Mä en tiennyt että on noin yleistä että heteromiehet haluaa homoseksiä (IL)
"Periaatteessa heteromies, joka haluaa kullin perseeseen, saattaa enemmän haluta todella lujaa seksiä"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/be80e312-b039-4e70-b629-e3902b…
Kommentit (41)
Tuo hinari pelleilee hengellään nyt!
No eivät ole heteromiehiä, vaan biseksuaaleja.
Hetero voi panna naisen kaikkia reikiä, mutta ei ota kalua tai tekopippeliä mihinkään reikään. Eikä harrasta miesten kanssa mitään seksuaalista.
Ei kannata provosoitua sen ihmisen fantasioista
Heteroita ei olekaan.
Ei ainakaan, jos setalta ja prideltä kysytään.
Mä oon homo mutten tykkää homoseksistä.
Vierailija kirjoitti:
Hetero voi panna naisen kaikkia reikiä, mutta ei ota kalua tai tekopippeliä mihinkään reikään. Eikä harrasta miesten kanssa mitään seksuaalista.
Ei kerta homoksi tee, ja kymmenestä nollaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella ne on heteroja?
Sillä, että eivät ole kiinnostuneita miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko yksi niistä "heteroista" keitä hän on pannut?
Kannattaa pellen pysytellä vaan siellä epsanjassa, Suomessa saattaa napsahtaa leukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hetero voi tehdä ihan mitä tahansa kyseinen hetero haluaa tehdä eikä sinulla ole siihen mitään nokan koputtamista. Jos hetero haluaa ottaa mieheltä suihin, niin sitten hän ottaa. Edellyttäen tietysti että se toinenkin mies on suostuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelleile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole kiinnostunut, niin miksi kuitenkin tekee mieli panna miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yksi niistä "heteroista" keitä hän on pannut?
Todennäköisesti. Varmaan jonkun videopätkänkin vielä kuvannut ja nyt alkaa olla kylmää rinkiä perseen alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelleile.
Kyllä pelleilee, raja on olemassa ja se ylitty nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole kiinnostunut, niin miksi kuitenkin tekee mieli panna miestä?
Kaikkea voi kokeilla ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi. En minä ole järin kiinnostunut ollut valtaosasta niistä naisistakaan mitä olen elämäni aikana pannut, sattuivat vaan olemaan paikalla ja antavaisia kun on seksiä tehnyt mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelleile.
Kyllä pelleilee, raja on olemassa ja se ylitty nyt.
Ei ylittynyt. Mene sinä ripuliranne nyt vaan nukkumaan ja jätä nämä palstajutut meille aikuisille.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pellen pysytellä vaan siellä epsanjassa, Suomessa saattaa napsahtaa leukaan.
Ei saata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetero voi tehdä ihan mitä tahansa kyseinen hetero haluaa tehdä eikä sinulla ole siihen mitään nokan koputtamista. Jos hetero haluaa ottaa mieheltä suihin, niin sitten hän ottaa. Edellyttäen tietysti että se toinenkin mies on suostuvainen.
Vai niin, mutta kun kyseessä ei ole mikään mielipideasia. Hetero ei harrasta koskaan miehen kanssa minkäänlaista seksiä, eikä se fakta siitä inttämällä muuksi muutu.
Homot, biseksuaalit ja kaappihomot tekevät sitten miesten kanssa mainostamaasi "mitä haluaa".
"Hetero"