle tunnille:) pump, step1 jne... niitä on OIKEESTI vasta-alkajille sa siellä edetään hitaasti. Tossakin asiassa, niinku monessa muussakin, harjotus tekee mestarin:) ja ryhmätunneilla on kivaa:D aika menee tosi nopsaan, siellä on ryhmä naisia (miehiäkin) jotka haluaa laihtua, kiinteytyä, voida hyvin! Ohjaajalta saa aina tukea ja kannustusta! Rohkeesti vaan. Et kadu! lihaskunnon rakentaminen ja ylläpitäminen on laihdutuksen tukimuoto. Rasva palaa nopeammin kun lihasmassa kasvaa!

Milenna, mulle tulee bichon havanais poika:) ja ragdoll kisu!

Nyt mä meen taas

priscu ja peppi 4kk

Vierailija
29/40 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea pepille! isoja nää meidän pienet jo on, oikeesti kohta ne puhuu ja kävelee... =)

prisku, mistä noita jumppia ym. löytää? sori tyhmyyteni mut ei oo kokeumusta niin... kansalaisopistolla ainaki mut nehän just loppuu ku kesä alkaa. mistä mä löytäisin jotain tietoa mitä riksussa on mahis tehdä ja missä? osatko auttaa?

ja milenna, vesijuoksu on ton uinnin lisäks kans ihan hyvä vaihtoehto. olin muuten iteki ihan unohtanu et mähän sain oman vyönkin lahjaks niin pitääki taas mennä sitä kokeilee. mä tykkään siitä enemmän ku uimisesta koska en hallitse kunnon uintitekniikkaa niin saan niskat kipeeks. siellä vesijuoksemassa käy nykyään paljon ihan nuoriakin ihmisiä, vaikka mulla ainaki oli aluks siitä sellanen käsitys että se on lähinnä vanhempia varten.. mut sit menin kokeilee sillo joskus ja innostuin!

tänää oli eka virallinen punnitus ja tulos oli -1,5kg. jee, hyvä minä! vyötärönki mittasin huvin vuoks ni oli -2cm. viikossa! mut nyt vauhti varmaan tasottuu kun nesteet on häippässy. aion olla tyytyväinen jokaiseen grammaan mikä on miinuksen puolella.

mites teillä muilla noitten menkkojen laita on? mä oon nyt kuukauden ollu imettämättä kokonaan ja ei vielä oo kuulunu. tosin viimiset kaks viikkoa on ollu sellanen olo koko ajan että olis ovulaatio tai menkat alkamassa. mahaa turvottaa ja hiukan kolottaa. no, en mä niitä mitenkään kaipaa kyllä, ihmettelen vaan..

aada ilmottelee partsilla itestään, pitää mennä!

sande

Vierailija
30/40 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

CMS-salit on myös riksussa! sinne vaan!!!!!

Vierailija
31/40 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisculle nopeasti vaan tulin sanomaan että älä turhaan kärsi siitä hammassärystä! Ole rohea ja käy ajoissa siellä hammaslääkärissä! Mä muistan lopun ikäni sen märkäpaiseen tuolla leuassa joka silloin just ennen Rölden syntymää leikattiin... nim." Vain huumattuna h.lääkäriin"

Ja vielä siitä mun mutsista: hän asustelee yksikseen pientä " mummonmökkiä" ja omistaa koiran joka on hänelle kaikki kaikessa. Koira pitää ottaa joka paikkaan mukaan ja esim meillä ei voi käydä siloin kun tuolla meidän rekulla on juoksu kun mutsi joutuisi silloin tulemaan yksin. Juu, eläinihmisenä mä toisaalta ymmärrän mutta joskus vaan ottaa noiden muksujen puolesta päähän kun ikinä ei voi olla varma tuleeko mummi silloin kun on luvannut.

