Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan eronnut, koska mies pelaa liikaa pleikkarilla?

Vierailija
01.04.2008 |

Meillä oli muutama vuosi sitten parin vuoden kausi, että mies pelasi helposti 5 tuntia työpäivinä ja 10-12 tuntia vapaapäivinä erilaisia jääkiekko- ja rallipelejä. Olin aivan hermoromahduksen ja eron partaalla. Tilanne laukesi, nyt on muutama melkein pelitön vuosi takana.

Mutta nyt se meni ja osti tänään Playstation 3:n, ja pelkään että taas tilanne menee noin pahaksi. Pahinta on se, että saatan olla raskaana, enkä tiedä miten jaksan hoitaa lapset mahdollisen raskauden aikana, ja sitten vauvan aikanaan kun se syntyy, jos mies _vain_istuu_ja_pelaa.

Onko kukaan joutunut eroamaan muuten ihan hyvästä miehestä, mutta joka valitsee mielummin pleikkarin kuin perheen?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä turhaan yrittämään muita ratkaisuja kun aina voi erota! Ja lapset saa sitten ravata kahdessa kodissa ja luoda ihania ihmissuhteita vanhempien uusiin kumppaneihin.

Kyllä avioero on ratkaisu kaikkiin elämän ongelmiin!

Vierailija:

Jos nuo naiset eivät oma-aloitteisesti ymmärrä erota noista tyypeistä, niin on ihan reilua että mies tekee pisteen hommalle - vaikkakin sitten syy menee naisen niskoille. Tuleepahan joku järkiratkaisu asiaan.

Vierailija
42/60 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mies ei millään lopeta sitä jatkuvaa pelien näpräämistä, niin eihän siinä ole enää kysymys mistään isästä tai puolisosta, lähinnä sohvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on työkykyinen niin se tuo palkan kotiin joka kuukausi, muttei ole tiellä siellä komerossaan. Sinne voi sitten ovenraosta sujauttaa välillä vähän ruokaa ja juomaa niin pysyy siellä hiljaa tyytyväisenä.

Vierailija:

Mutta jos mies ei millään lopeta sitä jatkuvaa pelien näpräämistä, niin eihän siinä ole enää kysymys mistään isästä tai puolisosta, lähinnä sohvasta.

Vierailija
44/60 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ero on erinomainen vaihtoehto siinä tapauksessa, että naisen koko aika kotona menee ärsyyntyessä kun puoliso vaan pelaa ja pelaa ja pelaa... Kyllä minä ainakin valitsisin eron ja kaiken yksin tekemisen ja rennon kotielämän, jos vaihtoehtona on se jatkuva ärsyyntyminen toisen täydellisestä välinpitämättömyydestä. Johan siinä lapsetkin hermostuu, kun läsnä on isä, joka ei kuitenkaan puhu mitään eikä ota kontaktia.

Sinne koppiin vaan niin kenenkään ei tarvitse ärsyyntyä :)

Vierailija
45/60 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinne koppiin vaan niin kenenkään ei tarvitse ärsyyntyä :)

Kun mies on yksinään ikkunattomassa kopissa ja ovi on kiinni, ei siitä tarvitse häiriintyä millään lailla. Niin kauan kuin se käy töissä, saan sen nettipankkitunnuksilla maksettua miehen osuudet perheen menoista, mutta mun ei tarvitse kuunnella pelin melua eikä katsella plösähtävää turjaketta olohuoneessani. Lapsillekin voi vain sanoa, että joo ei iskä ole kotona, se on taas töissä tai jossain.

Sanoin miehelle tänään erittäin painokkaasti, että kannattaa todellakin käyttää harkintaa siinä, kuinka paljon pelaa. En aio katsella enää sellaista menoa, mitä oli muutama vuosi takaperin: meillä oli mm. 1½ vuoden selibaatti, kun mies hivelöi tuota elektronista morsiantaan kaikki illat ja yöt.

Pitää ensi viikkoon asti katsella tilanteen kehitystä, sitten raahaan äijän vaatehuoneesen. Jos se istuu siellä vielä kesällä 2009, siirrän äijän pleikkareineen istumaan tuohon portinpieleen. Kai se siitä tajuaa joskus häipyä, jos ei muuten niin roska-auto kerää.

ap

Vierailija
46/60 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

1½ vuoden selibaatti, kun mies hivelöi tuota elektronista morsiantaan kaikki illat ja yöt.

Pelaaminen on mukavaa ajanvietettä siinä missä TV:n katselukin, mutta sitten on jotain PAHASTI vialla jos pelit syrjäyttää seksin.

M28

Vierailija
47/60 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuntikausia pelaaminen ei ole normaalia. Ei jos sen takia jää muut velvollisuudet hoitamatta.

Minun mies on jo melkein 40. Jos ei rajoita, pelaisi hän strategiapelejä kaiken vapaa- ajan. Toisinaan hän voi istua koneella läpi yön. Ja kun tietokone ei ole kunnossa, on hän kun persuksille ammuttu karhu.

