Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~Tonskat huhtikuun alussa~*~

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD00CD]Avasinpa ihan uuden pinonkin meille, kun olen niin touhukas. =)

Ei näy menkkoja ei. Ostin eilen kyllä testin, mutta aamu meni häslätessä ja en sit tehnyt testiä kun se on alakerran veskissä ja käytiin pesulla yläkerrassa..

En tiedä tekiskö testiä päivän aikana, kun mähän käyn pissalla oikeesti melkein puolen tunnin välein enkä tiedä onko sit aina vähän liian laimeeta..=) Jotkut puhuivat, että pitää 4 tuntia pidättää niin sehän on mulle täysin utopiaa! =D

Alavatsassa edelleen tuntuu ku kävelee..Ei satu, ei jomota..ainoastaan tuntuu oudolta. Hyvin selitetty. =) Istuessa ei tunnu mitään. Pläh.

Mä vieläkin uskon, että tänään alkaa menkat, mutta jos ei ala niin on pakko jo testata huomenna! Pelkään kyllä vaan sitä pettymystä taas..piuh.

Olikos vielä muita piinailijoita? Mikä tilanne? Plussia vaan pinohon!!! =D

Mukavaa päivää kaikille!

t. poppis kp32/~31

Vierailija
2/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=D87093] Senkin poppis!!! Mä täällä jo kovasti jännitin sun testitulosta, mutta sä rontti et sitten ollutkaan sitä testiä tänään tehnyt:D No täytyy vissiin sitten jatkaa jännittelyä:)! Plussaonnea paljonpaljon!!!

Niin joo, onnea kovasti Niameylle plussasta!!! Onnellista odotusaikaa!

Omassa navassa ei ole mitään raportoitavaa. Ovis varmaan on tässä jossain vaiheessa tuloillaan, mutta kun en niitä kiertopäiviä nyt jaksa laskeskella, niin tarkalleen en tiedä, että missä vaiheessa tuleepi.

Vähänkös on ollut nyt ihania ilmoja!!! Kesä tulee:)!!!

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

~ ♥ ~ Viipuli ~ ♥ ~

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanaa kun on kevät! Tosin kukahan pesisi ikkunat... Nojoo, ehkäpä ne tulee pestyä vaikka viikonloppuna kun mies on neidin kanssa.

Poppiksella siellä jännät paikat! =)

Oli tullut useampia plussia - onnea tasapuolisesti kaikille!

Meillä nyt sitten on ehkäisy jätetty, joten katsellaan montako vuotta saan viipyä täällä puolella... Mun negatiivinen asenne johtuu siitä, että pyrin pitämään toiveet mahdollisimman matalalla. Ei tule (ehkä) niin rankkoja pettymyksiä, jos tässä menee aikaa.

Jahas, neiti sitten heräsi kun tietsikan sain auki. Pitemmät jorinat toisella kertaa. Pirtsakkaa päivää kaikille!

T. iida-linnea kp 22/?? ja tyttönen 10,5 kk

Vierailija
4/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille kovasti!!!! Ja kunnon keväisiä plussasäteitä muille!!!

Poppis päästä meidät piinasta ;o)

Ollaan joo muutettu. Lauantaina muuttokuorma lähti Helsingistä kohti Liperii ja nyt ollaan jo asetuttu taloksi. On se ihanaa. Tosin kaikki kamat on ihan vielä hyrskyn myrskyn. Lisäks miula ei oikein nyt löydy energiaa touhuta tukka putkella. Pieni mieskin on ollu nyt vähän vaativa kun hampaita puukka urakalla.

Tällaista pikaseen meijjän porukoitten koneelta kun meillä ei vielä yhteydet rullaa.

Sonteri ja masuasukki rv6+1

Vierailija
5/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule jouluvauvaa ei... Testasin jo hätähousuna, koska olen ilmeisesti sitä tyyppiä, jolla testi näyttää jo aikaisin plussaa (ainakin kahdessa aiemmassa raskaudessa). Ei tullut mitään, vain se viivanpaikka kuultaa läpi kun oikein tihrustaa. Siispä toiveet tammikuulle.

Vitsit mä en halua enää kuulla yhtään ilotarinaa siitä, kuinka kaikki aina raskautuu heti keskenmenon jälkeen, " kun se on niin helppoa" . Meille raskautuminen on ollut helppoa, mutta nyt keskenmenon jälkeen näköjään onkin sitten eri asia. Ei kukaan sanonut, että siinä voikin käydä näin päin! No, kolmas kierto toden sanoo. Tai nythän alkaa vasta toinen kunnon kierto km:n jälkeen, mutta siis ilman ehkäisyä menty helmikuusta saakka.

