Miten nopeasti laihtuu, kun on suht nopeasti lihonut ylipainoiseksi - ja lähinnä jokailtaisella keksin/sipsien syönnillä?
Nyt olen jättänyt kaikki iltamässyt pois. Huomasin kevään tullen, että voi hyvänen aika, paino on kivunnut talven aikana samaan kuin se oli viimeksi viimeisillään raskaan ollessani!
Eli olen 164cm pitkä ja painan nyt 75kg (järkytysten järkytys)
Vuosikausia mulla oli sellaisena " hyvän olon painona" n. 62-65kg. Sitten se stressaavien vaiheiden kautta sinkosi n. 71kg ja siitä vielä tähän kilomäärään. Nyt olen päättänyt heittää iltamässytyksen pois ja tuumaankin, että mitenköhän kauan menee, että nämä suklaalla/kekseillä ja bissellä tullut ylikilot putoavat.
Kokemuksia tai ennustuksia?
Kommentit (3)
mutta jotenkin siitä keksidieetistä alkoi tulla jo tosi ällö ja turvonnut olokin. Lisäksi kun tajusin vielä haluavani raskaaksi - ei kiva olla joku 90kg sitten synnärillä...
Koska et ole mitenkään reilusti ylipainoinen, laihdut hitaasti, vaikka kuinka yrittäisit. P1-2 ensimmäistä kiloa menee vielä suht kivasti, mutta sitten alkaa jumittaa. Riippuu kyllä jonkin verran iästäsi, alle 30-vuotiaana laihtuu vielä suht hyvin.
Muutama kilo voi lähteä nopeastikin, viisikin voi vielä mennä nopeasti. Sitten vauhti alkaa hidastua väkisinkin.