Käsittämätöntä!! Kaveri sai vauvan, ja väittää ettei voi imettää,
siis OLLENKAAN, koska maitoa tuntuu tulevan niin vähän!?! No milläs helvetillä se määrä kasvaa ellei imettämällä?? AAARGH.
Kommentit (144)
että kaikki eivät voi imettää ja silti lapsista kasvaa terveitä ja reippaita lapsia. En oikein muutakaan syytä keksi näille jatkuville " naapurinkumminkaimankissa ei imetä" -aloituksille.
noin 80-90% ei pysty imettämään, " kun maitoa ei vain tule riittävästi" . Hohhoijjaa...
faktat tänne kuinka kauan sitä pitää imettää sitä lasta sillä omalla maidolla, 5, 8 vai 13 kuukautta?? Monenko tunnin välein maitoa tulee antaa sääntöjesi mukaan että on hyvä sitten äiti?? Kummalla tissillä aamu on aina aloitettava? Kerro nyt kun kerta tiedät faktat kaikissa olosuhteissa ja tapauksissa?
Vierailija:
pystyvät imettämään. He eivät olekaan niin vierautuneita luonnosta kuin länsimaalaisäidit, jotka vaativat sektioita, eivätkä osaa imettää.
Kas kummaa, kun ne laihat afrikkalaisäidit eivät yleensä pysty imettämään, koska eivät saa tarpeeksi itse ravintoa! Sinä olet juuri tuollainen tyypillinen kermaperse-länsimaalainen, joka kuvittelee tietokoneensa äärellä, että kaikki muut ovat vieraantuneet luonnosta.
lapsi sairastui 4-vuotiaana diabetekseen ja toinen on moniallerginen.
hakisivat edes salassa korvikkeensa
Vierailija:
että kaikki eivät voi imettää ja silti lapsista kasvaa terveitä ja reippaita lapsia. En oikein muutakaan syytä keksi näille jatkuville " naapurinkumminkaimankissa ei imetä" -aloituksille.
Ei ihme, jos ei imetys onnistu, kun ei ton vertaa viitsi asioista ottaa selvää.
Vierailija:
Monenko tunnin välein maitoa tulee antaa sääntöjesi mukaan että on hyvä sitten äiti??
Vierailija:
lapsi sairastui 4-vuotiaana diabetekseen ja toinen on moniallerginen.
Voi pyhä yksinkertaisuus... No, ei minuakaan imetetty. En ole diabeetikko, en sairasta allergioita, en ole edes korvatulehdusta sairastanut. Mites tuon selität?
jotain lasta kohdellaan huonosti.
Vierailija:
Vierailija:
onhan se hävettävää katsoa kaupan kassalla, kun vastasyntyneelle raijataan lavakaupalla korvikkeita, itse mulkaisen aina niin pahasti kuin pystyn
hakisivat edes salassa korvikkeensa
Vierailija:
ja lapsuusiän diabeteksen yhteys on todettu monissa tutkimuksissa. Oletko kuullut riskeistä ja todennäköisyyksistä?
Väitätkö, ettei tupakointikaan aiheuta keuhkosyöpää, koska kaikki eivät sitä saa.
En jaksa keskustella noin yksinkertaisen ihmisen kanssa, joten ole ystävällinen, äläkä vastaa enää.
ja ps. olen kuullut, kunhan huvikseni viisastelen moiselle ääliölle. =)
Itse asiassa miehesi ei mulkkaa niitä lavoja, vaan jotain ihan muuta. If you know what I mean...
ihan sama, saako joku lapsi pelkkää leipää syödäkseen vai sitten monipuolista ruokaa?
Vierailija:
ja lapsuusiän diabeteksen yhteys on todettu monissa tutkimuksissa. Oletko kuullut riskeistä ja todennäköisyyksistä?Väitätkö, ettei tupakointikaan aiheuta keuhkosyöpää, koska kaikki eivät sitä saa.
En jaksa keskustella noin yksinkertaisen ihmisen kanssa, joten ole ystävällinen, äläkä vastaa enää.
onpa mies muuten joskus mennyt neuvomaankin, miten vauvaa oikeasti pitäisi hoitaa!
Vierailija:
Itse asiassa miehesi ei mulkkaa niitä lavoja, vaan jotain ihan muuta. If you know what I mean...
Elämäni on pirstaileina jos mulkaiset minua....=D =D
pystyvät imettämään. He eivät olekaan niin vierautuneita luonnosta kuin länsimaalaisäidit, jotka vaativat sektioita, eivätkä osaa imettää.