Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssäkäyvät äidit, kuinka paljon jaksatte/ehditte illalla harrastaa tms.?

Vierailija
01.04.2008 |

Itse olin vuosia kotona lasten kanssa ja olen vasta aloittanut työt, ensimmäistä kertaa perheellisenä siis. Illat tuntuvat todella lyhyiltä, eikä iltaisin todellakaan jaksaisi enää lähteä mihinkään, korkeintaan pihalla pyörähtää :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi salille lähteminen (matkoineen noin 2h) on täysin out. Pikaisella kävelyllä voi käydä ja tietysti lukea, tehdä pihatöitä jne. No, aikansa kutakin. Nyt eletään näin. Kaikkea ei elämssä saa: työtä, perhettä, harrastuksia jne. Jostain tässä vaiheessa tingitään ja työssä on pakko käydä, niin ei tarvi miettiä, mikä on se toinen osa, johon käytän lopun aikani.

Vierailija
2/5 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva 6kk... Mies siis jäi koti-isäksi.

Mä en todellakaan harrasta mitään. Mä tahdon vain olla vauvan kanssa (ja tietty miehen... häntä yhtään väheksymättä siis) illan. Pienen mentyä nukkumaan, saatan käydä kävelyllä. Päivät, kun kuluu konttorilla, niin raitis ilma tekee hyvää. Ihan lyhyen lenkin siis teen... noin puoli tuntia, ehkä vähän reilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lasten harrastuksissa pyörii kimppakyydit, muuten viettäisin kaikki illat autonratissa...

Vierailija
4/5 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sulle kade. Mun mies on ollut 6kk vauvan kanssa korkeintaan pari tuntia. Tätä se on se täysimetys.

Vierailija
5/5 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin toivonut pystyväni lapsemme imettämään, vaan ei...

Tiedän, että minulla on ihana mies... ja koti-isäksi hän olisi jäänyt jokatapauksessa. Ilmoitti asiasta samalla, kun minä kerroin, että vauva on masussa. Nauroin tuolloin, että katsotaan nyt ensin, kun vauva on syntynyt, mutta mokoma oli ihan tosissaan ja nyt siis vanhempainvapaalla ;)

Joo... ja kyllä minäkin varmasti jossain vaiheessa jonkin harrastuksen hankin. Toistaiseksi harrastukseksi riittää se, kun seuraan, mitä kaikkea uutta tuo pieni ihmisenalku oppiikaan... :)