Sitten mutsi on ehkä maailman paras ihminen löytämään vikaa kaikista muista paitsi itsestään! Ja marina on sen mukaista... Ai että mulla on just nyt kuppi täynnä sitä ihmistä!!! argh!!!

No joo jospa hipsis kahvia keittämään ja sitten vois ihmetellä jotain ulkoprojektia kesälle.

R&R

Vierailija
32/40 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tyylikkäille ihanaa ja iloista vappua!!!!!

Priscilla ja elvis ja tytöt!!

Vierailija
33/40 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rimpe, mä pelkään hammaslääkäriä kun ruttoa!!!! Siis mä en mitenkään vähän jännitä tai vähän pelkää, vaan olen aivan saakelin paskana!!!! Mä olen ihan hysteerinen kun menen sinne sisään... Onneksi mulla on vuosien aikana kehittynyt luottosuhde aivan ihanaan hammaslääkäriin, sellanen tosi symppis nuori mies, joka osaa kohdata pelkopotilaita hellästi ja ihanasti:) Mä aina joulusin vien sille kukan, se oikeesti on syy siiihen että mut yleensä saa lääkäriin... joten meilasin sille... huomenna se soittaa ja sit mun on vaan pakko mennä, PERKELE. Sillon kun mä löysin tän lääkärin, mä tein ihan hirveen duunin, että yleensä sen löysin!! Vihoviimein soitin tänne kyseiseen lääkäriasemaan ja uskalsin vuodattaa koko pelkoni ja sanoin et maksakoo vaikka maltaita, hommatkaa mulle vaikka lastenlääkäri kun mä olen niin hysteerinen... ja sit mä oon siitä hassu, että mä en yhtään tykkää että siinä on ylimääräsiä, eli hoitaja:))) mua pitää hoitaa yksi ihminen!!!! Mutta siis, jumalalle kiitos tästä ihanasta lääkäristä.

Kävin äsken spindessa, teki gutaa!!!!

Rimpe, on meillä sit sama äitee. Munki äidillä on koira joka merkitsee kaikkea, kun mä olen kylässä mun pitää jättää ovi auki kun menen vessaan, kun tämä koira haluaa tulla mukaan... voi jumalauta!!!!!! ja just toi, etsii muista vikaa, mutta itsellä killuu sädekehä pään päällä%&¤)#)))¤!!!!!!!!!!! HITTO!

No niin, Peppi haluu pois kylvystä, mä menen!

Priscilla

Vierailija
34/40 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä onkin kesäinen ilma ulkona! Kun ajeltiin, käytiin kaupassa, niin tuolla läheisellä rannallakin jo ihmisiä istui ja nautti kesän tulosta(ja varmaan jostain miestä väkevämmästäkin)

Miehelle tarjottiin kesän ajaksi pelkkää päivävuorotyötä, normaalisti siis on tehnyt nyt kolmea vuoroa. Mies kysyi miulta mielipidettä, ja mikäpä siinä, kun noilla päivävuorolaisilla on kuulemma parempi lähtöpalkkakin(varastotyötä) mutta ei tietty niitä vuorolisiä tms. tule sitten.

Mieshän tuo jo mietti että jos saisi vaihdettua kokonaan myöhemmin siihen päivävuoroon, ois helpompi kun lapset menee hoitoon ja kouluun yms. eikä tartteis ees yrittää saada nukkuu päivällä.

Tuosta uimisesta..En oikeen tykkää käydä uimahalleissa, äitini käy vesijuoksemassa suht säännöllisesti ja kuulemma on kivaa. Pitäis varmaan koittaa rohkastua ja lähtee vaan liikkumaan..joku harrastus ees ois kiva saada:)

Vierailija
35/40 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glada vappen och bara vatten :-P

Ihana on tosiaan keli, täällä etelä-suomessa on yli 20 astetta, ja esikoinen painelee ulkona t-paitasillaan, eikä tälle pienemällekään tarvi muutakun sisävaatteet ja hattu :-D ihanaa!! Oltiin just tyttöjen kanssa keräämässä valkovuokkoja, ja Justiina tapitti masurepusta aivan onnessaan keväistä ulkoilmaa!!

Mulla vaan on KARMEA allergia! Onneksi sain luvan syödä heinixiä kera nenäsumutteiden, vaikka imetän, etten vallan kuole!! mä oon nääs kaikelle mahdolliselle allerginen... siis voikukille, pajulle, lepälle, koivulle, heinille, pujolle jne... että näin!!

Kaikki hyvin täällä! Tänään neiti sai ekan kerran " vauvajugurttia" ja tottakai rakasti sitä, ja veteli purkin hetkessä tyhjäksi! Puuroa syödään myös ehtoisin jo mukavasti!! Nyt ostin sellasein Nestlen paketin, jota tossa oikeella puolella mainostetaankin. Se oli riisi-banaanipuuro!!

Nipparakin oli käyny kertomassa kuulumisia! Mä en kyllä oikeasti ymmärrä, miten kauan teidän täytyy oikeen odottaa, et todella saatte apua!! Mutta toivoa on!!

Sannuska on jo käyny viihteellä, kuten oli Priskukin!! Ihan kivaa varmasti! Mä nautiskelen vielä tästä imetyksestä, ja meen sitkun mulla on " uskallusta" jättää Justiina hoitoon, siis (muille kuin iskälle)... ja tietty ei enää syö tissiä, vaan vetelee maitonsa mukista! Noh, siihen on vielä aikaa, mut tää on mun vimppa vauva!! vaik, kyl määkin jo kaipaan omia menoja enemmän!! mut ei Justiina enää paljon päivisin tissiä syö, kun ruokaakin menee jo 3*pvä :-D, joten pidemmälläkin kauppareisulla voi hyvin käydä, kun isi on vauvan kanssa!!!

Ja tsemiä paljon Sannuskalle tohon hoikistumiseen, hyvin sä pärjäät, sisko!!

Milennalle ehdotan kans tota pyöräilyä ja uimista, ne ei rasita niveliä!! Mut teet niitä juttuja kun pystyt ja haluat!!

Voi, oispa munkin mies päivätöissä! Meilläkin tekee ukko vaihtelevasti kolmea vuoroa!! Ja, musta noi iltavuorot on pahimpia!!

Prisku on saanut taas vauvoja :-P Olet sinä kyllä aikamoinen emo!!

mut nyt meen!!

nonuli ja justiina 4.5kk

Vierailija
36/40 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

milenna, mä kans täl hetkel arastelen uimahalliin menoa hiukan.. sillon ku pari vuotta sit alotin sen vesijuoksun oli sama juttu. hävetti jotenkin niin paljon mennä sinne läskeineni. mutta sit vaan päätin että aivan sama ja sinne menin. en mä ainakaa huomannu että mua ois kukaan kattellu vaik alunperin pelkäsin et kaikki tuijottaa mun ihroja..

nyt mä kyllä oon pettynyt itseeni.. mun vapun juhlintaan ei pitäny kuulua mitään herkkuja koska herkkupäivä on lauantaina vasta mutta mutta... söin pienen suklaapatukan ja vähän sipsejä... harmittaa. mutta onneksi motivaatio ei kuitenkaan ole kadonnut vaan suunnittelen jo innolla minne päin huomenna lenkkeilen oikein pitkän lenkin kera hyvän musiikin!

olin ihan unohtanuki miten toi musiikki vaikuttaa muhun. pitkään mulla on ollu vaihe että kun mulla on omaa aikaa, en halua ainakaan mitään telkkaa tai radioo päälle koska on koko päivän jo saanut kuunnella lasten ääniä, sekä kotona että töissä aikanaan. sitä halus vaan välillä nauttia hiljaisuudestakin. mutta nyt, mä himoitsen taas musiikkia! oli niiiin eri asia mennä lenkille ku kuunteli samal musaa kuin jos menee ilman musaa. oisin jaksanu kävellä paljon pidempäänkin koska se musiikki anto lisäenergiaa.

