~*~Tonskat huhtikuun alussa~*~
Tässä edellinen pino: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=46&m=12757389&p=1&tmo…
Kommentit (64)
Tänään sain ovistestiin ihan tosi, tosi haalean viivan siihen kontrolliviivan viereen..! Jey? Tarkoittaahan se sitten, että ovis oikeasti tapahtuu? Ei kai siihen muuten mitään viivoja tule?
Nyt siis vaan bongaamaan vahvempaa viivaa? Jee..mä oon jo tosta aika innoissani =D
Pahoittelut negan testanneille!
Han: tää kierto jooko?! =)
Nyt tuli vieraita eli moikkis!
t. poppis kp11/~31
Poppikselle ja Hermionelle onnea oviksen bongaamisesta! Täytyisköhän itsekin miettiä joskus noiden testien käyttöä... Kun ei aavistustakaan kierron kulusta, kun vasta yhdet menkat olleet tytön syntymän jälkeen...
Eli täällä siis tekisi mieli jo testailla, mutta kun jotenkin tiedän, että negaa näyttää. Niin mielummin odotan, että menkat alkaa. Ei ehkä ole niin iso pettymys kuin negatiivisen testin tekeminen... Tänään oli taas ihan järkky päänsärky. Onneksi mies oli kotona, joten sain levättyä. Tuon perusteella ennustaisin menkkojen alkamista. Mutta toisaalta, viikon sisään on ollut jo pariin kertaan samanmoinen olo.
No, jos perjantaihin mennessä ei menkkoja kuulu niin silloin teen testin. Se on kyllä jo hankittuna, joten saa nähdä pystynkö odottamaan... =)
Plaah, tyttösellä on nuha uudestaan. Katsotaan miten nukahtaminen onnistuu. Eilen oli töissä iltavuorossa ja iskä oli saanut neidin nukahtamaan ennen kuin kerkesin kotiin.
t. iida-linnea kp 33/?
täällä edelleen... eilen ja tänään en aamulla ollut kotona joten menee huomiselle aamulle taas testaus. Lauantaina siis negatiivinen mutta toivottavasti olisi nyt muuttunut plussaksi..
Naurattaa et jos nyt ei onnistu ja tule jouluvauvaa niin mun kierroilla mahdollinen vauva syntyisi vasta hyvän aikaa helmikuussa ja sitä seuraava vasta huhtikuussa. hyppää yhden kuukauden siis yli.
Ovisplussa taas bongattu! Eilen illalla pistettiin vähän apujoukkoja matkaan ja tänään illalla laitetaan valiojoukot eli palkka- armeija, nämä ovat miehen hauskoja nimityksiä simpoille :) Tokaisi vielä aamulla että on antanut tälle palkka-armeijalle käskyn pistää ne juuri ne simpat liikkeelle mistä kehittyy parhaiten nukkuvat ja syövät lapset. Miehet! On ne välillä niin lapsellisen ylpeitä noista pikku siimahännistään:)
Pahoittelut kaikille negan testanneille ja tädin yllättämille :(
Vielä omaa napaa. Mä aloin muutama päivä sitten syömään Jättihelokkikapseleita (Efamol) ja mun väsymys katosi sen siliän tien. En tiedä että voiko tällä olla yhteyttä asiaan mutta se hirvittävä väsymys lähti pois. Sen kuulemma pitäisi tehdä hyvää naisen hormoni toiminnalle ja siten auttaa raskautumaan. Kun epäilin että mulla ei oikein oo homma toiminut tuon km:n jälkeen. Mutta mulla oli eilen illalla hirveät oviskivut vasemmassa munasarjassa ja tän päivänen testi vielä selvensi sen että ovis on kyseessä. No toiveet ei siltikään ole kovin korkealla. Mä vaan ajattelen aina pahinta....
Olimpas oikein omanapainen. Sori kaikille. Mutta nyt täytyy jatkaa pakkaamista. Muutto lähestyy....
Plussapuhureita kaikille kovasti!
Hermione kp 15/ 31>