Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteromiesten homosuhteet yleisiä?

Vierailija
06.10.2014 |

Pitääkö paikkansa, että monilla täysin heteroa elämää viettävällä miehillä kuitenkin on takanaan hiukan homoilua jossain vaiheessa poika- tai nuoruusvuosina? Vaikka vain yksi pieni kokeilu tms. Tähän saavat vastata sekä miehet että naiset.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on silleen "pikkusen bi", josta seuraa sellainen hauska tosiasia, että hän ei toista peenistä pelkää. Yhteinen fantasia onkin kaksi miestä ja minä.

Hän ei varsinaisesti haaveile touhuavansa miehen kanssa, mutta häntä ei haittaa toisen miehen läsnäolo. Win-win. 😄

Valehtelee. Sillä koko ajan rinnakkainen vuosikausia pitkä todellisuus homona. Sinä olet kulissi ja vain varjoelämää.

No meillä on semmonen ilmapiiri, että ei tarvi valehdella. Voi ihan avoimesti kertoa. Eikä mun kanssa ole pakko olla. Ja mielellään harrastaa mun kanssa seksiä, niin teen oletuksen, ettei ainakaan homo ole. 😊

Vierailija
62/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitäs kuvittelet että niissä äijien illoissa puuhataan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako siinä jokin?

Vierailija
64/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole koskaan tullut vastaan heteroa joka olisi edes kokeillut homoilua. Ainoat jotka kokeilleet ovat olleet homoja ja bi-seksuaaleja.

Tuo ei muuten mene noin. On todella vanhanaikaista väittää etteikö ihmisen seksuaalisuus olisi häilyvä ja ihmisten halu kokeilla rohkeasti erilaisia asioita vaihtelee muutenkin. Suomessa monet ei uskalla edes valkosipulia syödä 🤣

Ei se kaikilla häily. Mä olen 100% heteronainen, se on koodattu systeemiin niin, että näen (kuulen, haistan, tunnen) sekunnin murto-osissa tietyt maskuliiniset piirteet, jotka saavat aikaan reaktion. Nainen saa olla vaikka miten viehättävä, mutta ei soittele mitään tiukuja tuolla sisimmässä, se on täysin mahdotonta. Rakastan muuten valkosipulia, tästä joudutaan parikymmenvuotisessa liitossa vähän keskustelemaan välillä. Pitää sitä heteromiestäkin ajatella. -eri

Vierailija
65/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että miehillä on moninverroin mahdollisuuksia, sitä kautta että he ahdistelevat ja vaanivat seksuaalisesti terveitä naisia?

Vierailija
66/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen myös, että biseksuaaleilla on  moninverroin mahdollisuuksia. 

Miten tuon perustelet? Kukaan hetero (hetero mies tai hetero nainen) ei halua olla missään tekemisissä paskakullin kanssa. Tarkoitatko että piilohomoilla on moninverroin mahdollisuuksia, sitä kautta että he ahdistelevat ja vaanivat seksuaalisesti terveitä ihmisiä?

En tarkoita ahdistelua. Se ei ole hyväksyttävää keneltäkään, ei edes heteromiehen tekemänä.

Tarkoitan, että biseksuaalit voivat suhtautua avoimemmin erilaiseen seksiin, erilaisten ihmisten kanssa, koska eivät ole rajoittuneet vain yhteen sukupuoleen.

Joku biseksuaali toki voi kertoa, onko näin vai ei, koska tämä oli vain omaa ajatuksen juoksuani. 

Vierailija
67/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole koskaan tullut vastaan heteroa joka olisi edes kokeillut homoilua. Ainoat jotka kokeilleet ovat olleet homoja ja bi-seksuaaleja.

Tuo ei muuten mene noin. On todella vanhanaikaista väittää etteikö ihmisen seksuaalisuus olisi häilyvä ja ihmisten halu kokeilla rohkeasti erilaisia asioita vaihtelee muutenkin. Suomessa monet ei uskalla edes valkosipulia syödä 🤣

Nykyään tosiaan ollaan sallivampia ja seksuaalisuutta uskaltaa toteuttaa vähemmän mustavalkoisesti, jos siihen on kiinnostusta.

Mutta kyllä meitä ihan puhtaasti heterojakin silti on olemassa.

Olen joskus haastanut käsitystäni omasta suuntautumisesta. Koska ajatus samaa sukupuolta olevan koskettelemisesta tuntuu vastenmieliseltä, oletan olevani melko puhtaasti hetero. 

Vierailija
68/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran biseksuaalista naista, joka kerran myönsi, että ajatus minusta (olen hetero) hypoteettisesti homoilemassa oli hänestä vastenmielinen. :D 

Vierailija
69/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei muuten mene noin. On todella vanhanaikaista väittää etteikö ihmisen seksuaalisuus olisi häilyvä ja ihmisten halu kokeilla rohkeasti erilaisia asioita vaihtelee muutenkin.

Totta. Ja niitä ihmisiä joiden seksuaalisuus on häilyvä, kutsutaan homoiksi, tai muiksi sodomiiteiksi. Heitä, joiden seksuaalisuus on terve, kutsutaan heteroiksi.

Vierailija
70/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan, että biseksuaalit voivat suhtautua avoimemmin erilaiseen seksiin, erilaisten ihmisten kanssa, koska eivät ole rajoittuneet vain yhteen sukupuoleen.

Puoli-homot voivat suhtautua vain homoihin ja puoli-homoihin "avoimemmin", siis noin 1% ihmiskunnasta. Noin 99% ihmiskunnasta on seksuaalisesti terveitä, minä olen yksi heistä ja kenenkään saastapaskan ei kannata tulla suhtautumaan minuun "avoimesti".

Vierailija
71/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli-homot voivat suhtautua vain homoihin ja puoli-homoihin "avoimemmin", siis noin 1% ihmiskunnasta. Noin 99% ihmiskunnasta on seksuaalisesti terveitä, minä olen yksi heistä ja kenenkään saastapaskan ei kannata tulla suhtautumaan minuun "avoimesti".

Säkään et varmaan sitten suhtaudu "avoimesti" naisiin, jotka ei susta oo kiinnostunut. Ja tais noi sun prosentit mennä vähän hakoteille. Terveisin terve homo, joka ei ahdistele, mutta on saattanut joskus kiinnostua ihmisestä, joka ei ole kiinnostunut musta. Sori siitä. 

Vierailija
72/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisen kanssa naimisissa oleva 5 Kemppinen mies mutta nussin säännöllisesti yhtä lukiolaispoikaa. En kuitenkaan koe itseäni homoksi

Vierailija
73/75 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi? Ei siinä ole mitään ihmeellistä jos haluaa kokeilla juttuja. Hetero ja homoseksuaalisuus on preferenssejä, ei tiukkoja rajoja.

Vierailija
74/75 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi? Ei siinä ole mitään ihmeellistä jos haluaa kokeilla juttuja. Hetero ja homoseksuaalisuus on preferenssejä, ei tiukkoja rajoja.

Kuten vastauksestasi voidaan havaita, homous on paljon laajempi vaurio/vika aivoissa kuin pelkkä seksuaalisen suuntautumisen vamma.

Vierailija
75/75 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on 100% luonnotonta, epätervettä ja tuhoavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme