Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia fiiliksiä teillä on ollut uhmaikäisten

Vierailija
03.04.2008 |

kanssa. Mua suututtaa välillä tosi pahasti, kun kokoajan pitää rientää tekemään jotakin luvatonta ja pesuja ja pukemista vastustaa.

kiljuu, itkee juoksee karkuun. Kaupassa kiukuttelee ja hakee tavaroita ja karkaa..

Onko ihan normaalia toimintaa 2½ vuotiaalta? Välilla suuttuttaa niin vietävästi koko touhu kun saa kokoajan vahtia, hakea pois jostakin ja kieltää.

Itse olen välillä niin loppu henkisesti ja fyysisesti ja ahdistaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus katselen pojan vauvakuvia, mikä saa kaikenegatiivisen häipymään. Se sama suloinen tyyppihän se siinä on, nyt vaan isompana ja lisäksi sillä raukalla on vaikea ikä menossa. Ei enää suututa, tulee vain iso halu auttaa toista selviytymään omien tunteidensa kanssa.

Vierailija
2/4 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään: joskus tuntuu että inhoan koko riehuvaa penskaa, miten se voikin olla välillä niin epämiellyttävä ja miksei mikään järkipuhe mene perille?! Päivästä toiseen samat väännöt, joskus en jaksaisi vaan tekisi mieli heittää hanskat tiskiin ja mennä sohvalle lukemaan lehtiä, huutakoon yksinään. Epäonnistumisen ja turhautumisen ja voimattomuuden tunteita, kun en keksi mikä toimisi , enkä jaksaisi, epäilen etten myöskään osaa. Ärsyyntymistä, kun joku lastenpsykiatri tellussa kertoo, miten pitäisi pysyä rauhallisena aina ja ikuisesti tilanteessa kuin tilanteessa - hemmetti soikoon, voiko olla ihminen ollenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinen " vauvaikä" menossa. Luulin uhman loppuvan 3v viimeistään, mutta ainakin meidän esikoinen on tulta ja tappuraa ja koko ajan vääntöä jostain. Jos ei muuta, niin tappelevat keskenään tai sitten joku loukkaa itsensä tai muuta.

Olen tosi väsynyt olemaan äiti.

Vierailija
4/4 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan poikki ja ihmettelen, olenko vaan niin paljon heikompi ja paskempi mitä ne kaikki muut maailman äidit, jotka jaksavat olla koko ajan onnellisia ja seesteisiä, eivätkä koskaan menetä hermojaan eivätkä korota ääntään. Ihana kuulla, etten ole ainoa. Viime viikkoina tämän asian kanssa on saanut tosiaan taistella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän