Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkälainen digiboksi teillä on? ootteko ollut tyytyväisiä? paljon maksoi?
20.02.2008 |
Meillä ei oo vielä, mutta kyllähän se pitää pikapuoliin hommata. :D
Kommentit (5)
makso joku 199e- ja AIVAN SKEIDA! ääni pätkii (tulee jäljessä) kone tilttailee, ei aina löydä signaalia ja vittuilee maksukortinkin kanssa.. (ilmoittaa välillä salattu kanava eikä näytä sitä vaikka ihan welhon L-pakettiin kanava kuuluu)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muuten olemme tyytyväisiä, mutta boksi käynnistyy hitaahkosti. Välillä Ylen tekstitysten kanssa on ollut ongelmia (ne ovat puuttuneet tai tulleet myöhässä), mutta tämä ei liene digiboksin vika?
voi toista tallentaa ja toista katsella, tai tallentaa kahta ja katsella jotain aiemmin tallennettua samaan aikaan. Hyvä vehje :)
Maksoi vajaat 400¿
Alue: Aihe vapaa
Hinta oli tarjouksessa vuosi sitten 149¿ ja hyvin on pelittänyt.