Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä Ilen touhu ihan normaalia käytöstä.

Vierailija
01.04.2008 |

Jep jep.

Mitäs mieltä teidän äijät?

Vai eikö ne uskalla paljastaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, perääntyi ja lievensi näkökantaansa kun sai multa ryöpyn niskaansa ;)

Vierailija
2/12 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä sekoilen... =S



3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se sanoi, että ihan normaalia.

Se vois sitten varmaan tehdä saman..

Sanoi, ettei hän kyllä mutta muut miehet.

ap

Vierailija
4/12 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin alkoi ällöttää mun mies kun se sanoi että sellainen on normaalia. Ja sanoi myös ettei hän tekisi niin (koska ei tahdo loukata minua) mutta että ymmärtää Ikeä ja pitää sitä ihan tavallisena viriilin miehen käytöksenä. (yök)

Vierailija
5/12 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole pettävä luuseri mutta tässä nähdään kuinka erilainen ajatusmaailma on naisella ja miehellä...

Miesten mielestä homma oli hyväksyttävää, naisten mielestä ei.

Vierailija
6/12 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei ymmärrä tuollaista median vouhotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän tekstimieskohun suhteen. Naiset pitivät sitä todella loukkaavana ja pitivät perusteltuna Ilkan eroa. Miesten mielestä taasen oli kärpäsestä tehty härkänen eikä syytä eroon olisi.

Vierailija
8/12 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös fiksuja miehiä ON vielä olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa harrastaa pikkutuhmaa tekstailua naapurin Jorman kanssa.



Vierailija
10/12 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sopivaa ulkoministerille, ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto eihän Ike ole vapaa kun on avoliitossa!

Vierailija
12/12 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen mielestä hommassa ei ole mitään ihmeellistä ja MINÄ OLEN SAMAA mieltä. Ollut alusta asti. Ihmeellistä kaakatusta tälläisestä hömppäjutusta. Mä ymmärrän, että Seiska ja Hymy, mutta ihan vakavasti otettavat lehdet, tv-uutiset ja jopa presidenttikin viitsivät kommentoida mokomaa hölynpölyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi