Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset miehet kunnioittavat naisia keskimäärin enemmän kuin muut.

Vierailija
03.04.2008 |

Samaa vai eri mieltä? Muistakaa lukea sana " keskimäärin" .

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnassa ei tarvitse koskaan kuunnella huutelua tai huorittelua. Sen sijaan naisia arvostetaan ja kunnioitetaan IHMISINÄ.

Vierailija
2/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen mies ei kunnioita naista päättäjänä tai auktoriteettina, mutta arvostaa kovasti äitiyttä ja yleisiä ihmissuhdetaitoja. Kuulostaa karkealta yleistykseltä, mutta sen verran olen uskispiireissä pyörinyt, että kyllä on roolitus tiukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaietkoon seurakunnassa jne.

Vierailija
4/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on miehestä tehty, vajaavainen olento jokaisen ison uskonnon mukaan.

Vierailija
5/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Uskovainen mies ei kunnioita naista päättäjänä tai auktoriteettina,

Minusta seurakunnan toiminnassa naiset nimenomaan saavat hyödyntää taitojaan ja osaamistaan monin eri tavoin. Ei ketään rajoiteta tai katsota alaspäin sukupuolen perusteella.

t. 3

Mielenkiinnosta muuten: mistä seurakunnasta olet? Minä olen kartuttanut omat edellämainitut kokemukseni lähinnä Vapaakirkossa.

Vierailija
6/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heidän käyttäytymisensä perusteella yhdyn ap:n mielipiteeseen.

Vierailija
7/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkona tunkiolla. Kun naiset on mukavan alisteisessa asemassa siellä, niin voihan niitä armollisesti sit " kunnioittaa" irl.

Vierailija
8/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan akat älähtävät!!!!!!!!!! Jotenkin järkyttävää huomata miten miehiä suojellaan tälläkin taholla..:O

Vierailija
9/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme silti vahvasti uskossa ja mieheni kunnioittaa ja kohtelee minua tasa-arvoisena kumppanina.

Vierailija
10/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut vastaajat puhuvat tässä asioista, joista eivät tiedä mitään. Viesteistä näkee heti, että heidän asenteensa uskovaisia kohtaan nousee ennakkoluuloista, ei riittävän laajasta omakohtaisesta kokemuksesta.

Ketään väärin toimivaa ihmistä ei pidä suojella, ei miehiä eikä naisia.

t. uskovainen nainen

Vierailija
11/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa uskovaisen miehen kanssa (huom. olin) ja hän ei kunnioittanut minua pätkääkään. Uskovaiset miehet aliarvioivat naisia ja pitävät heitä heikompina ja huonompina. Nainen esineellistetään; on oltava kiltti ja nätti.

Vierailija
12/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona arvojärjestys tunnetaan. Ja sanonta nainen vaietkoon seurakunnassa pitää paikkansa.

Vierailija
13/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Samaa vai eri mieltä? Muistakaa lukea sana " keskimäärin" .

Vierailija
14/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kertonut. Yhdellä oli niin kauhea isä että heillä oli auton tuuletusremmin ympärille ommeltu kangas ettei väri lähde hakatessa. Kotona ei saanut edes inahtaa. Ja kun näimme vanhemmat niin oltiin niin ihanaa että. Kaverini tästä mainitsi joskus kahdenkesken. Tämä oli se pahin tapaus. Naisia ei arvosteta muuta kuin kotitalouskoneina ja hoitavat lapset

Vierailija
15/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eiköhän se ole kiinni miehestä ei uskovaisuudesta???? Siis niin uskovaisissa kuin " ei-uskovaisissakin" on miehiä (ja naisia) joka lähtöön. Ihmeellistä liittää jokin ominaisuus uskovaisuuteen tai ei-uskovaisuuteen. Molemmista löytyy sekä kunnioittavia että ei kunnioittavia miehiä (ja naisia). Ei se uskovaisuus tuo kunnioitusta tai vie sitä. Käsittämättömän suppea-alaista ajattelua....

Vierailija
16/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut varsin vastuullisissa johtotehtävissä seurakunnan toiminnassa, eikä sukupuoleni ole _koskaan_ ollut minkäänlainen kynnyskysymys.

Myös kotona minä saan mieheltä osakseni tasa-arvoa, kunnioitusta ja rakkautta. Muiden uskovaisten kotioloihin en tietenkään voi absoluuttisella varmuudella ottaa kantaa, mutta ainakin lähimpien ystävieni ja sukulaisteni parisuhteista uskallan sanoa, että näissä suhteissa vallitsee tasa-arvo ja molemminpuolinen arvostus.

3

Vierailija
17/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on teidän oma, henkilökohtainen kokemuksenne?

Vierailija
18/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on luotu miehestä, välttämätön paha lisääntymistä varten.

Vierailija
19/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että noin paksusta kirjasta löytyy yksi tärkeä nainen.

Vierailija
20/108 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan sitä Raamattua nyt lainailee ajattelematta asiaa yhtään pitemmälle? " Koska Raamatussa lukee että nainen vaietkoon seurakunnassa, eivät uskovaiset miehet kunnioita naisia" .

Huomaatteko itse epäloogisuutenne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme