Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävämiehen outo käytös

Vierailija
01.12.2008 |

Mies, jonka kanssa olemme todella läheisiä, tapasi sattumalta viime viikolla aviomieheni. Ystävämieheni on toki tiennyt, että olen naimisissa, mutta tänään kun tapasin hänet, hän käyttäytyi minua kohtaan kuin olisin ollut kuka tahansa tuttava. Lisäksi hän mm. känsi katseensa pois, kun kättelimme (virallinen tilaisuus) ym. Muita tilaisuudessa olleita hän sen sijan kohteli normaalisti, oli näille jopa hieman normaalia seurallisempi. Onkohan hän salaa ollut ihastunut ja nyt mieheni tavattuaan jotenkin loukkaantunut tai muuta vastaavaa? Kertokaa miten tulkitsette hänen käytöstään. Olen surun murtama, sillä rakastan tätä ystävääni hyvin paljon.

Pliis, vastatkaa. Olen jostain syystä ihan sekaisin, sillä en halua menettää hänen ystävyyttään. Jossain vaiheessa aion kysyä, jos tilanne ei muuten laukea, mutta vielä en kehtaa, jos vaikka olen tulkinnut ihan väärin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riutuu kaipauksessaan kaiket päivät. Yöt myös.

Senhän halusit kuulla?

Voit sitten ensi viikolla kirjoittaa "voi ei olen varattu ja rakastunut toiseen mieheen, mitä teen?"

Vierailija
2/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä palstan hengen, mutta silti. Kun on oikeasti pakka sekaisin, kaipaisi välittämistä, vaikkakin vierailta ihmisiltä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei ole ääneen sanottu, mutta ystävyys on todella syvää. Siis henkisellä puolella. En ole niitä naisia, jotka hullaantuvat miehiin fyysisten tarpeiden vuoksi.

Siinä tapauksessa mies on fiksu ja piti etäisyyttä. Jos on tosi fiksu, pitää edelleen.

Pahinta, mitä voit tehdä on mennä miehen luo ja alkaa kyselemään mitä tapahtui ja sitä kautta sanomaan ääneen miltä sinusta tuntuu. Jos mieskin on ihastunut, ette saa mitään muuta kuin sydänsärkyä (siis jos et ole valmis hyppäämään kokonaan uuteen elämään). Jos taas ei ole ihastunut, olet nolo ja tilanne on molemmille lähinnä kiusallinen.

Niin kauan kuin ei ole valmis menemään koko matkaa, ei kannata alkaa avautumaan ihastuksistaan niiden kohteelle. Ei vaikka kuinka tekisi mieli. Usko pois, been there, done that.

Vierailija
4/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on järkeviä vastauksia.

Etkö aikuinen ihminen ymmärrä että voit ihan itse vaikuttaa siihen kehitätkö valtavan draaman koko jutusta vai et?

Vierailija
5/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet laidasta laitaan, hetkiä joihin ei tarvita sanoja.

Ap

Vierailija
6/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
7/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä takerrut ja ripustaudut tähän "ystävääsi" ihan liikaa. Ei kuulosta tasapainoiselta kaverisuhteelta. Keskitypä perheeseesi ja anna tuttavasikin elää omaa elämäänsä... hänellä on varmaan muutakin elämässään kuin sinä?

Vierailija
8/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olet onnesi ansainnut, meillä on vain yksi elämä" ja siten oikeuttaa pettämisen ja jättämisen, perheen hajottamisen.

Onhan se nyt niin kovin ikävää kun elämässä joutuu kieltäytymään jostain vaikka ap niin tahtois.

että sä takerrut ja ripustaudut tähän "ystävääsi" ihan liikaa. Ei kuulosta tasapainoiselta kaverisuhteelta. Keskitypä perheeseesi ja anna tuttavasikin elää omaa elämäänsä... hänellä on varmaan muutakin elämässään kuin sinä?

Vierailija
9/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos miehelläsi olisi tällainen ystävä? Joku nainen, jota kohtaan tuntee joitan syvää ja erityistä?

Olen ollut sun tilanteessa, tosta ei tule mitään hyvää. Joko eroat reilusti tai sitten otat etäisyyttä ihastukseesi ja tulet järkiisi.

Vierailija
10/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteeko samaa syvää ystävyyttä? olen lukenut jotain roskaromaanista mitä

se oikea rakkaus (ei huuma) on ja nyt se luulet sitten löytäneesi, älä vaan pety sitten.

Vierailija
11/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyrkyttänyt itseäsi ja osoittanut ihastuksesi/kiinnostuksesi liian selvästi. Herrasmiehenä hän haluaa osoittaa sinulle, ettei ole kiinnostunut sinusta siinä mielessä.

Vierailija
12/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluat uhrata sen?

Vierailija
13/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaisa tuokio kelpaa. Kokeile vaan. Älä kerro miehellesi tietenkään ja sitten voit tehdä valintasi.

Vierailija
14/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän oli elätellyt toiveita. Sitten tapasi miehesi ja tajusi, että ei toivoa. Haluaa sinuun etäisyyttä kun tajusi, että teidän välillä ei tule muuta olemaan. Valitettavasti teidän välit ei lämpene tuosta ennen kun hän löytää oman naisen.

TAI sitten ei liity mitenkään siihen. Kysy ihmeessä.

Vierailija
15/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän käydä pökkimässä sinua. Nyt on tutustunut mieheesi ja ihastuksensa kohteen puolisoa ei nyt varmaan kukaan halua tavata. Sori, nyt meni ystävyys ainakin osittain.

Vierailija
16/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehellä on huonoja kokemuksia silmille tulevista aviomiehistä ja halusi pelata varman päälle? Tai sitten on ihastunut ja nolosteli omia ajatuksiaan miehesi seurassa? Mistäpä noista tietää.

Olen jostain syystä ihan sekaisin, sillä en halua menettää hänen ystävyyttään. Jossain vaiheessa aion kysyä, jos tilanne ei muuten laukea, mutta vielä en kehtaa, jos vaikka olen tulkinnut ihan väärin.

Tuo sen sijaan on outoa. Taitaa olla sinun puoleltasi vähän enemmänkin kuin pelkkä ystävyys?

Vierailija
17/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei kuulu sellainen, että naimisissa olevan naisen ympärillä pyöritään kuin kärpänen. Sellainen mies vaikuttaa vähän ressukalta. Kun ei ne muut ihmiset tiedä teidän ystävyyssuhteen laatua. Vaikka provo kai tämäkin on?

Vierailija
18/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
19/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa itsellesi rehellisesti..

Vierailija
20/30 |