Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävämiehen outo käytös

Vierailija
01.12.2008 |

Mies, jonka kanssa olemme todella läheisiä, tapasi sattumalta viime viikolla aviomieheni. Ystävämieheni on toki tiennyt, että olen naimisissa, mutta tänään kun tapasin hänet, hän käyttäytyi minua kohtaan kuin olisin ollut kuka tahansa tuttava. Lisäksi hän mm. känsi katseensa pois, kun kättelimme (virallinen tilaisuus) ym. Muita tilaisuudessa olleita hän sen sijan kohteli normaalisti, oli näille jopa hieman normaalia seurallisempi. Onkohan hän salaa ollut ihastunut ja nyt mieheni tavattuaan jotenkin loukkaantunut tai muuta vastaavaa? Kertokaa miten tulkitsette hänen käytöstään. Olen surun murtama, sillä rakastan tätä ystävääni hyvin paljon.

Pliis, vastatkaa. Olen jostain syystä ihan sekaisin, sillä en halua menettää hänen ystävyyttään. Jossain vaiheessa aion kysyä, jos tilanne ei muuten laukea, mutta vielä en kehtaa, jos vaikka olen tulkinnut ihan väärin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin pikkujouluaikana. Koeaja niin kuin sanotaan...

Vierailija
22/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sinä hänelle sitten olet, jos et tuttava? Ja miksi menet asiasta ihan sekaisin? Kuulostaa, että jutussa on omalta puoleltasi vähän enemmän pelissä kuin annat ymmärtää... Ei kai tuollainen muuten häiritsisi suuntaan taikka toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaa asiasta joka ei ole ongelma. Ehkä hän ei vain halunnut olla kovin tuttavallinen miehesi seurassa, mikä ei tarkoita, että hän olisi palavasti rakastunut sinuun.

Vierailija
24/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Tuosta tulee harmia teille molemmille jos annatte tunteen viedä etkä ole valmis eroamaan nykyisestä miehestäsi,

tiedän ettet toimi tämän ohjeen mukaan, en minäkään toiminut, mutta nyt kun mies itse ottaa etäisyyttä, kannattaa sinun antaa hänen menää, vältytte niin isoilta suruilta tulevassa.

sama 8

Vierailija
25/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain jonain hyvänpäivän tuttuna, ei ystävänä. Häpeää ehkä sitä, että on joskus epähuomiossa tullut kertoneeksi sinulle jotain juttuja itsestään. Tuskin on ihastunut. Miehet ovat erittäin huonoja tunteittensa peittelyssä ja jos he jonkun haluavat, niin metsästys on yleensä ilmiselvää!

Vierailija
26/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet romanttisessa mielessä hänestä kiinnostunut. "Tuttavamies" ei halua alkaa varattujen kanssa millekään.

Vierailija
27/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tulee päivän selvästi ilmi apn aloituksesta...

Kauanko olette olleet tässä tilanteessa?

8

Vierailija
28/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"duettoa nahkahuilulle ja majavalle". Ei ne tavarat siitä kulu.

Vierailija
29/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei ole ääneen sanottu, mutta ystävyys on todella syvää. Siis henkisellä puolella. En ole niitä naisia, jotka hullaantuvat miehiin fyysisten tarpeiden vuoksi.

Vierailija
30/30 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän "ystäväsi" kolmanneksi pyöräksi...