Hänellä on aiempi alkoholiriippuvuus, nyt se on siirtynyt vain peleihin. Hän onneksi tiedostaa itse riippuvuutensa ja pystytään sopimaan että lasten hereilläollessa ei pelata ja yritetään rajoittaa tuntiin päivässä. Joskus on pakko kuitenkin vetää johto seinästä...

Pelaaminen on pakoa todellisuudesta. Ei tarvitse ajatella jokapäiväisiä ongelmia. Näin mies minulle on joskus selittänyt.

Hän pelasi jo seurusteluaikoina. Unohti tulla treffeille kun oli hyvät pelit kesken. Jos olisin silloin tiennyt niin paljon kuin nyt tiedän, olisi treffailu saanut loppua siihen.

Vierailija
48/60 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja vahtii pelaamista?

mutta ehkä sen naisen tilalle on tullut poikamieselämä, deittailuhan häiritsisi pelaamista.

Vierailija
49/60 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten vaan keksimään korvaavaa ajanvietettä peleille. Mtens olisi joku yhteinen harrastus? Joku muu, kun telkkarin tuijotus. Sillä jos pakotat miehesi pelaamasta kanssasi tuijottamaan telkkaria, niin eikö se sitten ole ihan sama, jos pelaa. Ja sitten kaikki palvelu seis. Älä passaa sitä ukkoasi (pyykit, siivoamiset, kaupassakäynnit jne) niin eiköhän älyä, ettei voi koko vapaa-aikaansa käyttää pelaamiseen. Asiasta kannattaisi varmaan jutella asianomaisen kanssa jo nyt tässä vaheessa, ennen kuin niitä lapsia on.

Vierailija
50/60 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on elämänsä aikana ollut paljon eri konsoleja, Atari 600, Nintendo, Super Nintendo, Sega Mega Drive 1 ja 2, Playstation 1, 2 ja 3, Playstation Portable jne. Ainakin nuo.

Nykyään pelaa Playstation 3:ta ja siinä on kaikki Playstation Eye -kamerat ym. Nyt odottaa uutta Dual Shock 3 -ohjainta. Tietokoneella mies lukee pelisivuja kuten gamespot. com jne. Minua ei ainakaan tämä pelaaminen haittaa yhtään, miehen pelatessa häntä ei saa häiritä ja se sopii minulle ihan hyvin, yleensä mies pelaa iltapäivä/ilta-aikaan, joten tuon hänelle voileipää ja iltapalan tarjottimella, jotta voi syödä pelatessa.

Onpahan minulla sitten myös omaa aikaa tehdä omia harrastuksia, ei minua tämä pelaaminen haittaa yhtään. Ihme nipoja moni tässä ketjussa.

Vierailija
51/60 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onpahan minulla sitten myös omaa aikaa tehdä omia harrastuksia, ei minua tämä pelaaminen haittaa yhtään. Ihme nipoja moni tässä ketjussa.

Sen lisäksi, että minun on raskasta hoitaa omakotitalon kaikki kotityöt ja lapset yksin, etenkin poika kaipaa myös miehen mallia. Muutakin kuin sellaista, joka näpyttää peliohjainta hullun kiilto silmissä niin, että säleet lentelevät (Kirjaimellisesti. Sitten vain haetaan uusi ohjain.)

Ei tämä tilanne nyt tänään onneksi kovin pahalta näytä. Sen jälkeen kun miehelle asiasta erityisen painokkaasti huomautin, ei se ole pelannut kuin pari tuntia. Se on jo ihan ok. Ainakin, jos saan huomenna seksiä. x)

ap

Vierailija
52/60 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen olemaan tästä ikuisesti katkera miehelleni.

Vierailija
53/60 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskooko ukko housuunsa vai malttaako mennä vessaan?

Vierailija
54/60 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa kaikki vapaat hetket eikä tee mitään kotona. On omasta mielestä hyvä mies koska ei juo eikä hakkaa.

-Ei pleikkari vaan x-box360 leski-

Vierailija
55/60 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on miehiä, lapset lapsia.

Vierailija
56/60 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä päivänä kun nainen alkaa katsomaan telkkaria niin otan eron..

Vierailija
57/60 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sillä monia ohjelmia joihin on pakko uppoutua täysin vaikka lapset hereillä. Itse vain silmäilen telkkaa kun lapset hereillä, keskityn sen katseluun tai lukemiseen vasta illalla. Olen monesti ajatellut että jos mieheni vielä pelaisi jotain lapsellisia pelejä niinkuin joidenkin miehet tekee, mittani olisi kyllä täysi

Vierailija
58/60 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sinä päivänä kun nainen alkaa katsomaan telkkaria niin otan eron..

Vierailija
59/60 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä sai herätyksen, kun vauva pääsi kiskomaan pöytäliinan alas ! Onneksi pöydällä ei ollut mitään.

Vierailija
60/60 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi todellisuuspakoa juomiseen, nettiseksiin enkä pelaamiseen. Jos perheen haluaa, siihen on paras olla sitoutoutunut. Kyllä munkin mies pelaa, surffaa ja käy ulkona kavereiden kanssa, mutta rajansa niilläkin.