ainiin, noista miehen työvuoroista. meillä kans ukko tekee kolmivuorotyötä ja kuten nonulikin, mä vihaan eniten iltavuoroja! sillon mies on käytännössä koko päivän " poissa pelistä" . sitten nniillä on niin kivasti vuorot että aamuvuoroa seuraa aina melkein yö perään. eli se menee aamulla kuuteen, tulee kotiin kahdelta ja lähtee takas kympiltä illalla. ja arvatkaa mihin toi väliaika kuluu... nukkuu ja syö ja käy suihkussa. noh, positiivista on kuitenki se että työpaikka on aivan kotimme vieressä ja mies tykkää työstään. ei viihtyny yhtää entisessä duunissaan ja se oli kurjaa tietty miehelle mutta myös mä kärsin siitä. sen suhteen kaikki on nyt hyvin siis.

mä ite tykkäisin tehä vuorotyötä mutta en voi ajatellakaan noiden lasten takia että molemmat tehtäis. sääli. sillä kun tienaiskin hiukan paremmin.

mä olin valmistumiseni jälkeen yhden kesän töissä yhessä lastenkodissa ja siellä oli kivat työvuorot. 24h kesti vuoro mutta niitä olikin sitten vaan yleensä 2-3 per viikko. ja yön sai nukkua siellä työaikana, se oli varallaoloa. tuntui jotenkin että sen kuukausiliksan sai " liian" helpolla ku oli vaan pari pv viikossa töissä. mutta mä viihdyin siellä kyllä hyvin, pitänee harkita joskus lisäkouluttautumista.

nyt pitää mennä, vappuja vielä kaikille!

sande

Vierailija
37/40 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonuli; On tuo allergia varmasti inhottavaa, miun mies kans pärskii ja silmät vuotaa aina näin keväisin. Joten Heinix on tuttu aine täälläkin.

Kiva että tytölle on alkanut puuro maistumaan:) Meillä ollaan vieläkin ihan alkutaipaleella, tosin nyt Minttis availee jo suun ettei tarttee yrittää sitä lusikkaa työntää kielen ohi, montaa kertaa ainakaan:)

Puuro on kans mikä maistuu parhaiten.

3-vuorotyö; Miusta kans iltavuorot on kaikista kököimpiä, kun aamupäivästä ei useinkaan paljon saa aikaan ja sittenpä lopupäivä menee miehellä töissä. Mies tykkää yövuoroista kuulemma eniten, yökyöpeli siis on, mut nukkuminen jää sit välillä vähän turhan vähälle, kun esikko juoksentelee ja huutaa täällä, vaikka koittaiskin hyssytellä. Onneks kuitenkin miehellä on aika hyvät unenlahjat, en tiiä pysytsinkö itte nukkumaan päivällä..tai no, jos ois yön valvonut, niin kaipa sitä nukuttais.

Huoh,omaa " napaa" sen verran, että nivelet on ollu taas kipeemmät, että pitkästä aikaa otin särkylääkkeenkin aamulääkkeiden lisäks. En tiiä missä asennossa olin nukkunut kun alaselkäänkin pisti aika ikävästi. Kädethän ne on kans kipeet, tuntuu ettei jaksa nostaa ees tuota vauvaa..ja jalat;näkisitte minkälaista köpöttelyä kävely on, heti kun nousee sängystä.

Onneks on nuo lapset ja mies, ilman niitä vois jo miettiä syitä et miten jaksais päivästä toiseen. Ikää ei kuitenkaan ole kuin " vähän" mut olo kuin vanhalla mummolla. Ei tää aina mitään herkkua ole tää elämä:/

Tiedän ettei oo järkeä tälleen itteensä surkutella, kun kuitenkin löytyy ihmisiä, joilla asiat on paljon huonomminkin. Kipu kuitenkin vie voimia.

Vierailija
38/40 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne on kaikki lyylit kadonnut??

No okei, pakko myöntää etten itsekään oo hirmu aktiivinen ollut,nolottaa.

Priscu ja Rimpe, teilläpäs kummalliset äidit!

Miun äiti ei tykkää koirista ees, kissaihminen on enemmän ja aina meil on kissa ollut(siis sillon kun kotona asuin), välillä kaksi ja kolmekin. Siinä vaan on se huono homma, kun vanhempani asuu suht lähellä tietä, niin varmaan muutama noista kissoista on autonkin alle jäänyt:(

Äiti tykkää näistä meijän palleroista(lapsista siis, varmaan myös kissoista) mut aina kun siellä ollaan, jossain vaiheessa alkaa se; Onpa kiva kun miulla ei oo enää näin pieniä omia, kyllä menis hermot yms. Mut vaikka oon kysynyt että onko meidän siellä olosta liikaa vaivaa tms. niin vastaus on aina ei.(Ollaan yleensä yö, joskus kaksikin siellä, asuvat sen verran kaukana ettei huvikseen ajais, kun esikko tykkää siellä olla)Luulis vaan että äiti pystyis miulle totta puhumaan tuommosistakin, on aika suorapuheinen muuten.

Meillä elämä rullaa normaaliratojaan..esikko on hirveessä vauhdissa koko ajan, välillä repii hermoja oikeen tosissaan eikä se pottailu/pönttöily onnistu vieläkään:( Tuossa muutamana päivänä teki kaikki pönttöön(paitsi yhdet kakat vaippaan) mut sitten taas kieltäytyy menemästä koko vessaan vaikka ollaan mitä sanottu.

No, ehkä se joskus alkaa onnistuu.

Vauva on ollut jonkin aikaa yks pikku kiukku-iita, ei oo voinut laskea sylistä oikeen minnekään, kun alkaa heti hirvee kitinä, joka yltyy pian huudoksi, jos ei kukaan nosta syliin. Nythän tuo kumman kiltisti istuu napottaa sitterissä ja kattoo mitä se mamma koneella puuhaa..just heräs unilta.Siis vauva.

Kiinteitä ei oo vieläkään kunnolla alotettu, vähän maisteltu vaan ja sylkee kaiken takas ulos. No, rintakumista sentään ollaan päästy:)

Kevätsiivousta oon koittanut tehdä, omien vaatteideni ja kenkieni osalta..pari laatikollista tuota on tullut..Oonkohan mie ollut hamsteri entisessä elämässä tai jotain?;)

Eipä miulla muuta, tulkaahan muutkin ilmottautumaan,jookos!?

-Miltsu ja tytsit-

Vierailija
39/40 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscu, mie pelkään hammaslääkäriä kans ihan hulluna. Oon miettinyt jo semmoselle pelkolääkärille menoa, mut en oo saanut sitäkään aikaseks tilata:(

Vierailija
40/40 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou!!

Kevätsiivousta täälläkin! Ikkunat pesty, ja kaikki muukin:) ihana kun sai tehtyä!

Hammas lopetti kiukkuilun, joten en tiiä sit mikä oli...? Milenna suosittelen käymistä pelkopotilaana, se kannattaa!!!!!

Meillä menee tosi kivasti! Soseita vedetään jo ja hyvin maistuu! Peppi on aivan ihana:))) niin tyytis tyttö ja yöt nukutaan 12h heräämättä!!!!! IHANA LAPSI!!!!!!!! Kovasti yrittää kääntyä/ryömiä mutta kun toi masu on suuren sorttinen niin ei se oikein onnistu;) pikkuhiljaa!!!

Palstahiljasuudesta.... joo. On ollu hiljasta, kaikkien kohdalla. Eipä täällä viitsi itsekkään yksinään höpistä;)

Priscu