Poppikselle kovasti plussatuulia! Eiköhän se sulle tärppää, kun AA:kin jo niin kutsuu plussajunaan :)

Kandi kp 27/~29-30

Vierailija
6/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]TEE JO SE TESTI! :D Perhana, pidät tonskia piinassa! Nyt heti tekemään se hiton testi!

I-L tervetuloa tosiaan tänne puolelle :) Toivotaan, ettei kauaa tarvis KENENKÄÄN täällä pyöriä.

ON: patjat on pitkästä aikaa pistetty koetukselle oikein kunnolla ;D Vaikka eihän mulla vielä tärppää, mutta on se mukavaa ihan muutenkin ;) Ei hajuakaan koopeistä, oviksista tai mistään. Eli odotan vain niitä menkkoja.

Han kp xyz??[/color]

Vierailija
7/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muuten, totesin tuossa ihan selvän negan tehtyäni, että mulla on ilmeisesti sen km:n jälkeisessä kierrossa ollut joku kiinnittymisyritys, koska sen kierron testissä näkyy ihan haalean haalea viiva, mitä sitten nyt puhtaassa negassa ei näkynytkään.

Mutta nyt loppuu testailu, ja odotan vain niitä menkkoja!

Vierailija
8/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tännekin jotain kirjoittelisi joskus.. :)

Mä alotin maanantaina toiseksi viimeisen pilleri liuskan. :)

Eli toukokuun lopulla ois sit viimeiset pillerit syöty, ja kesäkuun puolen välin jälkeen pääsee sit jännittää. :) Eli maalisvauva olis haaveissa, jos tärppää yhtä pian kuin mitä ekalla kerralla..

Toivottavasti saadaan lisää plussia lähiaikoina! :)

Bejpi ja Eveliina 1v 3kk

Vierailija
9/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandille pahoittelut, ei kerrota mitään tarinoita sulle enää ;)

Poppikselle sen verran että jos kävisit pissimässä nyt siihen tikkuun niin saatais mielen rauha meille muille !

aa ae ja pirpana 4+2

Vierailija
10/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pidä meitä enää jännityksessä! Mä oon rampannut täällä koko päivän kurkkimassa että onko sulla mitään uutisia :)

Beijpi. Tervetuloa tonskailemaan :)

Kandi. Kiva kuulla että joku on täällä ihan samoissa aatoksissa. Mä kanssa menetin nyt jotenkin toivoni ja uskon hengailevani täällä vielä ens kesänäkin. Se siitä km:non jälkeisestä nopeasti raskautumisesta. Pahoittelut negasta!

Blaah! Mua ei enää huvita mikään. :(

Hermione kp 4/31 Miks tää kiertokin menee näin hitaasti....

Vierailija
11/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD00CD]No mä sit sain pidäteltyä tunnin (heh!) ja käväsin pissaamassa purkkiin, mutta eipä se liuska mitään sanonut. =/ Mulla on niitä pregent-liuskoja, joita saa lähikaupasta..En tiedä..ehkä ne ei ole kauheen herkkiä? Tuli vaan mieleen kun Emiksestä testasin apteekista ostamalla niin siinäkin näky vaan tosi tosi haalea viiva..Kun ei niitä pirun menkkoja näy ja koko nivusalue tuntuu niin hassulle kun käppäilee..Ihan niinkuin joskus liitoskivut kun oli raskaana..HAH! Onko kellään ollut liitoskipuja menkkaoireina?! =D Voi minua. =D

Mä niin KOVIN haluaisin olla optimistinen, mutta kyllähän me kaikki tiedetään miten tässä taas käy. Joskus huomenna viimeistään alkaa menkat. Pläh.

No joo..mä meen tekemään jotain yleishyödyllistä, etten koko ajan taas mieti tätäkin asiaa..=)

Ihqja ootte kun tsemppaatte! =)

Köts.

t. poppis kp32/~31

Vierailija
12/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs vielä luovuta... tihrustitko varmasti toooosi tarkaan että ei edes piskuisen pientä haamua olis tullut? :)

Vierailija
13/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten mittaat uudestaan...jos sitä hormoonia ei vaan erity vielä tunnin aikana tarpeeksi. tsemppaukset ja plussa puhallukset. :)

Tänään voisi taas lisäillä miljoonapäisiä hyökkäysjoukkoja, kun eturintama alkaa jo poistumaan. täytyy odotella iltaan ;)

Vierailija
14/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pissasin pregentiin negan - ehkä nyt on liikkeellä joku virheellinen erä? ;) Osta apteekin oma testi, se on varma ja hyvä. Toivoa on niin kauan kun ei punaista näy!

