Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen digiboksi teillä on? ootteko ollut tyytyväisiä? paljon maksoi?

Vierailija
20.02.2008 |

Meillä ei oo vielä, mutta kyllähän se pitää pikapuoliin hommata. :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta oli tarjouksessa vuosi sitten 149¿ ja hyvin on pelittänyt.

Vierailija
2/5 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

makso joku 199e- ja AIVAN SKEIDA! ääni pätkii (tulee jäljessä) kone tilttailee, ei aina löydä signaalia ja vittuilee maksukortinkin kanssa.. (ilmoittaa välillä salattu kanava eikä näytä sitä vaikka ihan welhon L-pakettiin kanava kuuluu)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tarkemmin minkälainen.

Vierailija
4/5 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Muuten olemme tyytyväisiä, mutta boksi käynnistyy hitaahkosti. Välillä Ylen tekstitysten kanssa on ollut ongelmia (ne ovat puuttuneet tai tulleet myöhässä), mutta tämä ei liene digiboksin vika?

Vierailija
5/5 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi toista tallentaa ja toista katsella, tai tallentaa kahta ja katsella jotain aiemmin tallennettua samaan aikaan. Hyvä vehje :)

Maksoi vajaat 400¿