Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko Ikean Svala-lastenpöytä + tuolit hyvät?
03.04.2008 |
Siinä on pöytä ja 2 tuolia, maksaa 29,95 e. Onko tarpeeksi kestävä lasten leikkeihin? Minkä hintaisia vastaavat on?
Ja miten tuo maalaus/petsaus, jos joku on tehnyt, niin onko se onnistunut hyvin?
Kommentit (2)
Eikö se ole aika edullinen sellaisiin kalusteisiin nähden mitä voi ostaa esim. Iskusta?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eivät ole menneet miksikään, eivät linksu tms. tyytyväinen olen ollut (jos vaan ovat samat mitä luulen eli ne puiset, käsettelemättömät). Lakkasin meidän omat valkolakalla ja hyvin on pysynyt.