*********** TOUKOTOIVEET ************
Jospas minä aloittaisin pinon tällä kertaa.
Tänään on neuvolassa käyty aamulla ja upeasti hunnin sydän laukkasi 155/min., tosin sitä laukkaamista me ollaan kuunneltu jo ihan kotosalla, kun hankittiin sellainen kotidoppler. Se on aika hauska laite, ja hyödyllinen. Lauantaina otettiin miehen kanssa rankemmin yhteen, mä kiljuin kuin mikäkin kalkkuna pääpunaisena ja tärisin raivosta. Ja voi hävytön kun pelotti ja kadutti kun siitä tokenin ja rauhotuin, että miten hunnin käy tommoisen kiekumisen kanssa. Noh, dopplerilla löyty äänet ja vähän saatto olla pikku-parka loukkaantunut , kun karkaili aina alta pois kuin sain sen taajuuksille. No nyt kaikki hyvin miehenkin kanssa, päästeltiin molemmat vähän höyryjä :O)!!
Painokin oli noussut 1,8 kg, Hb matala 100! Onkos teillä kokemuksia obsidanista tai floradrixista!!?? Mulla melko herkkä vatsa, todennäköisesti menee ummelle tai sitten levottomaksi ripuliksi :O/!?
Riikka; Mulla vastaavaa tuntemusta orgasmin/seksin jälkeen ollut, vähintään puoli päivää vatsa jotenkin piukan ja ikävän tuntuinen, ei aivan kipeä, mutta ikävä, itse olen tulkinnut sen supisteluksi. Jotenkin vaan tuntuu hurjalta kun ymmärtääkseni O:n yhteydessä myös kohtu supistelee!!?? Eihän se voi tehdä hyvää pikkuiselle, pari kertaa oon jopa "jättänyt väliin" O:n, kun mietityttää noi tuntemukset ja fysiologia, unohdin kysyä neuvolan tädiltä tästä, damn!!
Nyt taas kaikki muut puheenaiheet unohtui, mutta palailen myöhemmin niihin.
Joka tapauksessa Neidille hirmuisesti voimia, joko te pian saatte tuloksia!?
T: Hyttynen ja Hunni 15+3
Kommentit (43)
Heippa kaikille piitkästä aikaa! Oon ollu monta viikkoa niin laiskalla tuulella, että en oo jaksanu raahautuu koneelle kun pakkotilassa..mukavaa taas lueskella kohtalotovereiden kuulumisia!
Tänne ei mitään kummempii..luulen, että oon jo kanssa tuntenut vaavin liikkeitä, semmosta hassua kuplintaa, joka ei kuiteskaan oo mitään mitä ennen ois tuntenut! Mutta eihän siitä voi varma olla, kun ei oikeen tiiä, mitä odottaa. Välillä menee muutama päivä, ettei tunne mitään ja sit taas! Hassuu, että siellä joku pikkanen liikkuu:)
Mulla on nyt ollu muutaman viikon ihme ihottumaa ja kutinaa vähän joka puolella kroppaa..kävin sen takia lääkärillä ja se määräs mut verikokeisiin, jotta nähdään, että maksa- ja sappiarvot on kunnossa..Raskaushepatoosiahan ei vielä näin aikasessa vaiheessa pitäis olla, mut varmuuden vuoksi kuiteskin..Vähän pelotti tuloksia soitellessa, mutta arvot oli onnex kunnossa! Ei selvinny siis ihottuman syy..onko jollain muulla ollu kutinaa tai ihottumaa? Neuvolantäti sano, että se vois olla jotain raskausihottumaa, mutta en sit tiiä..aika ärsyttävää ja kiusallista tää on, mut pääasia tietysti on, että vauva on kunnossa!
Meillä rakenneultraan vielä yli kaksi viikkoa, plääh, en millään jaksais oottaa! Viime viikolla oli onnex neuvola ja siellä kuunneltiin sydänäänet! Oli ihana kuulla ne taas pitkästä aikaa!
tämmöstä tänne! kivaa viikkoa kaikille:)
T: Myrsky 18+0
Ei siinä mitään, kaikkea saa kysyä :). (Olen muuten tyystin unohtanut vastata postiisi, anteeksi!)