Mä kyllä uskon tuohon mun negaan niin paljon, että tänäänkin vedin kaksin käsin kylmäsavulohta ja juustoja, ja huomenna on punaviinin vuoro :)

Kandi, kp:t jo kohta 27/~29-30

Vierailija
15/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs testejä muut käyttävätkään? Minä testasin Sampon kohdalla Aconin Early Detection:lla (kasettitestillä) plussan ja ajattelin, että jahka tulevaisuudessa on tarvetta testailuun, testaan taas sillä :) Sen pitäisi olla erittäin herkkä, muttamutta... Eli mitä testiä itse suositte/suosittelisitte?

Han

Vierailija
16/64 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppis, toivottavasti muuttuu nega vielä plussaksi!! Joko oot testannut uusiksi?

Testeistä suosittelen ehdottomasti kotitestit.fi:stä tilattuja Acon 10 liuskaraskaustestejä! Niitä saa 2 viidellä eurolla, joten ei oo hinnalla pilattuja. Niillä en oo myöskään saanut ikinä mitään viivanpaikkoja tms, ja ovat tosi herkkiäkin.

Viipero rv 10+0!

Vierailija
17/64 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä kävi, että aamulla lorahti menkat tulemaan kun riisuin Emistä aamupesulle.

Mä halusin niin uskoa, että meille ois ihana lahja suotu tämän kaiken paskan keskelle. Tietty mä manasin aamulla, mutta en sen enempää ajatellut sit asiaa..Sit kun avasin tämän palstan niin aloin yhtäkkiä nyyhkyttään ihan holtittomasti..ja nyt ei meinaa itku loppua ollenkaan. =(

Niin kun ei tarpeeksi olis noita koettelemuksia jaettu niin viime viikolla mun iskä vielä kaatu viimeisillä liukkailla ja katkaisi nivelsiteet olkapäästä. Tietty oikeasta kädestä. Mä nyt sit hoidan kahta taloutta. Onneks mieskin on jatkuvasti työmatkoilla niin ei tuu tälle äiskälle aika pitkäksi, kun on puuhaa.

Perkele. Kai sitä alkaa olla jo liian vanha saamaan lisää lapsia? Ehkä joku pikku-ukko alkaa napsautella katkaisijoita tuolla sisällä off-tilaan nyt kun se maaginen 35:kin on ylitetty. Ehkäpä mä alan vaan odottelemaan jotain vaihdevuosia ihan rauhassa ja unohdan mokomat haaveilut. Äääääääää!

Nojoo..kyllä tää tästä..Nyt sentään loppu jo itku. =) On tää palsta sentään hyvä juttu. =)

Parempaa onnea muille!

t. poppis KP1 goddamnit. Tästä kierrosta junaan!!!!!

Vierailija
18/64 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi kun siinä kävikin nyt sitten noin :( Oon tosi tosi pahoillani.

Mutta älä vaan menetä toivoa, uskon ja toivon että teille vielä toinen pikkuinen suodaan!! Se vaan näköjään ottaa nyt aikansa.

Halauksin, Viipero

Vierailija
19/64 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurja juttu, elä nyt vielä toivoa heitä, mun kaveri sai viime loppukesästä vauvan ja täytti jo 37, yritystä kyllä kesti aika kauan.

testeistä: Ainosta tein clear bluella testin kp 30 tietämissä aconilla näytti silloin kp24 negaa, nyt tein haalean plussan apteekin omalla kp25/25-2 ja clear bluella vahvaakin vahvemman plussan 26/25-27

nyt ei irtoo sain raitis-ilmamyrkytyksen kun oltiin kandin ja noelin kanssa leikkipuistossa ja olin vielä ainon kanssa kotipihalla melkein puoli tuntia, nyt se koisii tuolla vaatteet päällä nykahti syliin kun lähettiin pihalta siis alla 30 sekunnissa täysin umpiunessa.

aa ae ja pirpana 4+3

Vierailija
20/64 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi POPPIS :( *lohtuhali* Tosi kurja juttu ku menkat tulikin :( Ja kuule, oot vielä hyvässä iässä saamaan lapsia! Äitini oli 37 kun sai kuopuksensa, anoppini on ollut 39 kun on saanut kuopuksensa! Että sulla on vielä hyvin aikaa ;) Eihän se tokikaan tällä hetkellä lohduta, kun maailmaa kaatuu päälle ja harteilla painava lasti, mutta kyllä se aurinko alkaa taas sullekin paistamaan :) Vaan pitää sitä välillä saada olla mieli maassakin.

Han