***HUHTIHIPPUSET*** to-su viikolla 14!
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=82&m=12802582&p=1&tmo…
tässä siis linkki alkuviikon turinoihin. :)
Burde ainakin oli yöllä lähtenyt Viltsunhakureissulle! :) tsemppiä vaan sinne! ja Saselle myös, jolla tänään käynnistys!
eipä muuta, mukavaa loppuviikkoa vaan kaikille ja toivottavasti saadaan lisää hippusia pian! t.VadelmaMama, rv 38+2
Kommentit (84)
Valtavat onnen toivotukset sekä tuikku73 että burde!!!
äiti-05-08 rv 36+5
Paljon onnea sekä Tuikulle että Burdelle pikkuisista hippusista!
Vitsi, täs alkaa kul olla jo oikeasti vähän kade...
Niina ja nirppu rv 40+4
Lämpimät onnittelut Burdelle! Ihanaa, että synnytys meni hyvin ja olette jo onnellisena perheenä kotona. Tuo ammeeseen syntyminen kuulostaa hienolta... toivottavasti pääset pian kertomaan synnytyksestäsi!
Vipes2, Rantsu, Sadutar ja muut yli 40 rviikkoiset... täällä toivon kovasti teille kunnon suppareita, että vaavinhakureissulle pääsisitte. Sympatia on puolellanne. Itselläni 39+3 rv ja kovasti toivon synnärille jo pääseväni!
Edellisyönä myös minulla alkoi supistelemaan, mutta kuinka ollakaan ne loppuivat tunnin kuluttua. Olin nukahtanut ja heräsin aamulla suht hyvin levänneenä, mutta pettyneenä!
No sain tänään tehtyä kirppikseltä hyviä, tarpeellisia ja edullisia löytöjä, ettei tämä viikonloppuodottelu mennyt aivan hukkaan : ). Löysin esikoiselle käytetyn hyväkuntoisen maastopyörän, keskimmäiselle nappikset (jalkapalloon ilmoittautuminen ensiviikolla), tulevalle vauvalle touhumaton ja itselleni imetyspaidan. Kerrankin näin... eli löytyi kirpparilta sitä mitä menin hakemaankin.
Ai niin ja vadelmamamalle... tsemppiä viimeisiin koulupäiviin!
Mukavaa ja supistusrikasta alkavaa viikkoa!
Karru 39+3
Oih, olitkin samaan aikaan linjoilla kertomassa vaaleanpunaisia uutisia!Onnittelut tytöstä ja hienoa kuulla että synnytys meni hyvin! Ja vesisynnytyksen sait vielä, oon vähän kade ;) . Onnea!!
-vanilja 39+3