Työskentelen siis yläkoulussa laaja-laisena erityisopettajana (=teen työtä yleisopetuksen oppilaiden kanssa, joilla on erilaisia oppimisvaikeuksia: lukivaikeus, keskittymis- ja käytöshäiriöt jne). Huomattavan usein neuropsykologien yms asiantuntijoiden kanssa palaveeratessa kunkin oppilaan meneillään/sunnittelilla olevista tutkimuksista tai valmiista tutkimustuloksista lukiessa vastaan tulevat synnytyksessä tulleesta hapanpuutteesta johtuvat aivovauriot jotka vaikuttavat hyvin monin eri tavoin kunkin nuoren toimintaan (hahmottamiseen jne). Usein nämä jutut paljastuvat vasta vuosia itse synnytyksen jälkeen. Lisäksi mulla on jonkin verran lääkärikammoa: liikaa huonoja kokemuksia ja jonkinasteisia hoitovirheitä takana.
Nämä kaikki yhdessä tekevät sen, että pelkään älyttömästi sitä, että vauva kuolee tai vammautuu synnytyksessä. En pelkää fyysistä kipua, mutta pelko vauvan puolesta saa mut lähes sekaisin. Saattaa kuulostaa naurettavalta, kun ihmiset on kuitekin selvinneet synnytyksistään, tavalla tai toisella, iät ja ajat, mutta mulle tää nyt vain sattuu olemaan totisinta totta. Jutut siitä, että "älähän nyt, suurimmassa osassa kaikki menee hyvin, menet vain avoimin mielin, kun koskaan ei voi tietää, mitä siellä tapahtuu" ei auta yhtään, pikemminkin päinvastoin. Joillekin vain ne kamalimmatkin kauhutarinat (mitä yritän parhaani mukaan välttää, muuten menettäisin mielenrauhani varmaan kokonaan) ovat totisinta totta. Ex-kilpaurheilijana mulle olisi luontevaa valmistautua tulevaan koitokseen huolella etukäteen, päivä kerrallaan tehdä parhaansa, että kaikki menisi hyvin, mutta tää on eri juttu. Fiilis on pelonsekaista pakokauhua kuin nurkkaan ahdistetulla eläimellä. Välillä olo on aika kaoottinen ja saan itkukohtauksia jne. Kuten tänäänkin. Onneksi ekaan polikäyntiin ei ole enää pitkä aika, ihana saada tätä purettue edes jostain suunnasta.
Edellä olleet asiat on henk.koht ajatuksia pelosta, tarkoitus ei ole loukata ketään. Toivon myös, etteivät fanaattisimmat alatiesynnytyksen ihanuudesta paasaajat tule kivittämään mua.
-C
Moikka vaan täältä Hämeestäkin kaikille. Kyllä on masentavaa kun tuo lumi on sulanut pois ja tilalla taas tämä ankea pimeys. Itse kyllä laitoin jo jouluvalot ikkunaan (ihan hillityt sellaiset) että sais jotain valoa tähän pimeyteen.
Neiti21: Uskomaton sissi teillä ja tosiaan itsekin aika sissi olet, kun olet vielä ihan täysissä järjissä kaiken tämän keskellä. Hurjasti tsemppiä sinne edelleen!
Yhteenotoista: Itse kauhulla odotan että millon räjähtää. Meillä kun tuntuu olevan aina sellaiset 4 megariitaa vuodessa, jolloin olen aina lähtemässä ovet paukkuen ja nyt viime riidasta on pitkä aika...no ehkä tämä raskaus on tasoittanut meidän kummankin mielet...voiko se edes olla mahdollista? heh...
Meillä on työpaikalla itsenäisyyspäivän vastaanotto (1000 vierasta, asiakkaita ja yhteistyökumppaneita), joten täytyy iltapuvussa ja korkkareissa töllistellä edustamassa koko 5.12. ilta, mitenkähän käy...pitäiskö harkita jotain tukisukkahousuja...nyt kun ei oikein sitä skumppaakaan voi avuksi ottaa...no ehkä yhden lasillisen :)
Kaikille voimia ja hauskaa loppuviikkoa sekä rauhallista itsenäisyyspäivää!
Linnanneito79 + AinoOnni 14+3
Kävin tänään ostamassa ensimmäiset äitiyshousut H&M:ltä ja aaaahhh tätä autuutta kun tuntuu hyvältä! Eihän tuo maha nyt viela kauheesti pömpötä, mutta sen verran kumminkin että kaikki housut kiristää juuri väärästä paikasta, varsinkin kun teen istumatyötä. Aattelin vaan että mahtuuko näihin kuinka kauan, kun nyt jo tuntuu että vatsa täyttää tuon vyötärön trikoo-osuuden??? no kaipa se venyy...