Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisen pitää ymmärtää ns, toisen reviiri.

Vierailija
03.04.2008 |

Lto sanoi, että tyttömme 3,5-v menee välillä liian lähelle ryhmän pienimpiä eli noin 1 vuotiaita( ilm. silittää kasvoja tms). Meille on tulossa vauva ja puhuu siitä kuulemma paljon. Nyt olen alkanut miettimään, että pitääkö ne tytärtämme jotenkin poikkeavana. On kova halailemaan esim minua ja minä myös häntä. Onko syytä huolestua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huoh*

Vierailija
2/4 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittelee ja halii yms. En ole ajatellut, että siinä olisi jotain pahaa. Toki ohjeistan, että antaa pienemmän olla rauhassa, jos tämä ei tykkää koskettamisesta. Aika outoa olisi kokonaan kieltää, kun kuitenkin kyse hellyyden osoittamisesta eikä kiusaamisesta. Itseäni ei myöskään häiritse jos joku vieras lapsi haluaa meidän vauvaamme paijata, kuopus onkin tietysti tottunut jo kotona vastaavaan ja selvästi nauttii isompien lasten huomiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4 lasta ja kaikki (myös minä) ovat sellaisia, että kaipaavat ympärilleen omaa tilaa. Eivät tykkää yhtään, että vieras lapsi tulee ja käy kiinni. Minun mielestä tätä pitää kunnioittaa!!

Ja kyllä, kotona halaillaan ja pussaillaan kyllä!

Vierailija
4/4 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ä se ikä yleensä on, en tiedä. Tätä pk:ssa varmaan tarkoitettu. Yleensähän neurologisesti poikkeavat lapset eivät tätä kykyä omaa, vaan esim autistit tai kehitysvammaiset menevät hyvinkin estottomasti koskettelemaan kaikkia.